POCETNICKA PITANJA

Sve vezano za ovaj tabletop wargame.

Moderators: Telion, Hypodermic

Mrzimsvee

Re: POCETNICKA PITANJA

Post by Mrzimsvee »

Ali combat resolution je negativan mod.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

to je nebitno. 2d6 i combat resolution su istog znaka, ad Ld je suprotnog.
ja sam dao primer> 2d6 + combat resolution – Ld stat = # of wounds
ali moze da se napise i> Ld - 2d6 - combat resolution = # of wounds

ono sto je bitno je da je ceo postupak racunanja broja rana jedan step, a ne dva odvojena sa pauzom za sabiranje nekog stata do 0, jer neki su u zabludi da se pogleda lidersip, onda oduzme kombat modifajer, dovede do 0, pa onda baci 2d6 i pije broj rana. u stvari prvo se baci 2d6, pa se tek onda racuna ostalo.
faza ide ovako:
posle inicijative 1, izracuna se broj rana sa obe strane i dobije razlika (jedan je izgubio za X), demon koji je izgubio NE testira moral sa modifajerima, kao ostale jedinice, nego baci Ld test bez modifajera, na 2 svi se vrate, na 12 svi nestanu. svi ostali rezultati daju broj Y. u koraku broj dva izracunava se broj rana koje jedinica treba da podnese, i to tako sto se uporede (compare), Ld, X i Y. Obrati paznju, nema medju koraka gde bi Ld postao 0. znaci: Ld-X-Y=broj rana ili X+Y-Ld=broj rana - svejedno.

na primer>
Ld=7
CR=15
2d6=4
Ld-CR-2d6=7-15-4=-12

ili

Ld=7
CR=1
2d6=11

Ld-CR-2d6=7-1-11=-5
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ali 2d6 nije minus, to je roll na koji se gleda I uporedjuje LD sa modifikacijama.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ja mislim da piju najvise 12 (tj 11 jer roll od 12 je svi ginu) rana jer se prolazi LD test sa modifierima naLD, pa za koliko si pao LD je koliko rana pijes. Da u tekstu pise "pijes 2d6 rana plus svaki modifier minus tvoja LD vrednost" bilo bi kako ti kazes Suticu, ali posto stoji "take a leadership test" mislim da je maksimum 12 (tj 11) rana.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ali 2d6 nije minus, to je roll na koji se gleda I uporedjuje LD sa modifikacijama.
1) u redu. kojom operacijom se uporedjuje 2d6 rol sa Ld?
2) gde tacno pise da se u ovom slucaju modifikuje Ld, a ne 2d6 rol?

ponavljam - pise u stepu 1: jedinica prolazi Ld test. nigde ne pise da se ovaj test modifikuje.
ponavljam 2 - ovo nije morale check, koji je drugacije napisan, i kod koga je jasno da se umanjuje Ld.

EDIT:
Ponovo sam iscitao sve ispocetka. Nigde ne pise da li je broj rana modifajer na Ld ili na 2d6 rol.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

gotmong

Post by gotmong »

Pozdrav,

Hocu da isprobam nesto novo u listi pa me zanima gde mogu da pronadjem gw-ova pravila za Baneblade tenk?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

u Escalation knjizi.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
No 1

Post by No 1 »

Ustvari ovde Codex Cadia - Astra Militarum Supplement
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

gotmong

Post by gotmong »

Hvala :commissar:
Ridcully

Post by Ridcully »

Pošto sam već neko vreme van tokova u vezi FAQ-a i errate za 40k, imam par pitanja za vas upućene. :)

1) Da li su odustali (ili mi se čini) od toga da se vrata drop pod-a računaju u hull vozila?
2) Da li primera radi White Scar character u unit-u Space Wolves-a prenosi specijalna pravila koja dobija putem chapter tactics-a (hit and run, skilled rider, itd)? Ne mogu nigde da iskopam taj FAQ, a čini mi se da je u nekoj prvoj reviziji bila priča da se ta pravila ne prenose.

Verovatno ću imati još sličnih pitanja ovih dana. Baš nisam u toku... :(
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Ovako, GW je već izbacio First Draft FAQ-ova za Codex-e, a i Final FAQ za osnovnu knjigu pravila, koji se može pogledati na njihovom sajtu, Warhammer Community, što mislim da bi trebali da pogledate.
Što se tiče odgovora na postavljena pitanja:

1. Po First Draft-u FAQ-a vrata se računaju i merenje se obavlja od njih, čak i ako se Drop Pod otvara, što pruža suludi domet za postavljanje modela koji se disembarkuju iz njega (što je opet, samo jedan o problema), tako da se kod nas, a i u većini slučajeva u svetu, održalo pravilo da se ona ignorišu. Tako će se igrati i na predstojećem turniru, ako je nekome bitno.

