Battle reports

Moderator: Moderators

Skobra

Re: Battle reports

Post by Skobra »

Ovo:
Breakthrough Assaults can be made against platoons previously assaulted if these are now with 4”/10cm
se odnosi na sledecu situaciju
- Ok situation:
Plt. A assaults Plt. X and Y (as per all the assault rules, 4" etc).
Plt. X is hit, fails motivation and runs off.
Plt. A and Y fight some more, A wipes Y out. During the assault charge into contact moves, Plt. A has
managed to get some teams within 4" of the already assaulted Plt. X.
Can Plt. A breakthrough assault Plt. X?
The intention is that you can breakthrough against any platoon within 4"/10cm, even if you had assaulted
them earlier.
The defender can break off up to their full move, so you would have to advance quite a bit to force them back
into the fight if they did not want to.(Phil)
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

ako tako kažu onda OK
samo već vidim glupe situacije na tabli gde na kraju ne znaš ko je iz kog voda...
plus što gde je onda poenta Breakthrough-a?
jedino na vodove koji ne mogu da rade def. fire ili ne mogu da asaltuju...
glupo do bola
ako je ovo zaista tako ukopanog veterana neće niko moći da pomeri
meloras

Post by meloras »

Skobra mislim da nesto nevalja u tom primeru koji si naveo.

The intention is that you can breakthrough against any platoon within 4"/10cm, even if you had assaulted
them earlier.
Ako nisu neki mortari ili nesto slicno sto nemoze da bije napadaci su verovatno vec pojedeni.Ako su ti na pocetku mog breakthrua bio u 4" od napadaca a vec si bio napadnut zar nisi isto tako automatski unisten (mislim samo na timove unutar 4").Ako vec mislite da racunate counts as assaulted bukvalno onda sve racunajte i prednosti i mane..Ovo je toliko zamrseno da nevidim vise poentu jurisa na ukopane veterane.
Duc d' Elchingen

prosto ne mogu da verujem da su napravili ovakvo glupo pravilo
svi sistemi koje sam igrao (osim WM ali tamo je sistem tako koncipiran) podrazumevaju da možeš sa više svojih jedinica da napadneš jednu neprijateljsku
jedino FoW ne daje tu opciju ali zato daje da neprijatelj može sa xy svojih jedinica kontrajuriša na tvoju jednu
extra glupo
do bola glupo
meloras

Post by meloras »

Predlazem grupni protest ispred ambasade Novog Zelanda (ako istu imamo).
žubor

Post by žubor »

Duc d' Elchingen wrote: samo već vidim glupe situacije na tabli gde na kraju ne znaš ko je iz kog voda...
Ja sam u subotu pre bitke protiv PanzerLehr-a ofarbao zadnju stranu svojih postolja tako da se iz aviona vidi ko je iz kog platoon-a. Tako da sada imam jedan crveni armored rifle, jedan plavi i zute ing. momke :-)

B.
Duc d' Elchingen

evidentno moraćemo svi to da uradimo...
i dalje mislim da je pravilo glupo do bola...

samo...
pitam se da li će Mikaan i Škobra dati svojim farbačima i tu štrafticu da im povuku na već ofarbanim vodovima ili će se sami latiti kičice :mrgreen:
Olsianon

Post by Olsianon »

Duc d' Elchingen wrote:evidentno moraćemo svi to da uradimo...
i dalje mislim da je pravilo glupo do bola...

samo...
pitam se da li će Mikaan i Škobra dati svojim farbačima i tu štrafticu da im povuku na već ofarbanim vodovima ili će se sami latiti kičice :mrgreen:
dodjavola :lol: !!!
Skobra

Post by Skobra »

Zuborov stil obelezavanja se preporujuce i mislim da uveliko olaksava raspoznavanje na tabli.
Sto se tice svrhe breaktrough on radi ukoliko borba traje par faza i mozes da se kroz counteattack priblizis novoj jedinici u 4"... tipa probijes se kroz pesadiju tako da dodjes u domet mortarima koji je ta pesadija cuvala. Ovo sto Pedja kaze za nemogucnost istovremenog assaulta vise jedinica na jednu je tacno ali jebga to je taj sistem poteznog igranja.
Ovo je toliko zamrseno da nevidim vise poentu jurisa na ukopane veterane
ovo je irelevantno... problem je juris na intermigled platune ali opet kada pomesas timove da bi dobio jaku odbrambenu liniju rizikujes da ti artiljerijski template pokriva vise timova i da ti pinuje oba platuna...

