water effects...

Dzon Vejn

water effects...

Post by Dzon Vejn »

Znam da sam ovo vec jednom pitao negde, ali ne mogu vise da nadjem gde... Daklem, da li bi neko znao kako se isti dobijaju? Znam da ima neka masa koja je odlicna za to, i da je Jovca cini mi se koristila, pa ako bi neko znao da mi to kaze koja je u pitanju i gde ima da se kupi, koliko kosta i za koliko baza je ima, to bi bilo odlicno...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bane

Re: water effects...

Post by Bane »

Dzon Vejn wrote:Znam da sam ovo vec jednom pitao negde, ali ne mogu vise da nadjem gde... Daklem, da li bi neko znao kako se isti dobijaju? Znam da ima neka masa koja je odlicna za to, i da je Jovca cini mi se koristila, pa ako bi neko znao da mi to kaze koja je u pitanju i gde ima da se kupi, koliko kosta i za koliko baza je ima, to bi bilo odlicno...
Sajt ti je http://www.woodlandscenics.com/ Oni su najjaci proizvodjaci za teren, barem po meni. Pod odeljkom landscaping/water imas korisno uputstvo i od njih mozes da narucis sta ti treba, preko neta. Bilo bi divno kada bi neko od domacih distributera (HobbyStore/Grifon) bio dovoljno primljen da poruci to za domacu prodaju. Mislim da je Jovca koristila pakovanje realistic water. Eto... :D
Jovca
Her Hobbyist Highness
Her Hobbyist Highness

Post by Jovca »

Bas kao sto Bane rece.

Pri tom, ja sam uzela i Realistic Water i Water Effects. Prvi ti je providna tecnost koju sipas na postolje i lici na vodu, a drugi je smesa koja se modeluje za dobijanje efekata kao sto su talasici, virovi i slicno. Idealno ti je da koristis kombinaciju ova dva. Super je sto se dobijaju zaista velike kolicine u flasicama, pa ce ti to potrajati jaako dugo (sigurno je dovoljno za celu armiju, pa i vise).

Eventualna alternativa ti je da koristis Water Effects za efekte, a za samu ravnu povrsinu vode moze lepo da posluzi i providni lak za nokte. Moze da se nadje na ulici/buvljaku/bilo gde za 50-tak dinara, a vrlo lepo pravi efekat sjajne povrsine.
http://www12.brinkster.com/tpv2/

For the glory of the Old Ones!
For the game of Warhammer!!!
novot

Post by novot »

Ono sto je kod nas za ovu svrhu dostupno, a daje izvanredne rezultate je jednostavno lak za čamce! Dovoljno je viskozan, proziran i kada se lepo podslika zelenom ili plavom (naravno, što realističnije), izgleda stvarno impresivno. Uostalom, svi Valhalini "vodeni" tereni rađeni su ovom tehnikom- svaka čast Borise :wink:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

E hvala vam ljudi!!! Planiram da pocnem Lizarde polako da skupljam, pa ce mi trebati za konvertovanje figura (posto ce svi koji su aquatic, stvarno biti u vodi ;)... Sad sam bookmark-ovao stranicu, pa ih necu vise zagubiti ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Balder

Post by Balder »

Odes u farbaru i trazis lak za camce (ili tako nesto)... I to nanosis par milimetra po par milimetra (pustis izmedju oko 24h da se osusi)... Jeftino, a rezultati su zaista impresivni...

Return to “Kreativna sekcija”