Transport timovi

Moderator: Moderators

Golub87

Transport timovi

Post by Golub87 »

Posto smo se Pedja i ja slozili da se ne slazemo oko toga kako se gubici transport timova racunaju, postavio sam pitanje na oficijelnom forumu:

http://www.flamesofwar.com/Default.aspx ... &afv=topic

Koga zanima neka baci pogled.
Chempress

Re: Transport timovi

Post by Chempress »

oho! :O ovo malo menja stvari.....
žubor

Post by žubor »

Pa ovo su bazicna pravila ... Nema tu nista novo ...B.
Chempress

Post by Chempress »

za mene je novo!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zar ne bi trebala 1. opcija da bude tacna? Tranport timovi se ne racunaju u brojnost, samo u mrtve?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Racunaju se u mrtve ... Imas 5 mrtvih ... I 9 zivih ... Isto kao i kombat attachmento ...
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ali u tom slucaju se transport timovi racunaju u brojnost. Onda imas 5 mrtvih od 14. A trebalo bi da je 5 mrtvih od 9.

Naravno, pravila su mi na starom kompu i mrzi me da proveravam :D.

Ako se ja secam dobro, moral se prolazi kada je "more than half dead" a ne kada je "more dead than alive"
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Golub87

Post by Golub87 »

Zapravo je more dead than alive.

U samim pravilima nigde ne pise da se gleda x od y, ne postoji platoon strength kao karakterisitika. Samo pise da se jednostavno izbroji broj aktivnih i unistenih timova. Transporti, combat attachments i independent timovi se broje ako su unisteni, ali se ne broje ako su aktivini... i to je to...

Posto mi je Pedja vec prigovorio da to znaci da ukljucivanje transporta nije penalizovano nikako, pretpostavljam da to mnogima sada prolazi kroz glavu.

U sustini, pravila su vise tu da onemoguce igraca da vestacki povecava broj timova u vodu, nego da ga kazne sto je pridodao stvari.
Penal postoji, ali je znacajno manji. Malo matematike, vrlo jednostavne, ali koga to ne zanima neka ne gleda :) :

U slucaju da je prisutno 9 timova i 5 transporta stvari izgledaju ovako (prva kolona je broj unistenih transporta, druga kolona je broj timova koji mora dodatno biti unisten da bi se forsirao check) :

0 5 (0+5 > 4)
1 5 (1+5 > 4)
2 4 (2+4 > 5)
3 4 (3+4 > 5)
4 3 (4+3 > 6)
5 3 (5+3 > 6)

U slucaju da je prisutno 10 timova i pet transporta:

0 6 (0+6 > 4)
1 5 (1+5 > 5)
2 5 (2+5 > 5)
3 4 (3+4 > 6)
4 4 (4+4 > 6)
5 3 (5+3 > 7)

Kao sto se da videti iz prilozenog, unistavanje transporta protivniku, smanjuje broj timova koji treba da bude unisten da bi se forsirao moral check.

Sve ovo najnormalnije vazi i za combat attachmente i independent timove.

Izvinjavam se na ogromnom postu, dosadno mi je na poslu :D
Skobra

Post by Skobra »

u pravu je Golub. A mislim da je nesto tako koristio i Zubor na pretposlednjem turniru - kada je vodio one anti-tank nemce. Koliko se secam imao je u vodu 1 pak40 i attachovao je po jedan HMG. Tako je bacao check posle 2 mrtva (da nije attachovao HMG posle 2 mrtva bi mu bio unisten platun) ali je mogao da hitove stavlja na hmg umesto na pak40 jer su oba gun timovi.
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Golube po dosada viđenom i pročitanom rekao bih da si u pravu.
Golub87

Post by Golub87 »

Plus je sto cemo mozda vidjati vise transporta na stolovima.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ne važi za indipenendent timove koji su ubijeni dok su bili deo voda.
"This time, next year, we'll be millionaires!"

Return to “Flames of War”