A inace dal je glupo pravilo nemam pojma ali su morali da ga uvedu zbog pravila "ne mozes da zavrsis blize od 2" od neprijateljskog tima (koji nije asaultovan)" - ako bi ja postavio timove iz X i Y platuna ovako: XXYXX nikada ne bi mogao da me assaultujes
pitam se da li će Mikaan i Škobra dati svojim farbačima i tu štrafticu da im povuku na već ofarbanim vodovima ili će se sami latiti kičice
ehhh jos 3 meseca da slovic izvuce te strafte :wink:

p.s. inace to je dobra fora da te ujuri da kupis vise figurica a ne da kombinujes timove iz 2 razlicita.... 8O
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Skobra

Post by Skobra »

Nego sad kad isplivasmo iz ove matematike da predjemo na integrale (jes to je ono sto izgleda k`o dlaka)
- My Airborne platoon was in a mix of open terrain/wood 4" away from a single gun team of a German 20mm
AA platoon. The rest of that platoon was spread out in the direction of the assault at max command distance.
Additionally, there was a StuH42 within 6" of my Airborne platoon.
So that's the basics - Shooting now commenced. I destroyed the one 20mm AA gun that was within range of
my assault. Under the shooting was too successful rule I went ahead and assaulted - since the StuH was within
4" of my assaulting teams after the assault move was completed it got to conduct defensive fire. Obviously it
failed to pin my platoon.
Here's my origination of the first question - should I have taken a tank terror test in order to assault the AA
platoon because the StuH ended up participating in the assault. (Just to be safe I went ahead and rolled it -
rolled a 6 - so I passed there)
No. The platoon you launched the assault against was the AA platoon and since the StuG was more than
2"/5cm away it does not have to be assaulted. (Phil)

Now we get to the meat. Do I continue using the the Shooting was too Successful rule where there are no
defending platoons within 2" (the StuH after the assault move was 3" away) or do we consider the assault a
success and then allow me to breakthrough into the StuH - since the original target was the AA gun platoon
and there weren't any more of them within 4" of me .
Remember this is an intermixed platoon thing here...
The assault is not over since the StuG is within 4"/10cm and therefore part of the assault, just as it would
have been if the 20mm gun were still alive.
The essence of the Shooting was Too Successful rule was once stated by Wayne as "You can't stop an assault
by dying." Just because the 20mm died, it doesn't allow it to change the assault.
Since the Shooting was Too Successful rule requires a Motivation test to counterattack and the Opponent
Tests motivation rule says that all platoons test to counterttack if any of them were hit, the StuG would need to
test to counterattack.(Phil)

But the StuH is the "nearest uncontacted enemy team", which is not given any qualification for which platoon
that team must belong to. It "[is] from a different platoon than they fired at." Therefore "the team must stay in
place and give covering fire instead." This means not participating in the assault. I don't know if that means
for the rest of the assault, or just for the combat round, however.

However, you are ignoring the Shooting was Too Successful rule. The 20mm AA Gun still counts since its
death does not change the situation. The platoon can still charge it even though it died while they were
charging.(Phil)
Duh! :?

Mikaan

Post by Mikaan »

Mislim da ovakvih situacija i nece biti bas previse cesto (verovatno bi samo ludjak napadao dve interminglovane full pesadije - doduse s obzirom da
Melekit ima tendenciju da stavi 100+ pesadijskih postolja na sto mislim da njemu treba neko multicolor obelezavanje razlicitih platoona ruja i razlicitih timova u istim :lol: ). Ako treba ce stavljamo straftice ali u nekim fensi fluorescentnim bojama :lol:

Btw apropo ovoga dole:
žubor wrote:Svaki platoon koji je ostao na samo jednom infantry team-u prolazi sole survivor test .. to sto je u blizini bio 2iC nema nikakve veze ... da je bio CiC platoon bi sve jedno morao da baca sole survivor test ...
s obzirom da je boldovan infantry team - da li to znaci da ako ostane singl gun team da isti ne treba da baca last man standing??
žubor

Post by žubor »

Mikaan wrote: s obzirom da je boldovan infantry team - da li to znaci da ako ostane singl gun team da isti ne treba da baca last man standing??
tako pise u rulebooku ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je vec takvo bunarenje pravila, da onda treba poceti primenjivati i GMT na recimo Carlija... isto tako pise u knjizi...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Dzon Vejn wrote:To je vec takvo bunarenje pravila, da onda treba poceti primenjivati i GMT na recimo Carlija... isto tako pise u knjizi...
na šta konkretno misliš?
Skobra

Post by Skobra »

žubor wrote:
Mikaan wrote: s obzirom da je boldovan infantry team - da li to znaci da ako ostane singl gun team da isti ne treba da baca last man standing??
tako pise u rulebooku ...
E sad da li se onda i onaj nastavka o dobrovoljnom povlacenju odnosi samo na infantry timove?

I jes Dzone sta mu je GMT?

