POCETNICKA PITANJA

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Ridcully

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Ridcully »

Imam pitanje vezano za Librarius Conclave formaciju iz Space Marine codex-a.

Formacija ima sledece pravilo:
Empyric Channelling: At the start of the Psychic phase, you can nominate one Librarian from this Formation. If you do this, the nominated Librarian has access to any psychic powers known by other Librarians from this Formation within 12" until the end of the phase; however, other Librarians from this Formation within 12" of the nominated Librarian cannot manifest psychic powers until the end of the phase.

Furthermore, when the nominated Librarian makes Psychic tests this phase, he will harness Warp Charge points on a result of 3+ rather than 4+ if there is one other Librarian from this Formation within 12", or 2+ rather than 4+ if there are two or more other Librarians from this Formation within 12".
Da li ostali Librariani mogu na kraju Psychic faze da cast-uju svoje powere na 4+ pošto je završio sa cast-ovanjem model koji je iskoristio Empyric Channelling?
Image Image
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ne. Ako nominujes jednog Librariana pocinje da vazi ceo prvi i ceo drugi pasus. Ako ne nominujes ni jednog librariana, ne vaze oba pasusa. Ili kastujes normalno sa svima, ili jedan kastuje nabudzeno a ostali ne kastuju uopste.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Ridcully

Post by Ridcully »

Hvala na odgovoru. :)
Image Image
No 1

Dataslate - da li važi

Post by No 1 »

Da li još važi Dataslate - Space marines Strike Force Ultra posle izlaska nove SM knjige (Dule, to je ono što sam mislio da te pitam).
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Vazi ali je izasao update. Nazalost jos ga nema na torrentima.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Ridcully

Post by Ridcully »

Glupo pitanje u vezi Skilled Rider pravila, u rulebooku kaže da ako jedan model ima to pravilo, da se prenosi na ostatak unit-a.
A unit that contains at least one model with this special rule automatically passes Dangerous Terrain tests, and receives +1 to its Jink cover saves (other cover saves are unaffected).
Po ovome kako je napisano vidi se da je namenjeno za bike-ove iako to ne piše.
Da li to znači da ako se IC sa tim pravilom pridruži npr unit-u konjice, to pravilo prenosi na njih sa izuzetkom Jink save-a naravno?
Image Image
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Prenosi se na sve jedinice koje bi morale da polazu Dangerous Terrain test, iz bilo kog razloga.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Ridcully

Post by Ridcully »

Super! Hvala, trebala mi je potvrda. :grin:
Image Image
milosh

Post by milosh »

U opisu formacije Green tide piše da se ona sastoji od jednog warboss-a i 10 jedinica boyz-a koji svi zajedno čine jednu veeeeeliku jedinicu. Da li to znači da svaku od ovih 10 jedinica gruntova mogu da opremim različito (npr. da 4 jedinice imaju shoote a ostale s&c, da neke imaju nobove, da neke imaju rokit ili big shoote) ili svi boyz-i moraju da budu identično opremljeni?
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Ako u opisu formacije, u sekciji Rectrictions piše da moraju da budu isti, onda moraju, ali ako ne piše ništa, onda ih opremi kako želiš...
Image Image
No 1

Dreka karakter

Post by No 1 »

Da li dreka karakter može da se priključi npr. jedinici od tri drednota?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ne
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
tapehead

Post by tapehead »

Pozdrav, pre nego sto se bacim na skupljanje bilo cega vise od par figura ( za ukras ) koliko se wh40k igra kod "nas". Kako se igra, koja edicija ? Vise unbound ili cad & detachments ?
Chaos Salad recipe: Apple of Khorne, Orange of Slaanesh, Pineapple of Tzeentch, Kiwi of Nurgle
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

tapehead wrote:Pozdrav, pre nego sto se bacim na skupljanje bilo cega vise od par figura ( za ukras ) koliko se wh40k igra kod "nas". Kako se igra, koja edicija ? Vise unbound ili cad & detachments ?
Pozdrav. Kod nas je 40k najzastupljenija GW igra sa više od 20ak redovnih igrača. Igra se uvek najnovija edicija, 7 trenutno. Igra se CAD i detachment i formacije. Prate se svetski standardi. :wink:

"Yes...yes."

tapehead

Post by tapehead »

Hvala na uljudnom odgovoru. Rekoh da ne sakupim prvo armiju i onda vidim da ce da trune u ormaru
Chaos Salad recipe: Apple of Khorne, Orange of Slaanesh, Pineapple of Tzeentch, Kiwi of Nurgle
arawen

Post by arawen »

Pozdrav drugari, meni je potreban jedan WH40k savet. Naime ja sam skupio Dark angelsku demi-battle company (bez comad i veteran squad-a), pa me interesuju vaša mišljenja u kom dalje smeru da krenem, da li da idem prema Deathwing ili Ravenwing, ili pak da krenem sa Tank and armored transport SUPPORT ROUTE.
Bonjour, Mademoiselle. I'd like to see LE TITS NOW!!!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sam ravenwing je prvo skup za skupljanje a zatim i komplikovan za igru iako moze da bude vrlo jak. Sa druge strane Deathwing je jeftiniji za skupiti i jednostavniji za igru iako je slabiji od ravenwinga, A greenwing je bas nesto izmedju, i po snazi i po ceni za skupiti dok je vrlo jednostavan za igru.
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Izvinjavam se unapred ako pitanje nije na dobrom mestu. Slobodno sugerisite ako treba da stoji negde drugde.

Elem

Ljubitelj sam Warhammer 40k sveta i lore-a preko petnaest godina. Pod stare dane sam iskoristio put u London na koji me je firma slala da sebi na poklon kupim Wolf Guard Terminator set. Sklopio sam ih i sada bih da ih ofarbam i drzim na stolu kao ukras. Ako bude srece mozda i napravim neku armiju. Hteo bih da ih ofarbam po temi iz knjige Champions of Fenris. Ko ne zna to izgleda otprilike ovako.

Mozda nije pametno da ih neko sa nimalo iskustva farba u bas ovu temu ali meni se ona svidja. Ipak ovo radim za svoju dusu i hocu da moji vukovi predstavljaju najbolje od onoga sto Fenris ima da ponudi. :)

Boje sam otprilike provalio koje mi trebaju neke sam kupio neke cu kupiti pa cu ofarbati polako.

Imao bih dva pitanja:
  • - Zna li neko lore iza malog stita koji na ramenu imaju dva terminatora pored Arjac-a. Jedan je desno od njega sa stitom koji ima lobanju drugi je levo sa crnim stitom na ramenu. Jako mi se svidja kako to izgleda ali ne znam sta predstavljaju i to moze kasnije da utice na moje simpatije prema figuricama. Vec sam jednog terminatora sklopio tako da ne mogu da ga ovako ofarbam, ima pogresan right shoulder guard, i to me cini nesrecnim jer cu morati da ga farbam drugacije.
    - Zna li neko gde moze da se nabavi water transfer koji imaju na desnom ramenu. Beli wolf that roams the starts na crnoj pozadini. Water transfer-i koje sam dobio u kutiji ne odgovaraju.
Unapred veoma zahvalan na informacija koje mozete da mi pruzite.
Extract taken from Devastation of Baal by Guy Haley

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
"What are you suggesting?" said Dante quietly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"What you suggest is treasonous!"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

Beginning of audio drama Hunger by Andy Smillie

Men crave food. They crave flesh. They crave power. We are not men.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

From the final data logs of Nassir Amit.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pitanje je na mestu...
Sto se tice prvog dela, nisam siguran cemu sluze mali stitovi, u drugim chapterima ili kod Grey Knights su personalne oznake. Sto se tice drugog dela, ne postoji beli transfer za Great Wolf's Great Company. On se pravi tako sto na shoulder pad nalepis crni dekal, a onda ga obojis u belo veoma precizno.
I jos nesto, ako pre ovoga nisi bojio figure, preporucujem da bar pogledas neke od video tutorijala o nacinu bojenja Space Wolves chaptera. Ili da dodjes u Klub Zmaj, i pitas nekoga ko ih je bojio.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

frenk_castle

Post by frenk_castle »

Hvala puno na odgovoru.