2. U slučajevima kada je jedinica sastavljena iz modela koji imaju različite Chapter Tactics-e (Iron Hands i White Scars), ali i u slučajevima ostalih Adeptus Astartes Chaptera: Dark Angels, Blood Angels, Space Wolves i Grey Knights, navedena jedinica ne može dobiti nikakve benefite za te Chapter Tactics-e (primera radi: +1FNP ili Hit & Run), ali regularno dobija sve bonuse od detachmenata i formacija kojima pripada.
Ovako je rule-ovano po First Draftu, a kada (i da li će) biti promenjeno, ne verujem da ćemo saznati pre Nove godine.

Pozdrav! :)
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Ridcully

Post by Ridcully »

Hvala Nemanja na odgovoru. :)

Čisto da pojasnim da taj prvi draft nisam mogao da iskopam i nisam našao na https://www.games-workshop.com/en-GB/Rules-Errata. Zbog toga sam hteo da proverim da li zbog toga što im ne stoji na sajtu, znači da su odustali od pravila.

Ovo kombinovanje pravila znam da je munchkin-ovanje, pa rekoh samo da proverim da li ću uskoro prefarbavati te White Scars-e u Space Wolves Gray. :)
Image Image
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

First Draft FAQ-a se, nažalost, ne može naci nigde osim na njihovoj FB stranici (barem ja ne znam za drugi izvor), i to u vidu fotografija okačenih na zid njihove stranice, sa tekstualnim navodima u description-u svake fotografije.
Tako da to treba sve iskopati. Mislim da Dule (Mrzimsvee) ima sve to u jednom word file-u, a ja ću videti da od toga napravim jedan dokument do 11.12.

:commissar:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Ima na desctopu u klubu.

"Yes...yes."

GangstaWizard

Post by GangstaWizard »

Pitanjca: 1. Da li marince iz start collecting space marines mogu predstavim kao dark angelse, a da i dalje imam formaciju iz kutije?
2. Da li imate najnoviji klubski codex dark angelsa?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

1. ne, formacija iz kutije vazi samo za marince iz kodeksa Space Marines
2. ne postoje "klubski" kodeksi, postoje kodeksi od clanova kluba, koji su ih ostavili na polici iz prakticnih razloga. Ali ni medju njima nema dark angel kodeks.
GangstaWizard

Post by GangstaWizard »

Aha. Hvala. Nego, da li i dalje mogu da ofarbam figure u tamnozeleno i nađem odgovarajuća pravila u codex: dark angelsima i da ih koristim bez formacije?

p.s. Izvinite što se uvek zaboravim da ne postoje klubski codexi. uvek zaboravim :roll:
No 1

Post by No 1 »

Jedno pitanje, ako je u kill teamu svaki model za sebe kako može da izvede disordered charge?
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Maltene je nemoguce.
Ali, ako dva modela stoje podjednako blizu, i najkraca putanja charging modela mu omogucava da baza dotakne obe baze..onda napravi multiple (disordered) charge. :)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

single modeli ne mogu da naprave multiple assault. BRB
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

frenk_castle

Post by frenk_castle »

Pitanje u vezi relic-a Shield of Cretacia. U knjizi Shield of Baal Exterminatus za ovaj relic pise:

Characters with access to the Relics of Baal only. May not be chosen by models wearing Terminator armour. The Shield of Cretacia confers a 3+ armour save. Attacks made against the bearer gain no benefit from the Poisoned special rule.

Ono sto mene zanima. Ako ja recimo imam jedinicu Vanguard veterana sa kojima je Captain koji nosi Shield of Cretacia na jedinicu puca neko ko ima Poison attack. Ili je u combat-u sa nekim ko ima Poison attack. Koliko sam razumeo To Hit i To Wound idu protiv jedinice a ne pojedinacnih modela sto znaci da bi protivnik imao To Hit normalan pa onda to Wound protiv Majority Toughness-a koji ne bi uzeo Shield of Cretacia u obzir. U ovakvoj situaciji koja je po meni verovatnija nego da Captain ide solo meni se cini da Shield of Cretacia ne bi radio nista.