Mikaan

Post by Mikaan »

German Mission Tactics - Vejn bi da ressurect-uje Charlija do besvesti :lol:
Skobra

Post by Skobra »

Pa cekaj Charli je Company Command team a ne platun commander? A GMT se odnosi na platun komandire... Uostalom GMT oznacava da sledeci po starersinstvu preuzima komandu (doduse i panzerknackere :wink: ) a ne da Platun komandir vaskrsava

Chempress

Post by Chempress »

e veterani fow-a pitaju sta je GMT... :D

ja sam bas danas kupio onaj samolepljivi papir sa namerom da ga lepim ispod postolja, sa odgovarajucim textom naravno!! :D
žubor

Post by žubor »

Skobra wrote:Pa cekaj Charli je Company Command team a ne platun commander? A GMT se odnosi na platun komandire... Uostalom GMT oznacava da sledeci po starersinstvu preuzima komandu (doduse i panzerknackere :wink: ) a ne da Platun komandir vaskrsava
pa da ... ali se Nenad "vadi" na onaj deo pravila koji pise da kada se High Commander ili CiC joinuju platoonu "postaju platoon leaderi" ...

Nenad se vodi onom starom narodnom: sto je babi milo, to joj se i snilo :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tako pise u knjizi...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mikaan

Post by Mikaan »

Nisam siguran da su panzerknackeri/fausti prenosivi na tim koji zamenjuje komandanta voda ?
Chempress

Post by Chempress »

to je porodicni pnzknac! :D
kada hans umre on se teleportuje do hajnriha! :D
žubor

Post by žubor »

Mikaan wrote:Nisam siguran da su panzerknackeri/fausti prenosivi na tim koji zamenjuje komandanta voda ?
na zalost antifasista i srecu fasista ... prenose se ... :mrgreen:
Skobra

Post by Skobra »

pa da ... ali se Nenad "vadi" na onaj deo pravila koji pise da kada se High Commander ili CiC joinuju platoonu "postaju platoon leaderi" ...
Zar ne kaze da "take over" platun a ne da postaju PC?
Nisam siguran da su panzerknackeri/fausti prenosivi na tim koji zamenjuje komandanta voda?
Obican pesadijski tim od 4 svabe zrtvuje 1 kamerada i pretvori ga u fausta :mrgreen:

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zar ne kaze da "take over" platun a ne da postaju PC?
ne

Glory to Arstotzka!
Skobra

Post by Skobra »

Pa jedino moze da se resurektuje ako prodje warrior save i u komad rangu ima neki infantry tim

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je tako po zdravoj logici. Ako igramo: "tako pise u knjizi / pravilima", onda ne bas...

Kao sto je i infantry tim prolazi all alone test, a gun tim ne prolazi, maksimalno bunarenje. Posebno izrazeno kod onih armija koje mogu infantry vodovima da pridruze gun timove.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

A koje armije to ne mogu?
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da UK ne moze. I mislim da jos jedna od "minor" nacija ne moze.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

kad smo kod GMT jer neko postavio to pitanje na FOW forumu uopšte?

ima neke logike u tome da gun timovi ne prolaze LMS ali vrlo male i mahom se svodi na vojne priručnike ali ajd sad... jes malo glupo
Skobra

Post by Skobra »

Mislim da je bila neka prica oko tih oznacavanja ko vodi platun a ko je platun komander. Koliko se secam (a naravno dopustam da nisam u pravu) na primer u slucaju FJ kada knjiga govori o "Platoon Command" teamu to je za mene tim sa 3 cikice od kojih jedan nosi panzerknacker. Kada knjiga govori o "platoon Command" teamu onda podrazumeva i taj tim ali i recimo Van der Hoyta, 2iC, CiC i ostale koji mogu kao independent timovi da preuzmu platoon command...

A sto se tice last man standing koji ne vazi za Gun timove i to mi je sasvim logicno. Prvo zato sto postoji gomila platuna koji se sastoje samo od 2 gun tima (88, infantry guns, FJ mali recoilles topovi) te bi ovaj test bio precedent u odnosu na test "ispod 50% snage". Takodje mislim da je taj last man standing apstraktan pojam koji ne oznacava cistu bezaniju vec vise neki skullking vojnika sto je za pesadince vrlo lako izvodljivo dok je za artiljerce to malo teze. I naravno pesadinac koga komandir pronadje u zbunju ce mozda popiti grdnju a artilerce koji ostave topce ce verovatno staviti uza zid :D

Duc d' Elchingen

mmm da
zaboravih na te opskurne artiljerijske jedinice od samo dva tima...
Golub87

Post by Golub87 »

Koliko ja znam, jedina varijanta da 88 imaju dva tima je ako se uzme samo jedna 88, pa onda bude top plus komanda.
U svakom slucaju ima minimum jedan pesadijski tim u vodu.

Return to “Flames of War”