Figurice nisam farbao nikad. Pogledao sam nekoliko tutorijala na netu tako sam i provalio koje mi boje trebaju. Do kluba cu probati da svratim nezgodno je sto radim po ceo dan a vikende se trudim da provodim sto vise sa zenom i decom.

Pitanje u vezi dekala. Imam Wolf that roams the starts crni ali za levi shoulder guard. Izgleda kao lik u ogledalu za ono sto bi trebalo da ide na desni shoulder guard. Ne znam kako bih mogao da ga obrnem. Drugi problem je ako ofarbam shoulder guard u crno na njega stavim decal koji je isto crn kako cu da vidim granice da ga prefarbam?

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ako ne zelis da eksperimentises sa rucnim crtanjem po shoulderpadovima, na netu se mogu naci razni custom-made decali, bilo u verziji "naruci pa ti saljemo postom" bilo u verziji "skini slicicu pa odstampaj sam na decal papiru". Nisam upoznat sa SW ikonografijom dovoljno da bih ti dao konkretan link, nazalost.

Sto se malih stitova tice, mislim da su cisto dekorativne i heraldic funkcije, neki terminator oklopi ih imaju, neki ne, mislim da je do licnog izbora marinca koji nosi oklop da li ce da ih koristi ili ne.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Hvala puno na informacijama.

Za sada cu ih verovatno ofarbati bez decal-a a to cu resiti kasnije.

Jos jedno pitanje i ostavljam vas na miru. :)

Posto nemam sve boje i s obzirom na obaveze dok ih sve koje zelim nabavim to ce potrajati da li mogu u medju vremenu da modele polako farbam bojama koje nabavim. Vec sam ih sve ofarbao cosmos black sprejom kao osnovu. Sada sam mislio da bazu oklopa uradim sa The Fang koji imam pa kada nabavim recimo Russ Grey koji nemam da prefarbam preko.

Pitanje je smeta li ako cekam duze vreme, danima, nedeljama izmedju dve boje. Pravi li razliku prilikom farbanja konacnog rezultata. Pitanje je mozda glupo ali nisam farbao nikada pa ne znam.

Hvala unapred

"Gabriel!’"

Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Druze sto ne bi svratio u klub, seo sa nama za sto i mi ti pomognemo, a? I da nisam siguran, ali mislim da je onaj mali stit na terminatorima projektor onog njihovog war save na 5. No nisam sigura, ti neki delovi opreme nisu najjasnije definisani.
U jednog Bocu, mi verujemo!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

frenk_castle wrote:Hvala puno na informacijama.

Za sada cu ih verovatno ofarbati bez decal-a a to cu resiti kasnije.

Jos jedno pitanje i ostavljam vas na miru. :)

Posto nemam sve boje i s obzirom na obaveze dok ih sve koje zelim nabavim to ce potrajati da li mogu u medju vremenu da modele polako farbam bojama koje nabavim. Vec sam ih sve ofarbao cosmos black sprejom kao osnovu. Sada sam mislio da bazu oklopa uradim sa The Fang koji imam pa kada nabavim recimo Russ Grey koji nemam da prefarbam preko.

Pitanje je smeta li ako cekam duze vreme, danima, nedeljama izmedju dve boje. Pravi li razliku prilikom farbanja konacnog rezultata. Pitanje je mozda glupo ali nisam farbao nikada pa ne znam.

Hvala unapred

Ne smeta ništa.

"Yes...yes."

joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja se izvinjavam sto se kasno ukljucujem u diskusiju. Terminatori se ne razlikuju mnogo od ostalih space marinaca sto se tice shoulder padova. Samo umesto licnih oznaka kao kod grey knightova, SW izlazu licne poduhvate (posto se SW hijerarhija oslanja iskljucivo na licne poduhvate), ili pripadnost odredjenom pack-u (SW se prilikom inicijacije organizuju u pack-ove koji se ne dopunjavaju nikada posle toga).

