Svasta nesto neozbiljno a u vezi FoW-a

Moderator: Moderators

Bathory

Re: Svasta nesto neozbiljno a u vezi FoW-a

Post by Bathory »

Uf, rus na engleza, Tereza na onog novozelandjanina, tenkovi po noci, debeli protiv mrsavog (ne bas), nizi protiv viseg, duga kosa protiv kratke, mladic protiv casne starine..

I sve to samo za vas po cijeni od tisucu lira, dodjite kod Gigija, i dobicete nezaboravan provod. Pize i spagete po pristupacnoj cijeni, dok se borci krve, uzivajte u mediteranskoj kuhinji!

Nozeve ostavite kod kuce,

Srdacno vas,

Gigi, a.k.a Capitano Rocco Siffredi :D

@Pedja, pa poenta zabara je da kuka, a i tako je uzbudljivije!!

Ceka se Slovic sa komentarima....
Skobra

Post by Skobra »

btw izgleda da su izdali izmenjenu verziju Hold the Line - navodno ova je bolje balansirana...
http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=1304

I hoce li meni neko odgovoriti sta je Normandy battlemat i na kom bi linku mogao da vidim nesto oko toga?
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Skobra wrote:btw izgleda da su izdali izmenjenu verziju Hold the Line - navodno ova je bolje balansirana...
http://www.flamesofwar.com/hobby.aspx?art_id=1304

I hoce li meni neko odgovoriti sta je Normandy battlemat i na kom bi linku mogao da vidim nesto oko toga?
ne to je posebni scenario koji se nalazi u Firestorm Bagration knjizi
Skobra

Post by Skobra »

ne slazem se - procitaj pazljivo... kazu da jeste dat u Firestorm ali da je na bazi inputa to zapravo modifikovani Hold the Line. Uostalom jedine izmene su sto attacker pocinje blize centru table jer su dobili jako puno komentara da pesadija koja napada nema dovoljno vremena da stigne kao i to sto je dozvoljen samo jedan ambush...

Uostalom
A number of people have asked my why we wrote No Retreat since it was published in Firestorm Bagration a few months ago. After all, it is very similar to Hold the Line, so why have two very similar missions?

The answer is very simple really. A nice chap named Mark Gunter collected a lot of statistics about the various missions for Flames Of War, and they showed that Hold the Line was by far our most unbalanced mission with the defender winning a disproportionately high amount of the time.

After looking at the mission and talking with players about it, we decided that there were two main causes for this. The first was that attacking infantry had too far to go to reach their objectives, while the second was that some companies were getting two ambushes that between them pretty much wrecked armoured forces.

We decided that the easiest way to do something about it would be to write a similar mission to Hold the Line that was more balanced. No Retreat is the result. It is basically the same mission with two differences. The attackers start further onto the table making it easier for infantry to cross No-man’s Land and we limited the number of ambushes to one platoon, regardless of the size of the defending force.

This last change has another positive side effect. Previously players often squeezed small platoons into their forces just to get eight platoons and therefore two ambushes in Hold the Line. With No Retreat this artificial limitation is removed and players are freed to construct their forces in a more balanced way.

The other question that comes up is when should I use Hold the Line and when should I use No Retreat? The answer is simple. You can use which ever you want. However, as No Retreat is the more balanced mission, it has replaced Hold the Line in Battlefront’s tournaments.

Phil
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Duc d' Elchingen

i koji je predlog za kampanju?
Skobra

Post by Skobra »

Pa nemam pojma - ja sam samo jednom igrao ovu misiju, nisam imao 8 platuna da bih imao 2 ambusha i borio sam se protiv mech chete tako da je stigla jako brzo... opet kazu da na BF turnirima igraju po novoj misiji pa bi mogli i mi...
The other question that comes up is when should I use Hold the Line and when should I use No Retreat? The answer is simple. You can use which ever you want. However, as No Retreat is the more balanced mission, it has replaced Hold the Line in Battlefront’s tournaments.

Phil

Chempress

Post by Chempress »

meni se scenario svidja!
iako je britansa pesadija mogla lepo da se izbori sa HTL :D, mogli bi i mi da zamenimo
Skobra

Post by Skobra »

pa da... jebe se vama kad imate hot line sa bogom! "Matori mosh da ugasis svetlo na jedno 3 sata... imamo neke svabe da oderemo?".... :D

Duc d' Elchingen

Skobra wrote:Pa nemam pojma - ja sam samo jednom igrao ovu misiju, nisam imao 8 platuna da bih imao 2 ambusha i borio sam se protiv mech chete tako da je stigla jako brzo... opet kazu da na BF turnirima igraju po novoj misiji pa bi mogli i mi...

Phil
dao sam predlog na drugooj temi
Dzon Vejn

Re: Masovka kao ni jedna do sada.

Post by Dzon Vejn »

Cekaj Slovicu, kako si jebote to zamislio... uvodis tu neke stvari koje onemogucavaju Skobri da matematicki izracuna sve statistike, verovatnoce i napravi listu koja ima XY% za pobedu :D :D :D
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Skobra

Post by Skobra »

ja i matematika???
nesto tu ne valja:
Ti si Dzone matematicko-statisticki powergamer
Slovic je geometarski powergamer
ja samo igram protiv neiskusnih

Nemo da se svadjamo oko specijalistickih oblasti :mrgreen:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ne znam bas... ako moju turnirsku listu (bez i jednog oklopljenog vozila) nazivas powergamerskom, a one kozake i tenkove ne...

