POCETNICKA PITANJA

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

frenk_castle

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by frenk_castle »

Da li je sa osmom edicijom nestala mogucnost da se granate koriste tokom combat faze? Koliko sam shvatio sada mogu da se koriste samo tokom shooting faze.

Hvala unapred
Extract taken from Devastation of Baal by Guy Haley

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
"What are you suggesting?" said Dante quietly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"What you suggest is treasonous!"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

Beginning of audio drama Hunger by Andy Smillie

Men crave food. They crave flesh. They crave power. We are not men.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

From the final data logs of Nassir Amit.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

da, samo tokom shooting faze jedan model moze da baci neku granatu.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Pitanje je dosta nezgodno za odgovoriti.

Da li ces sam sklapati i farbati figurice ili imas nekog ko ce to uraditi umesto tebe? Gde i sa kime ces igrati? Koliki ti je budzet? Vidim da si vec pitao u odvojenom topic-u.

Ako ces sam sklapati treba ti nesto za skidanje figurica sa sprue-a, ciscenje od komadica koji ostanu posle skidanja i lepak. Ako ces ih farbati trebaju ti i boje, cetkice, sprej za osnovu. Ovo sve mozes da narucis preko kluba. Mozes i da probas po modelarskim radnjama u Krusevcu.

Sto se pravila tice postoji knjiga osnovnih pravila. Pet Index-a koji pokrivaju sve frakcije i sada polako izlaze novi codex-i. Ovo sve isto mozes da kupis preko kluba. Mozes i da probas da nadjes na internetu.

Sto se minijatura tice zavisi hoces li da pravis Batlle forge armiju ili ne. Postoje u pravilima odredjene formacije koje onda imaju ogranicenja ali to od tebe zavisi. Ako ne igras turnire nego samo sa drustvom vi uvek mozete da se dogovorite.

Slobodno cimaj na PM ako mogu nekako da pomognem.

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

frenk_castle

Post by frenk_castle »

Jos jedno pitanje na koje mislim da je odgovor ne ali rekoh da proverim.

Sa postojanjem index-a i sada codex-a za neke armije procitao sam na Warhammer Community sajtu da oni mogu da se kombinuju. Recimo Kor'sarro Khan postoji u Codex-u samo bez motora a u index-u ima i sa motorom. I ja mogu da naapravim White Scar's armiju koristeci codex i da stavim Kor'sarro Khan-a na motoru iz index-a.

Ono sto mene zanima mogu li da relic-e koji nisu chapter specific iz Space marine Codex-a stavljam na character-e iz Index-a. Recimo da stavim Teeth of Terra na Sanguinary Priest-a umesto njegovom chainsword-a. Index-e imam Codex-e jos uvek ne pa ne znam sta tacno pise, ali mi je nekako logicno da ovi relic-i mogu da idu samo na jedinice iz istog Codex-a.

Hvala unapred

"Gabriel!’"

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Sam si sebi odgovorio. ;)
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
No 1

Post by No 1 »

Iz nove knjige za Astropatha:
Telepathic Assault: Each time you take a Psychic test for this unit when it attempts to manifest Smite, roll 1D6 instead of 2D6.

Da li znači test na D6 samo za Smite ili i za sve ostale psychic powerse?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Samo za smite
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

To ti je bez dodatnih upgrade-ova 1308 poJena, ili 66 Power Level
Image Image
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Skoro sam uspeo da se dokopam novih codex-a i primetio sam nesto sto mi je cudno.

U Death Guard codex-u za Chaos Lord-a stoji:

A Chaos Lord is a single model armed with a chainsword, a bolt pistol, blight grenades and krak grenades.

U Chaos Space Marine codex-u za Chaos Lord-a stoji:

A Chaos Lord is a single model armed with a chainsword, a bolt pistol, frag grenades and krak grenades.

Oba lorda menjaju chainsword za melee oruzja a bolt pistol za pistolje, combi oruzja ili melee oruzja.

Za Space Marine Captain-a stoji:
A Captain is a single model armed with a chainsword, a master-crafted boltgun, a bolt pistol, frag grenades and krak grenades.

Kapetam moze ovaj master-crafted boltgun da menja za pistolje, combi ili melee oruzja a chainsword za melee oruzja, relic blade ili storm shield.

Ono sto me buni je sto bolt pistol nikako ne moze da zameni i to ako ja dobro citam uvek ima. Usto ima oruzje vise u odnosu na Chaos Lord-a.