Ja mislim da na forge worldu imas transfer sheet koji ima sve kompanije uradjene kako treba za razliku od ovog GW, ja mislim da jedan kosta 15 funti, za 10 modela cini mi se
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

inace, kompanije ne nose univerzalne oznake uopste, svako je slobodan da stavi manje vise sta hoce, i svaka oznaka ima barem 10ak varijacija, tako da prakticno mozes da stavljas sta hoces. U loganovoj kompaniji recimo, koji je tradicionalno uzeo tog vuka kad je postao great wolf umesto vuka i meseca koji je bio znak njegove kompanije, ima marinaca koji i dalje nose stare oznake iz posebnog postovanja prema loganu grimnaru kao osobe, ne kao predvodnika. Obicno su u pitanju marinci kojima je on licno spasao zivot u bezizlaznim situacijama i sl.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Hvala na informacijama.

Pregledao sam Forge World site ali nisam nasao transfer sheet za space wolves-e. Za sada cu gledati da skupim boje i da ih ofarbam. Hvala svima na pomoci.

"Gabriel!’"

Ridcully

Post by Ridcully »

Pitanje u vezi Wulfena... Unit ima pravilo "Bounding Lope" koje kaze "This unit can Run and Charge in the same turn, and can re-roll failed charge rolls."

Da li pravilo vazi i kad se unit-u pridruzi Independent Character koji nema to pravilo i da li se pravilo prenosi i na njega kad im se pridruzi ili svi gube njegove benificije?
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ovako, "na prvu loptu", rekao bih da gube to ako im se pridruzi neko ko ga nema (pravilo).
Ali pogledacu detaljnije kada dodjem kuci..
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
igor
Mental midžit

Post by igor »

Da li u normalnim partijama 40k / turniru moze da se koristi na neki nacin nesto iz forge world-a? Konkretno iz liste: The Horus Heresy - Mechanicum: Taghmata Army List ?
Svidjaju mi se figure, pa da se ne zajebem da uzmem knjigu ako ne sme nikada/nigde da se koristi.
Dule mi je spomenuo pravilo "relics of war" ali ne zna kako tacno funkcionise, jel nekome poznato?
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

na nasim u principu mozes da koristis one koji imaju pecat approved
igor
Mental midžit

Post by igor »

joggy wrote:na nasim u principu mozes da koristis one koji imaju pecat approved
Okej, a sta sa unitima iz gore napomenutog kodeksa? Da li mogu njih nekako da koristim sa mojom Mechanicus listom? :)
igor
Mental midžit

Post by igor »

Posto niko ne zna - jel moze savet gde da postavim ovo pitanje? Koji sajt/forum/email?
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ako je lista iz 30k Horus Heresy, onda u 40k-u ne bi trebalo da mozes da ih koristis, tako je makar na vecini turnira.
Pravila su usaglasena, ima istih USR-ova, ali 30k liste ne bi trebale da se mesaju sa regularnim 40k.

Naravno, uvek postoji sansa za "count as" ili da igras sa nekim 30k.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
igor
Mental midžit

Post by igor »

E to mi kazi, onda ne uzimam. Šteta, modeli su sick :)
FrOzZeN

Post by FrOzZeN »

Zdravo, vratio sam se. \:D/ Imam pitanje. Posto se i dalje ubedjujem za roditeljima (nisam pricao o ovome do pre jedno nedelju dana pa sada pricamo) zanima me ako neko od vas ima neku ideju da ih ubedim da je mesto bezvedno za posecivanje. Nisam znao gde ovo pitanje da postavim, pa evo ga ovde :mrgreen:
igor
Mental midžit

Post by igor »