Al nema to veze, vidis Slovicu da covek ne sme da igra protiv tebe, cim nema zAlfa% sanse da te pobedi :D :D :D
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Skobra

Post by Skobra »

Jel to ona Knights who says Upham lista? :mrgreen:
Al nema to veze, vidis Slovicu da covek ne sme da igra protiv tebe, cim nema zAlfa% sanse da te pobedi
Ti ili:
a) imas viska vremena u vojsci
b) mislis da je Slovic siso vesla pa ne moze sam da shvati ono gore
c) <dopisati>

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Pazi vamo, to pravilo ne postoji, proverio sam i bio sam u krivu. Sa druge strane, to nije ni problem pošto su dva tima koja su mogla da možda spotuju bila zaklonjena od mete, jedan kućom drugi njegovim tenkom.

Živio geometarski powergaming.

Ako Škobra nije dobar sa brojevima onda sam ja majmunova tetka, pošto smo već ustvrdili da sam majmunov ujak, šta li tek je sledeća rodbinska veza?
"This time, next year, we'll be millionaires!"
žubor

Post by žubor »

opsidiannight wrote:Pazi vamo, to pravilo ne postoji, proverio sam i bio sam u krivu. Sa druge strane, to nije ni problem pošto su dva tima koja su mogla da možda spotuju bila zaklonjena od mete, jedan kućom drugi njegovim tenkom.
ne nisu bilo zaklonjeni zato si i insistirao na tom pravilu jer si trazio da izmedju KUCE i TEAM-a postoji jedan inch ... a bilo je recimo odokativno 4-5 mm ... a dovoljna je i picina dlaka ...
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Da li više veruješ mojim očima i li potrebom da me prozivaš? :D :D :D
žubor

Post by žubor »

opsidiannight wrote:Da li više veruješ mojim očima i li potrebom da me prozivaš? :D :D :D
pitacu te samo jedno. ako nisu mogli da vide ... zasto si onda insistirao na nepostojecem pravilu 1" prilikom spotovanja ...
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Zato što si mi drag čovek i bitno mi je da imaš materijal za prozivku. :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Skobra wrote:Jel to ona Knights who says Upham lista? :mrgreen:
Al nema to veze, vidis Slovicu da covek ne sme da igra protiv tebe, cim nema zAlfa% sanse da te pobedi
Ti ili:
a) imas viska vremena u vojsci
b) mislis da je Slovic siso vesla pa ne moze sam da shvati ono gore
c) <dopisati>
To nije ta lista, jer sam koristio ono sto imam od modela (a sve modele za tu listu jos uvek nemam) ;). Uphama imam, pa je on svakako bio tu :P.

c) mislim da bi trebao malo da se opustis, prestanes da se nerviras oko igre, prestanes da se primas na moja bockanja :D, i dozvolis sebi da igras... onako, bacas neke kockice, bez nekog matematickog proracuna. Mislim, niko ne ocekuje bas svaku partiju tako, ali barem poneku ;). Posto vec vidim tvoj sledeci reply - da, apsolutno sam spreman da igram bez Uphama sa bilo kime ko na tome insistira ;).

Glory to Arstotzka!
Skobra

Post by Skobra »

ok za uphama.... a jel oces da izbacis i artiljeriju... ono pa da igramo fer :mrgreen:
Ok... izvinjavam se za burniju reakciju... malo me je drug Slovic iznervirao. Jebiga nikako ne mogu da shvatim da on to ne radi namerno nego instiktivno... :D

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Pa ne bih baš rekao instiktivno, pre nekako spontano nerviram sve ljude sa vremena na vreme.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Skobra wrote:ok za uphama.... a jel oces da izbacis i artiljeriju... ono pa da igramo fer :mrgreen:
Ok... izvinjavam se za burniju reakciju... malo me je drug Slovic iznervirao. Jebiga nikako ne mogu da shvatim da on to ne radi namerno nego instiktivno... :D
Pa ne bi pomoglo ni artiljeriju da izbacim... igrao sam ja u pocetku i bez nje (mislim, samo sa 4 cevi), pa su rezultati opet bili isti :P... ja sta god da stavim u listu, to ce da ispadne da je prenabudzeno :D kad ne znate da igrate

I armiju da promenim, i ta druga bi naprasno postala neizbalansirana :D... Rumune na kraju da uzmem i njih bi proglasili neizbalansiranim :D.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ih što ne volim kad ljudi turaju te male fontove. Misle oni da su naočari za džabe.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

opsidiannight wrote:Ih što ne volim kad ljudi turaju te male fontove. Misle oni da su naočari za džabe.

Ctrl + tocak na misu gore-dole smanjuju/povecavaju tekst.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

А шта је то точак на мишу?
Chempress

Post by Chempress »

opsidiannight wrote:А шта је то точак на мишу?
to je ono cetvtasto odma ispod shklombocne na cincilatoru! :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Copy->paste ?
Ctrl plus + ?
View->text size->increase ?
Mislim da je Cika Drinki mozda hteo da kaze da ima misa sa kuglicom :geek: (koji jelte nema tocak) ...

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Какав то цопи спомињеш, знам за пасту, ваљда за зубе, ал за ово друго нисам чуо.

П.С. Не мислите ли да је слово џ најзапостављеније слово? Без икаквог разлога, ако мене питате.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jok - svuda gde ja ostavim neki post, ima bar 1 slovo dz :D. edit: mada bi pojedine individue to "bas po srpskom" napisale / procitale kao "Djon Vein" :D.

A i jedna od tvojih uzrecica bi trebala biti: "prakticno dzabe" :P

Glory to Arstotzka!

Return to “Flames of War”