Citao sam errata i ne vidim da je ovo korigovano. Nisam nasao nigde da je bolt pistol visak u kapetanovoj opremi. Nekako mi je logicno da je bolt pistol visak ali po svemu sto nalazim izgleda da nije. I da ja mogu regularno da zamenim master-crafted bolt gun za plasma pistol, chainsword za relic blade i da kapetan usto ima jos i bolt pistol sto je meni bar cudno.

"Gabriel!’"

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

pa i nije, cypher bas ima tu opremu xD (dva pistolja i jedan poveci mac)

u svakom slucaju nije greska, marinacki kapetan ima bolt pistolj pa ima, za razliku od haos kapetana. zasto su tako odlucili ne znamo, verovatno zbog pristupa drugim opcijama i sinergije sa drugim stvarima. Ili jednostavno misle da je kul da uvek ima pistolj. Koji god razlog bio, tako je.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Za filthy traitor scum nisam siguran, ali primarisa out of the box, ima 582 poJena, iliti PL30...
Image Image
Infernus23

Post by Infernus23 »

Moze li neko da mi preporuci dobar ranac za minijature? Ne bih kofer, posto preferiram bas ranceve
Ridcully

Post by Ridcully »

Imam pitanje u vezi nove Space Wolves stratagem-e iz Chapter Approved koja glasi:
Cunning of the Wolf: 1 CP, used during deployment, allows you to put a unit in outflank reserves. They then appear at the end of a movement phase wholly within 6″ of a board edge and more than 9″ from enemy units.
Da li može embarked unit da outflankuje zajedno sa transportnim vozilom, ako je ono meta stratagem-e?

Znam da je pitanje preuranjeno s obzirom da je knjiga tek u pre-order fazi, ali s obzirom da su pravila procurela ne mogu a da ne planiram unapred. :grin:
Image Image
Monsterman

Post by Monsterman »

Kada imam XY stvari koje rade "at the beginning of your turn" uradi ovo, pomeri ono, odaberi ovo, da li ja biram redosled kojim se one aktiviraju, ili sve to ide nekako "odjednom"?
No one leaves...the Monsterican Dream
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Monsterman wrote: Tue Nov 28, 2017 11:01 am Kada imam XY stvari koje rade "at the beginning of your turn" uradi ovo, pomeri ono, odaberi ovo, da li ja biram redosled kojim se one aktiviraju, ili sve to ide nekako "odjednom"?
Ti biras redosled.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ridcully wrote: Tue Nov 28, 2017 12:11 am Imam pitanje u vezi nove Space Wolves stratagem-e iz Chapter Approved koja glasi:
Cunning of the Wolf: 1 CP, used during deployment, allows you to put a unit in outflank reserves. They then appear at the end of a movement phase wholly within 6″ of a board edge and more than 9″ from enemy units.
Da li može embarked unit da outflankuje zajedno sa transportnim vozilom, ako je ono meta stratagem-e?

Znam da je pitanje preuranjeno s obzirom da je knjiga tek u pre-order fazi, ali s obzirom da su pravila procurela ne mogu a da ne planiram unapred. :grin:
Pogledao sam malo u vezi ovoga.
Ostale vojIske imaju slicna pravila ali je sve za infantry ili dreadnought. Ima mechanicum slican ali on nema transporte.
Medjutim nasao sam ovo:
Use this Stratagem at the start of the first battle round, but
before the first turn has begun. Pick up to three ASURYANI
units from your army that are on the battlefield. You can
immediately remove these units from the battlefield and set
them up again as described in the Deployment section of
the mission you are playing (if you redeploy a transport, all
units embarked inside it remain so when it is set up again).

Tako da bih ja rekao da moze. Naravno to je samo moje misljenje.

"Yes...yes."

Ridcully

Post by Ridcully »

Super! Hvala na odgovoru. :)
Image Image
Ridcully

Post by Ridcully »

Imam pitanje u vezi sa Understrength Support pravilom na koje sam nabasao ovde: http://www.belloflostsouls.net/2017/12/ ... anges.html

Jel ovo znaci da sam prinudjen svaki put da uzmem unit sa maximalnim brojem cika da bih sastavio bilo koji detachment koji nije auxiliary? :psypop:

Slika sa BoLS-a u prilogu

EDIT:
Odgovoreno mi je na pitanje moze da se brise. :/ Ovo se odnosi na unite ispod minimuma.
Last edited by Ridcully on Fri Dec 01, 2017 8:19 pm, edited 2 times in total.
Image Image
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Malo razjasnjenje za Emperor's Children legion trait. Space Wolfs i Blood Angels(Flesh Tearers) su upravo dobili identican Warlord trait pa se razmisljam kako ovo radi u kombinaciji sa Counter Offensive stratagem-om.

