Glider za Skobru i ostale nemacke padobrance ...

Moderator: Moderators

žubor

Glider za Skobru i ostale nemacke padobrance ...

Post by žubor »

Evo na sta sam potrosio 250 dindzi preko interneta. U pitanju je PDF schema za pravljenje Nemackih Glidera. Za razliku od ovoga na slici koji sam na brzaka sklopio, ovo treba odstampati u boji na 250 gramskom papiru (ili tako vec nesto) i natanane zalepiti. Prilozena slika vam samo prikazuje kako to okvirno (bez truda) moze izgledati.

opsidiannight
Чика Дринки

Glider

Post by opsidiannight »

Aj baci na mail pa ako jedna staje na A3 imacete je na 300 gr papiru za 100 dindzi, mozda i manje.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mozemo mi i sa kockicama secera da se igramo ... Znate kako lice na britance :roll: ... Jos ako napravimo neki vodeni teren (sa pravom vodom) mogli bi i da vidimo kako se dave britanci :roll:

Znaci samo da napomenem, evo Slovic je dao neku okvirnu cenu 100 kinti... znaci 3 komada 300 kinti. 3 aviona koje je Zubor nudio, koji ipak nisu kockice secera, kostaju 800-1200 din (cini mi se da je bilo 10-15 EUR u pitanju). Da li trebam jos nesto da dodam???
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Jedrilica i avion nisu isto. Istorijski molim 8)
opsidiannight
Чика Дринки

Avion

Post by opsidiannight »

Ma to je cena stampanja u firmi u kojoj radim, ako slozim vise od jedne jedrilice na A3SR tabak onda je jos jeftinije, ja tu nemam nikakvu zaradu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma nije problem u tebi i/ili zaradi.... nego ono... malo je heavy... onda stvarno mozemo da se igramo sa kockama secera.... ja se slazem da je cena FOW modela neadekvatna, ali ono sa ebay-a je skroz ok.... mislim ipak da se igramo sa papiricima (doduse oblikovanim papiricima :roll: ) malo je heavy .
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Mozemo mi i sa kockicama secera da se igramo ... Znate kako lice na britance :roll: ... Jos ako napravimo neki vodeni teren (sa pravom vodom) mogli bi i da vidimo kako se dave britanci :roll:

Znaci samo da napomenem, evo Slovic je dao neku okvirnu cenu 100 kinti... znaci 3 komada 300 kinti. 3 aviona koje je Zubor nudio, koji ipak nisu kockice secera, kostaju 800-1200 din (cini mi se da je bilo 10-15 EUR u pitanju). Da li trebam jos nesto da dodam???
Dragi Nenade,

poenta je u tome sto JEDRILICE za te pare ne mozes kupiti. Za Avione nije problem to moze da se nadje ali jedrilica kostaju po komadu oko EUR 15.-

To sto je model papirni moze malo da smeta ali ne mora, bolje da ga ima nego da ga nema ...
žubor

Re: Glider

Post by žubor »

opsidiannight wrote:Aj baci na mail pa ako jedna staje na A3 imacete je na 300 gr papiru za 100 dindzi, mozda i manje.
e-mail poslat ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Iskreno (a to je samo moje misljenje) srecniji bih bio da protivnik samo postavi ono letacko postolje... ne mora cak ni avion da ima na sebi...

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Iskreno (a to je samo moje misljenje) srecniji bih bio da protivnik samo postavi ono letacko postolje... ne mora cak ni avion da ima na sebi...
I posto glideri OSTAJU na terenu tokom cele partije, a ne kao avioni 10 sekundi po krugu, onda bi letacko postolje ostalo na terenu tokom cle igre?

To bi stvarno izgledalo extra :(.
žubor

Post by žubor »

Odstampao, iseckao i zalepio: Miodrag Slovic - sve pohvale za strpljenje i preciznost!

Pitanje za Dzona Vejna ...

Da li je bolje igrati protiv protivnika koji ima ovakav glider ili kockice secera kao markere ...

Pitanje za ostale ...

Da li je bolje igrati protiv protivnika koji ima ovakav glider ili engleze ofarbane u zeleno :mrgreen:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

sorry ali meni ovo i dalje izgleda... ne znam necu reci kako mi izgleda :lol:

Glory to Arstotzka!
Skobra

Post by Skobra »

meni je sasvim ok, cak mi se pored ovih modela i ne cini prevelika kao sto mi se cinilo kad sam je video u HS.

Dzone ne znam bre sta ti se ne svidja ovde... ili hoces nenametljivo da predlozis da ulozis (bespovratno) 100$+ u klupske maketice :twisted:
Duc d' Elchingen

Mislim da je svima znan moj odgovor na Zuborovo pitanje. 8)
opsidiannight
Чика Дринки

Gliders

Post by opsidiannight »

Postoji sansa, ali samo sansa, da se print jedrilice moze laserom iseci. Za sve one koje mrzi da provedu sat sekuci, to bi povecalo cenu tri jedrilice na oko 200 - 250 din. Naravno bih morao sve prvo iscrtati u vektorima a to to me masovno mrzi. Eliem, ako ima interesanata nek se jave.
makifromtoronto

Post by makifromtoronto »

jbg zubore nemam pojma sto si pukao 250 dindzi na to kada na fow sajtu ima lepsi pdf za dzabe......bar meni izgleda mnogo bolje ovakav glider

http://www.flamesofwar.com/?tabid=53&art_id=322

a ako ocete bas modele radi ih armaments miniatures u 1/100 resin modele
ali su $15 komad

http://www.angelfire.com/nj4/armamentsi ... dfs239.htm
žubor

Post by žubor »

makifromtoronto wrote:jbg zubore nemam pojma sto si pukao 250 dindzi
Ostalo mi od dzeparca ...
Duc d' Elchingen

Jes vala zvucalo je ko da si dao 250 EUR...
opsidiannight
Чика Дринки

Jedrilica

Post by opsidiannight »

Pa da je model bolji nije, jedino sto je bolje sklopljen. Za izlozbu a ne za dva sata. Izgleda jednostaniji za sklapanje ako se ukombinuje repni deo sa zuborovog modela dobija se ...

Return to “Flames of War”