Sprej

RatGod
Strvinar

Sprej

Post by RatGod »

Zanima me da li za Non-metalic figure bolje da budu posle farbanja prekriveni mat,ili gloss sprejom(posto sam cuo da gube sjaj i NM efekat pri glossu)?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

nmm tehnika je prvenstveno efektna na slikama zbog optichke varke odsjaja, dok uzivo imash priliku da to pogledash trodimenzionalno. ako ne nameravash da slikash tu figuru, apsolutno je nebitno da li cesh da upotrebish mat ili glos.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Nije mi bitno za slikanje nego ocu da postigne izgled kao iz stripova?!
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Shark

Post by Shark »

kako to zamishljash da izvedesh sa 3d figuricom?
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Pa od gloss spreja se figure sjaje od mata ne. I to je jedina razlika. To, da li ce ti figure izgledati stripski ili ne pre zavisi od stila farbanja.

Return to “Kreativna sekcija”