Pravilo ovako glasi: Units with this trait always fight first in the Fight phase even if they didn’t charge. If the enemy has units that have charged, or that have a similar ability, then alternate choosing units to fight with, starting with the player whose turn is taking place.

Ako sam ja charge-ovao ovo je ok. Moj Flesh Tearer Warlord udara prvi pa onda moji koji su charge-ovali pa onda se menjamo.

Ako je protivnik charge-ovao sa vise jedinica on bira jednu jedinicu, pa onda ide moj Flesh Tearer Warlord pa onda opet protivk.

Ono sto nisam skroz siguran je ako protivnik charge-uje sa vise jedinica i udari sa prvom mogu li ja onda da kazem moj Flesh Tearer Warlord sada udara pa onda da potrosim dva comandna poena za Counter Offensive da druga moja jedinica udari pa onda protivik bira jedinicu? Ili da prvo odigram Stratagem pa onda udarim sa Warlord-om pa onda protivnik bira jedinicu? Koliko citam pravila ovo su skroz regularne situacije i mogu da odradim bilo jednu bilo drugu legalno.

Hvala unapred

"Gabriel!’"

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

U slucaju multicharge protivnika mislim da ne mozes da napravis da ide "on, ja, ja, on, on on..." vec mozes samo da napravis da ide alternacija, tj on, ti, on, ti... itd. Sad, da li ces prvo da koristis stratagem ili warlord trait je nebitno, iskoristices drugo za drugu alternaciju.
Razlog za ovo je bas wording u warlord trait i u stratagemu. warlord trait kaze "you must alternate" a stratagem kaze "after an enemy unit has...". tako da ne mozes warlord pa stratagem jer onda vise nije odmah posle protivnicke jedinice, a ne mozes ni obrnuto jer krsis "alternate" iz warlord traita.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Hvala puno. Citam sada ponovo kako je napisano i izgleda da si u pravu. U slucaju da je protivnikom potez a da niko nije charge-ovao nego imamo samo ongoing combat onda bi moj Warlord udarao prvi.

Zanimljiv Warlord trait, ali novi Blood Angels codex ima bar tri bolja pa ce moj Flesh Teares captain uglavnom birati neki drugi Warlord trait.

Hvala jos jednom na pomoci.

"Gabriel!’"

No 1

BA stratagem

Post by No 1 »

Death Visions of Sanguinius (1 CP):
Use when mustering your army. Select any non-Primaris generic Captain, Chaplain, or Lieutenant; they gain the Death Company keyword and the Black Rage ability that comes with it.

Jel oni i dalje ostaju karakteri sa svim svojim karakteristikama ili postaju deo DC jedinice?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ostaju karakteri, samo dobiju death company keyword, ne gube ni jedan postojeci keyword.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Malo razjasnjenje oko koriscenja Familiar-a za Patriarch-a i/ili Magus-a. Drugar sa kojim igram je nedavno kupio Genestealer-e pa ne bih da ga zakinem za neku opciju. :)

Familiar bi uz Magus-a recimo trebalo da se ponasa kao unit od dva modela. Moja dilema je oko dodele rana. U pravilima pise da ako je neki model u unit-u vec dobio ranu onda sledeca mora da ide na isti model dok se on ne skloni iz igre. Po tome bi znacili da ako prvu ranu stavim na Magus-a onda Familiar ne moze da preuzme wound roll-ove dok Magus ne umre osim na 4+ preko Unquestioning Loyalty. Meni se cini da sam video po netu da ljudi koriste familar-a da preuzmu ranu cak i kada Magus vec ima neke rane. Situacija koja je nama pala napamet je da moj Marinac izbliza meltom pogodi Magus-a i Familair junacki spasi Magus-a sigurne smrti. Ovo bi trebalo da moze ako Magus nema rana.

Takodje ako sve rane primi Magus i on umre sta se desava sa Familiar-om?

Hvala unapred

"Gabriel!’"

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

sam si sebi odgovorio: ako magus primi makar jednu ranu sve dalje moraju na njega, familiar onda moze da utrci samo sa Unqestioning Loyalty (ako ima uopste on to pravilo, ne secam se da li ga imaju familijari ili druge jedinice).

ako u pravilima nije pokriveno sta biva sa familijarom, onda on ostane ziv kad magus umre i... onako, trcka okolo kao jedinica od jednog modela koja moze da gricka clanke marincima i umrece od prve promaje. Ali je jedinica i dalje :)
Balsha

Post by Balsha »

Ultramarines/Blood Angels army : Blood Angeli imaju relic koji kaze : "If your army is Battle-forged and the bearer is on the battlefield roll a D6 each time you use a Stratagem; on a 5+ you gain a Command point."

