Gde su Milanovi tenkovi?

Moderator: Moderators

Skobra

Gde su Milanovi tenkovi?

Post by Skobra »

Kao sto naslov kaze da li neko zna kod koga su sada Milanovi svapski tenkovi? Razlog pitanja je sto imam jedan Tigar koji je on farbao ali koji mi se na zalost nikako ne uklapa u shemu ostalih vozila. Koliko znam Milan je i ostale tenkove - mislim da je bilo i par nekih Sp AA vozila (jedno sa burencetom piva) farbao u istoj semi pa sam mislio da sa novim vlasnikom vidim oko neke trampe...
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Faldang

Re: Gde su Milanovi tenkovi?

Post by Faldang »

Ako misliš na Minjine stvari, to je delom kod Homera, delom kod Srkija a delom možda kod još nekog. Ne znam kod koga su konkretno otišli Nemci, doduše.
žubor

Post by žubor »

Faldang wrote:Ako misliš na Minjine stvari, to je delom kod Homera, delom kod Srkija a delom možda kod još nekog. Ne znam kod koga su konkretno otišli Nemci, doduše.
ne, nisu u pitanju Minjine stvari ...
Skobra

Post by Skobra »

Mislim na Milana (dwarfa od 2 metra)
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da se radi o ovom coveku:

"Pozajmljeno" sa arborsomniorum-ovog bloga...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Faldang

Post by Faldang »

Aaaa, OK, moja greška :D
Skobra

Post by Skobra »

veliko hvala mr Vejne :D

Skobra

Post by Skobra »

Pa jel nas stvarno toliko ima da se ovim tenkovima zagubio svaki trag?

Return to “Flames of War”