Winter Germans ...

Moderator: Moderators

žubor

Winter Germans ...

Post by žubor »

Konacno ... Zuborovi Zimski Nemci su spremni!

Slovic ih je ... omalao ... ja sam im napravio baze ... i sad sam spreman za "razdevicavanje" istih :D

Evo slicica :D

HQ

Panzerschrekovi

Grenadiri

Grenadiri II pogled

Grenadiri III pogled

HMG

Pakovi

Pakovi II

Nebeli

Bergepanter

AA

AA II

AA III

Puma

Puma II

Stugovi

Panzer IV

Panzer IV II

Sturmtigers

Tigrovi

Tigrovi II

Panteri

Panteri II

Kingtigrovi

Objektivi

Objektivi II
Mrzimsvee

Re: Winter Germans ...

Post by Mrzimsvee »

Tenkovi su extra :applause: , ali moram da primetim da neki pesadinci nisu do kraja obojeni(izostavljeni su detalji).
Sve u svemu izgleda perfektno, na nekoj zimskoj tabli jos bolje.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

vozila su stvarno odlična mada i meni pešadija izgleda nekako nedorečena
proklet da si Žubore sad moram da radim Crvenoarmejce za sneg i led
žubor

Post by žubor »

Najveci problem dela pesadije je to sto izgleda da im nije uradjen wash lica/ruku ... takodje ... sva oruzja koja su "ofarban" u nemacko zuto ... u stvari nisu ofarbana :-) vec primovana ... no doradice to Chika Drinki jedared :d
B.
Duc d' Elchingen

šta si koristio za sneg?
žubor

Post by žubor »

Duc d' Elchingen wrote:šta si koristio za sneg?
GW sneg :D
žubor

Post by žubor »

Prepiska od proslog Petka ...

P.S. Nisam mu dao 20% manje ...
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Sva lica su vošovana al više česnat inka nema ni na nebu ni na zemlji pa su korišćeni novi GW tuševi koji su strava al malo retki za moje potrebe. Moraću da ostavim jednu bocu da ispari do pola. Ne beri brigu Žubore biće dorađeni nedostaci. ;)
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Duc d' Elchingen

i šta bi sa tih 20%

nego sada moramo da radimo i snežnu tablu...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ih poslednji chestnut ink (tj. njegove ostatke) koristim vrlo pazljivo, da sto duze traje. Najgore od svega je sto imam dosta zapocetih jedinica, koje necu moci da uradim identicno :(... buljavi GW, mogli su da zadrze i stari proizvod :(.

A interesuje me, sta je Zubor izabrao kao alternativu za majstor Slovica?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Duc d' Elchingen wrote:i šta bi sa tih 20%

nego sada moramo da radimo i snežnu tablu...
pa nista ... nisam mogao da ga kaznim :(

... meni je ostalo nesto stirodura + flocka/travice/snega ... te cu nesto napraviti u skorije vreme :D ... mora od neceg da se krene ...
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote: A interesuje me, sta je Zubor izabrao kao alternativu za majstor Slovica?
Majstora Igora :D

No ... svoju sledecu armiju ... farbam sam!
B.
Skobra

Post by Skobra »

Tenkovi i vozila su extra.... ali mi se pesadijska postolja ne svidjaju zbog cudne kombinacije snega i zelene trave... licno meni bi se mnogo vise svidjalo da je radjeno vise u kombinaciji sneg/blato... ovako mi izgleda kao da neki vestacki sneg po livadi... u svakom slucaju osvezenje za tablu....
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

žubor wrote: No ... svoju sledecu armiju ... farbam sam!
E to sam se nadao da cu cuti ;). One koje si farbao svojevremeno - nista im nije falilo.

Vozila su zaista ekstra ispala, pa me interesuje, ako nije tajna, koje su boje koriscene? edit: reconi mi se najvise svidjaju.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Malo zatamnjeni Fortres Grej, bele fleke, tuš crni pravljeni, pobeljivanje belih fleka, outline pravljenim crnim tušem, gusenice ovlaš boltgun metal pa na PZ 4, Sturm i MobilW do jaja razvodnjena Terakota a na ostalim vozilima zbog ne postojanja iste boje više, trunka starog red inka sa tamnom braon isto super razvodnjeno.
Skobra

Post by Skobra »

Tek sad videh u Dzonovom potpisu
a recenica '' ...i jos mnogo toga'' ce uci u sve udzbenike marketinga i prodaje diljem kugle zemaljske
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

izvinjavam se na OT
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

žubor

Post by žubor »

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Odmah smrt, super su.
Duc d' Elchingen

čekaj, stani, pazi, evo vidi, gledaj, da ti ga dam za tri...
jel ovo teren Made in Žubor?
žubor

Post by žubor »

Duc d' Elchingen wrote:čekaj, stani, pazi, evo vidi, gledaj, da ti ga dam za tri...
jel ovo teren Made in Žubor?
:D naravno :)

Return to “Flames of War”