Ultramarinci imaju Adept of the Codex warlord trait koji kaze : "Every time you use a Command Point, roll a D6. On a 5+, this Command Point is refunded".

Moje pitanje je da li i kako ove dve stvari se kombinuju. Po meni postoje tri opcije :

1: Ne moze, biraj samo jedan od ta dva da koristis.
2: Koristi za ultramarinacke stratageme UM pravilo a za BA stratageme BA pravilo a za universal biraj.
3: Rade oba, znaci bacam d6 prvo za jedan, pa ako ne proradi, bacam za drugi.

Misljenja?
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Ne moze. Ti u principu mozes da imas dva detachment-a. Jedan Ultra Marines drugi Blood Angels. I ta armija je batte forged.

Problem je sto warlord odredjuje koje relic-e smes da koristis. Ako je warlord Ultra Marine mozes UA relic-e ako je Blood Angel on BA relic-e.
Last edited by frenk_castle on Wed Jan 31, 2018 9:06 pm, edited 1 time in total.

"Gabriel!’"

frenk_castle

Post by frenk_castle »

Iz Blood Angels Codex-a: If your army is led by a BLOOD ANGELS Warlord, then before the battle you may give one of the following items to a BLOOD ANGELS CHARACTER.

Iz Space Marines Codex-a: If your army is led by a Space Marines Warlord, you may give one of the following Chapter Relics to a Space Marine CHARACTER in your army.

"Gabriel!’"

Balsha

Post by Balsha »

Slazem se, ali ja mogu da uzmem dodatne relike za command poene i da ih dam bilo kome.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Da, mozes, ali kako je gosn Paniser vec napomenuo..i taj drugi relic mora biti SM (ako je SM Character Warlord) ili BA (ako je BA char. Warlord). Odnosno, ne mozes kupiti i SM i BA relice u istoj armiji.
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Balsha

Post by Balsha »

Ne bih se slozio. Ja koristim BA stratagem da bih dobio BA relike. Za free relic da, dobijam onaj koji mi daje warlord ali ako koristim BA stratagem i dajem BA karakterima, onda mogu da ih uzmem. Ne mogu nigde da nadjem gde pise da ja ne mogu da iskoristim BA "Relics of the chapter" stratagem ako mi je warlord UM.

Ako neko zna gde to pise, please let me know.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

frenk_castle wrote: Wed Jan 31, 2018 9:05 pm Iz Blood Angels Codex-a: If your army is led by a BLOOD ANGELS Warlord, then before the battle you may give one of the following items to a BLOOD ANGELS CHARACTER.

Iz Space Marines Codex-a: If your army is led by a Space Marines Warlord, you may give one of the following Chapter Relics to a Space Marine CHARACTER in your army.
Ovo se odnosi i na dodatne relice koje kupujes "before the battle".
Kao sto sam rekao, Warlord je jedan i on odredjuje sa koje liste mozes uzimati Relic-e.
Stratagem verujem da je isti i on kaze:
"Use this Stratagem before the battle. Your army can have one extra Chapter Relic for 1 CP, or two extra Chapter Relics for 3 CPs. All of the Chapter Relics that you include must be different and be given to different Space Marines CHARACTERS."
Namerno ne kaze KOJE i CIJE, zato sto to odredjuje recenica sa Warlordom.

Naravno, ako uspes da nadjes neku listu sa turnira, gde su ljudi vodili SM i BA/SW/DA relice u istoj vojsci, podeli ovde, posto ce to znaciti da si u pravu.
Ali mislim da je bas onako kako ti je frenk_castle rekao.
Balsha

Post by Balsha »

40k Tournament Championships at Adepticon. Jedna od top 16 listi (Treca po redu kad skrolujes dole), "Team Twilight" ima Gorgon's Chain (Iron Hands relic) i The Litanies of Faith.