Molim za razjasnjenje. Hvala unapred.
Extract taken from Devastation of Baal by Guy Haley

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
"What are you suggesting?" said Dante quietly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"What you suggest is treasonous!"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

Beginning of audio drama Hunger by Andy Smillie

Men crave food. They crave flesh. They crave power. We are not men.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

From the final data logs of Nassir Amit.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

i ne radi nista u tom primeru, bas uz to objasnjenje da se udara unit a ne on sam. Ali ako dodje do precision shot-a ili je u challenge-u, onda itekako radi.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Pitanje u vezi deployment-a jedinica.

Recimo da imam jedan Blood Angels detachment u kome na mestu Fast Attack imam Drop Pod i drugi Blood Angels detachment u kome imam Furioso Dreadnought-a moze li Furioso da pocne partiju u tom Drop podu i da njime Deep Strike-uje.

Ako pomaze odgovoru pokusavam da u sto manje poena upakujem kao primarny detachment Flesh Tearers Strike Force i kao secondary detachment Flesh Tearers Vanguard Strike Force iz Shield Of Baal: Exterminatus suplement-a.

Hvala unapred.

"You are too noble to understand." Seth rounded on Dante. "That is not salvation, that is replacement. These new warriors will bear the colours of Flesh Tearers, but without Sanguinius’ fury they will be Flesh Tearers in name only. All my time as Chapter Master I have waged war on our rage, to wrestle it into submission and use its strength to slay our foes. We are fury! From the time of Amit, the savage lord, to this day, we have carried the white heat of Sanguinius’ anger in us. That was our gift and our burden. The flaw is what makes us what we are." He clenched his fist in front of Dante’s face. His voice dropped.
"We are nothing without the struggle against it. He would make us all Ultramarines in red armour." He turned away, his gaze straying down the dead legions of Blood Angels. "There are few of my warriors left, few true Flesh Tearers. Once we are dead, the Flesh Tearers will be no more, no matter that these abominations carry our name. It is a betrayal, not a boon. Guilliman will want us gone quickly, and his own warriors in our stead."
"Gabriel!’"
Seth waved his hand. "Open your eyes, Dante. These Unnumbered Sons, they are Legions in all but name. I have spoken with the newcomers. They are only too glad to tell me of the Avenging Son’s plans. Wherever Guilliman goes, he leaves his men in place. Through the codex, he gave the Adeptus Astartes their independence. He is more than willing to remove it from us. Soon, the Chapters will be free in name only. And these new Space Marines, he has the gall to interfere with the work of the Emperor. If he is willing to do that..." Seth fell silent suddenly.
Seth mulled his words over, even as his anger tried to force them out of his mouth. He would not speak at rage’s behest, but decided to say them in calmness. They needed to be said. "If he is regent, why not Emperor?"
"My words, or his actions?" snarled Seth. He drew himself up to the fullness of his considerable height. "Be careful of him, Lord of Baal. Be very careful." Without waiting for a reply, Seth walked away into the darkness.

The Emperor's Angels his Space Marines crave honour. They crave retribution. They crave justice. We are not Angels.

We are the blood sons of Sanguinius. We crave only violence, bloodshed. There is no void in the deep of our souls only the hunger. An insatiable call to slaughter.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

frenk_castle wrote:Pitanje u vezi deployment-a jedinica.

Recimo da imam jedan Blood Angels detachment u kome na mestu Fast Attack imam Drop Pod i drugi Blood Angels detachment u kome imam Furioso Dreadnought-a moze li Furioso da pocne partiju u tom Drop podu i da njime Deep Strike-uje.

Ako pomaze odgovoru pokusavam da u sto manje poena upakujem kao primarny detachment Flesh Tearers Strike Force i kao secondary detachment Flesh Tearers Vanguard Strike Force iz Shield Of Baal: Exterminatus suplement-a.

Hvala unapred.
Moze.