Pa dodji sa roditeljima jedan dan da sami licno vide?
FrOzZeN

Post by FrOzZeN »

igor wrote:Pa dodji sa roditeljima jedan dan da sami licno vide?
Dolazim sada sam, dozvolili mi. Nemam kocke ni metar doduse, mogu li da dodjem bez njih i igram? Sto se rice armije, koristicu space marince koji se nalaze u klubu jer moja tau armija nije dovoljno velika za igru, za sada. Vidimo se tamo za koji minut ;D Zaboravih da pitam, sifra je ostala ista je l' tako?
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Igore prica se da ce sa izlaskom IA14 neke od tagmata jedinica biti dostupne 40K mechanicusima. S druge strane, uvek mozeas da sakupis i jednu 30K armiju :)
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Pozdrav ljudi...
Mozda znate, mozda ne, da je tokom turnira u Atini iskrslo interesantno pitanje u vezi pravila za Demone haosa, a koje se tice demonic instability pravila. Naime na bazi odluke da Ld stat ne moze da se spusti ispod nule, odluceno je da najveci broj demona koji moze da se raspadne, bez obzira na razliku u ranama ne moze preci rol od 2d6. sa tim u vezi postavio sam pitanje validnosti ove odluke na ETC forumu:

Here’s the example of calculating result of Daemonic instability roll:
Codex: Daemons, Page 26: Daemonic instability. Third sentence says… When a unit with Daemonic instability loses an assault, it must take Daemonic instability test at the Check morale step of the fight
1) Unit takes Leadership test. … then in second paragraph
2) Now, assuming unit has not rolled a Reality Blinks or a Banished! result compare* the dice roll to Daemons leadership value, taking into account modifiers, including any* from the combat result. For each point the unit fails its Daemonic instability test by, it suffers one additional Wound, allocated by the unit’s owning player, and with no saves of any kind allowed.
ETC faq 2016: Page 32. Chaos Daemons paragraph 6: When determining the amount of wounds suffered from daemonic Instability, take into account that one's leadership cannot be modified/penalised to be lower than 0.
Let’s say Daemon scores 2 wounds, and his opponent scores 17 wounds. So Daemon loses combat by 15, and needs to take Morale check. Now Daemonic instability kicks in, he passes Morale check, then:
A)You calculate the result like this:
From Ld of 7 you subtract 15 wounds from combat result and the difference equals -8, and then the FAQ rule kicks in stating its zero minimum, disregarding the rest. Then in separate equation you deduct number you got on 2d6 from the Ld of zero to reach the final number of wound which is always the same as 2d6 roll.
1) Ld stat – combat resolution= Ld value and 2) Ld value – 2d6 = # of wounds
or (Ld stat – combat resolution) – 2d6 = # of wounds
This way of calculating obviously makes daemons Ld obsolete, as you take wounds from 2d6 roll not comparing it to Ld stat in same equation, since you always count Ld as zero. Especially because the rules do not say anything about separate calculation, nor these brackets.
B)Way I think it is calculated is:
You should add combat resolution of 15 to the dice roll of 2d6, which is 4, then you deduct Ld of 7, resulting in number of wounds you need to take, which is 12.
2d6 + combat resolution – Ld stat = # of wounds
The difference is that in my opinion it’s one long equation, as it is written in codex, and it looks like you have two equations – first one where you calculate only difference between leadership od Deamon and combat resolution, and only by subtracting CR from Ld, until it reaches zero, and second where you add the result of 2d6 to the result first equation (which is zero by the FAQ ruling for all results above 7) to get to the number od wounds lost, which is obviously always equal to the 2d6 roll. Probably because you mistakingly first calculate difference between Ld value of the unit that lost combat and number of wounds suffered, before the roll, like you do when taking the Morale check for losers in assault phase, as explained on page 57 of WH40k rulebook, which is similar but not the same thing.
*Note that it is very clearly written that you compare dice roll to the LD taking into account any modifiers (written in one sentence, as one equation, not mentioning specific operations). Also keep in mind that any in English language often means every, or all.

Ako neko ima svoj stav o ovome voleo bih da ga cujem...

PS>
Moj osnovni motiv za ovaj vid tumacenja pravila je to sto se Ld test prvo baca, pa se tek u slucaju da nije rolan rezultat 2 i 12, u drugom stepu primenjuje kombat result modifajer kako bi se sklonili modeli.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”