https://spikeybits.com/2017/03/40k-tour ... lists.html

Hm, ovo je nesto matoro, ne mogu da nadjem Gorgon's Chain nigde....nista, kopam dalje, prilicno sam ubedjen da moze :D
Last edited by Balsha on Thu Feb 01, 2018 2:20 pm, edited 1 time in total.
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Balsha wrote: Thu Feb 01, 2018 2:17 pm 40k Tournament Championships at Adepticon. Jedna od top 16 listi (Treca po redu kad skrolujes dole), "Team Twilight" ima Gorgon's Chain (Iron Hands relic) i The Litanies of Faith.

https://spikeybits.com/2017/03/40k-tour ... lists.html

Hm, ovo je nesto matoro, ne mogu da nadjem Gorgon's Chain nigde....nista, kopam dalje, prilicno sam ubedjen da moze :D
Ovo je lista za prethodnu (sedmu) ediciju. AdeptiCon se odrzava pocetkom godine, a nova edicija je izasla sredinom.
Nov si igrac, pa je razumljiva greska. :effort:

EDIT: Eto, i sam si skapirao. Mislim da ces isto tako, pre ili kasnije, shvatiti da ne mozes da ostvaris, ono sto ti ja i frenk_castle uporno pricamo. :)
Last edited by Telion on Thu Feb 01, 2018 2:26 pm, edited 2 times in total.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Jedna od ideja sa osmom edicijom bila je da se pravilima onemoguci ono sto sam ja zvao protiv prirodni blud gde su ljudi igrali turnirske liste koje su imale Ultra Marince, Hive Tyrant-e i RIptide-e na primer. U sedmoj si mogao da mesas tako jedinice i power gamer-i su to besomucno koristili.

Sada ti mozes da muckas armije mnogo manje a za battle forge si jos vise ogranicen pa se mnogo manje isplati i onda su armije "normalnije".

Imali su recimo u osmoj vrlo brzo FAQ da recimo kapetan daje reroll to hit of 1 samo friendly unit-ima sog chapter-a. Pa ako ja igram BA i UM onda BA kapetan ne daje bonus Ultra marincima. Ili ako obojica igramo BA onda moj kapetan ne daje bonus tvojim Blood Angel-ima sto je pre FAQ-a bio slucaj.

Generalno su ta bunarenja po pravilima za tupavim a legalnim kombinacijama dosta smanjili osmom edicijom i to mi se svidja.

"Gabriel!’"

Balsha

Post by Balsha »

Problem je sto se dodatni relici kupuju kad pocne bitka, za CP, pa ih niko nema u listama...
Balsha

Post by Balsha »

Odgovor koji sam dobio na WH rules&Questions :

To start: You get one relic for free. This one is tied to the Warlord, based on how it's written in the relic page. 'If your army is led by a faction warlord, you make give one of your characters a relic'. That's the first one.

Every army has a warlord, and every army that is in a correct, battleforged detachment will have one relic.

The wording of the stratagem says: 'Your army can have one extra Relic for 1 CP....'

The wording never says that the relic must be the same as the original relic you had. It simply says 1 extra. If you originally had 0, 1 extra is still 1.

To je tacno ono sto sam ja mislio, videcu da li ce jos neko da doda na to.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Necu da se zakunem da ne moze. Mislim da ne moze prvenstveno zato sto su rekli da im je jedn aod ideja kojima su se vodili u pravilima za osmu ediciju da izbace mogcnost da se svasta mesa u armijama i da armije budu vise nalik onome sto postoji u lore-u.

Mislim da mozes da postavis pitanje na GW facebook strani pa vidi sta ce ti odgovoriti. Mozda udje u novi FAQ pa bude zvanicno razjasnjeno.

Sve najbolje zelim.

"Gabriel!’"

Balsha

Post by Balsha »

Ja sam mozda blago retardiran ali ne znam gde ja tamo da postavim pitanje. I ja bih voleo clear-cut answer.

Sto se lorea tice, ja iskreno mislim da ima logike da svaki detachment uzima svoje relike jer ako je bitka toliko bitna da se relici uopste nose, zasto bi npr ultramarinci poneli a blood angeli ne bi. Ko je warlord ne bi trebalo da pravi razliku. Mislim, WH40k ima toliko nelogicnosti na ustrb gameplay'a da sam ja jednostavno krenuo da ne obracam paznju previse na to.

Moguce je da to sad moze i da ce biti ispravljeno u nekom FAQ'u, a moguce je i da je intended (ili da ne moze, naravno). U svakom slucaju ocigledno postoji razlika u misljenju kako to sve radi pa bi FAQ koji odgovara na to bio koristan.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

https://www.facebook.com/pg/Warhammer-4 ... e_internal

Nemam facebook i ne pravi mi se nalog. :)

"Gabriel!’"

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”