"Yes...yes."

frenk_castle

Post by frenk_castle »

Zdravo,

Ako moze mali savet oko liste. Sklapam svoju prvu armiju. U pitanju su Flesh Tearers-i pa se dvoumim kako da ih slozim u 1500 poena. Trenutna lista je ovakva:

@Primary Detachment [ 1 ]

Flesh Tearers Strike Force

@HQ [ 2 ]

Captain (125pt.) Iron halo; Shield of Cretacia; Frag grenades; Krak grenades; Jump pack; Power axe; Bolt pistol;

Sanguinary priest (75pt.) Power armour; Frag grenades; Krak grenades; Blood chalice; Narthecium; Jump pack; Chainsword;

@Troops [ 1 ]

5x - Scout Squad (55pt.)
> 1x - Scout Sergeant (11pt.); Scout armor; Frag grenades; Krak grenades; Chainsword; Bolt pistol;
> 4x - Scout (11pt.); Scout armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Close combat weapon;

@Fast attack [ 1 ]

Drop Pod (35pt.) Storm Bolter;

@Secondary Detachment [ 1 ]

Flesh Tearers Vanguard Strike Force

10x - Tactical Squad (205pt.)
> 1x - Space Marine Sergeant (14pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Chainsword;
> 1x - Space Marine (24pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Meltagun;
> 1x - Space Marine (24pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Heavy flamer;
> 7x - Space Marine (14pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Boltgun;
> 1x - Rhino (45pt.); Storm Bolter; Smoke Launchers; Overcharged engines;
> 1x - Space Marine Sergeant (14pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Chainsword;
> 1x - Space Marine (24pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Meltagun;
> 1x - Space Marine (24pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Heavy flamer;
> 7x - Space Marine (14pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Bolt pistol; Boltgun;
10x - Assault squad (185pt.)
> 1x - Space Marine Sergeant (22pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Chainsword; Bolt pistol; Combat shield; Jump pack;
> 2x - Space Marine (22pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Jump Pack; Chainsword; Flamer;
> 7x - Space Marine (17pt.); Power armor; Frag grenades; Krak grenades; Jump Pack; Chainsword; Bolt pistol;
5x - Vanguard Veteran Squad (275pt.)
> 1x - Veteran Sergeant (47pt.); Power armour; Frag grenades; Krak grenades; Jump pack; Bolt pistol; Relic blade;
> 2x - Veteran (62pt.); Power armour; Frag grenades; Krak grenades; Jump pack; Bolt pistol; Thunder hammer; Storm shield;
> 2x - Veteran (52pt.); Power armour; Frag grenades; Krak grenades; Jump pack; Lightning claw (x2);
Furioso Dreadnought (135pt.) Searchlight; Power fist (x2); Heavy flamer; Meltagun; Magna-grapple;
Statistics
Models: 57
Units: 13

Ono oko cega se dvoumim je da li da Vanguard veteranima dam Power sword i Bolt Pistol i da tih trideset poena iskoristim da dam svakom Tactical Marine Sergeant-u combi-melta-u ili da izbacim Sanguinary Priest-a a da te poene iskoristim za jedan Assault Bike, cime drop pod postaje dedicated transport za Dreadnought-a, a da svakom Tactical Marine Sergeant-u dam combi-melta-u.

Ne pravim ultra kompetivnu listu. Hocu da bude u duhu Flesh Tearers chapter-a, ali opet posto nikada nisam igrao ne znam koliko je ovo sto sam sklopio validno uopste. Cela lista je bazirana oko Captain modela koji je Lord Executioner GW model i pisem mu polako biografiju cisto da lista ima dobru pozadinsku pricu.

Svaki savet je dobro dosao posto tacno kupujem i sklapam modele po ovoj listi pa njecu moci tako lako da je menjam.

Hvala unapred

"Gabriel!’"

Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Pozdrav, ako ne trazis ultra kompetitivnu listu onda je ovo sasvim u redu.
Nisam nesto mnogo upoznat sa pricom Flesh Tearersa, ali, kako su Blood Angels Succesor Chapter close combat je verovatno nesto sto preferiraju, tako da bih ja ostavio opermu Vanguard Veteranima.
Ostalo je sve super, 57 modela u 1500 poena je zavidan broj rana/hull poena sa kojima protivnik treba da se nosi, jos kada se Combat Squad-uju Tactical Marinci..sve to postaje jos jace. :)
milosh

Post by milosh »

Iscitah sinoc osnovna pravila osme edicije pa kako sam bio pospan nisam siguran da li sam dobro iscitao dva pravila koja se ticu pucanja pa vas molim za potvrdu/demant :)

1) Assault ranged oruzjem moze da se puca posto se jedinica krece i advance-uje (bivse trcanje)?
2) Sada uvek moze da se charguje posle pucanja (pa cak i pucanjem heavy wpn-a)?
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

1)Da
2)Da
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
milosh

Post by milosh »

Zanimljivo :) hvala
milosh

Post by milosh »

Jos jedno pitanje sa potencijalno ociglednim odgovorom: jel su oni power nivoi nacin sracunavanja poentaze? I u koliko se sada obicno igra poena :)
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

milosh wrote: Thu Aug 10, 2017 1:23 pm Jos jedno pitanje sa potencijalno ociglednim odgovorom: jel su oni power nivoi nacin sracunavanja poentaze? I u koliko se sada obicno igra poena :)
Imas 3 nacina igranja.
Open play-dodjes i igras se sa cime god hoces
Narative play-igra se u zadati power lvl
Matched play-igra se u odredjeni broj poena kao i ranije (poeni se nalaze u indexima/codexima)(1 power iz narativa je oko 20pts iz matched play-a)

"Yes...yes."

milosh

Post by milosh »

A kako se kod nas najcesce igra i koja je poentaza?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Kod nas se najčešće igra, verovatno pogadjas, u poene.
1500 i 2000 su podjednako zastupljeni.

"Yes...yes."

milosh

Post by milosh »

Super, tako sam i pretpostavio. A i jednostavnije je po sistemu na koji si naviknut racunati poene. Hvala
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Pitanje u vezi servoarm-a posto nisam potpuno siguran kako radi u novoj ediciji.

U Index-u pise:
Each servo-arm can only be used to make one attack each time this model fights. When a model attacks with this weapon, you must subtract 1 from the hit roll.

Obican Techamrine ima tri napada power axe i servo-arm. Da li to znaci da mogu da napadnem ili tri puta sekirom ili dva puta sekirom jednom servo-arm-om. Ili servo-arm dodaje jos jedan napad na tri sekirom. Pretpostavljam da je ovo prvo ali nisam siguran.

Hvala unapred.

"Gabriel!’"

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ovo prvo. Model ima N napada i moze da ih radi sa bilo kojom kombinacijom svojih oruzja sem ako ga nesto ne sprecava u tome. Servo arm pravilo ga recimo sprecava, tako da radi bas kao prvi primer: 3axe i 0servo ili 2axe i 1servo.

jako su retka oruzja koja podizu broj napada, i pisace u njihovom opisu ako to rade (kao npr chainsword)
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Pitanje u vezi relic-a na named character-ima u osmoj ediciji.

Sa novim codex-om vidim da sada relic-i zamenjuju standardnu opremu. Recimo Burning Blade iz novog space marine codex-a zamenjuje power sword ili master-crafted power sword. Moze li named character da zameni svoj recimo power sword sa ovim relic-om.

Teoretski kada bi Watch Captain Artemis iz Deathwatch-a bio ultramarinac i bio u novom space marine codex-u da li bi on mogao da zameni svoj power sword ovime. Ili ako bi se pojavio slican relic u novom deathwatch codex-u da li bi on mogao da ga uzme.

Pretpostavljam da ovo ne moze i da su named character-i as is ali rekoh da pitam posto se jos uhodavam sa osmom edicijom.

Hvala unapred.

"Gabriel!’"

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

ako eksplicitno ne pise u unosu za named karaktera da moze da menja opremu, on je as is. Na primer Knight Commander Pask moze da menja koju opremu ima njegov tenk, ali sem njega do sada nisam video ni jednog drugog (pogotovo ne marinackog) karaktera sa promenjivom opremom.
frenk_castle

Post by frenk_castle »

Izvinjavam se ako sam dosadan ali jos uvek se uhodavam sa pravilima osme edicije a po internetu ljudi vidim da igraju svasta pa nisam siguran sta je sve tacno legalno.

Pitanje u vezi battle-forged armija. Recimo hocu battalion detachment. Treba da imam dva HQ-a i tri Troop. Znam da je legalno da imam recimo Warboss-a, Wierdboy-a i tri jedinice boyz-a. Ali da li je recimo legalno da imam Imperial Fist space marine Captain-a. Inquisitor-a, Skitarii Vanguard, Astra Militarum Infrantry Squad i Custodian Guard.

Mislio sam u istom detachment-u moraju da budu jedinice iste frakcije recimo samo, Space Wolves ili samo Necron-i a vidim da ljudi po netu igraju opusteno ovako mesane liste kao battle-forged.

Hvala unapred

"Gabriel!’"

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

moraju da dele makar jedan faction keyword. kako i skitarii, i inkvizicija, i astra militarum i svi iz imperije imaju "imperium" keyword, to je legalno.
Nazalost, orkovi imaju samo "ork" keyword i ni jednu drugu, pa oni ne mogu ni sa kim drugim.

Return to “Warhammer 40k: Živ je Slaneš, umro nije”