Pitanje u vezi sa skidanjem boja

Zeleni

Pitanje u vezi sa skidanjem boja

Post by Zeleni »

Sta ako ja kupim neke fiugre i hocu da im skinem boju. Da li cu da ostetim figuru ako je utopim u aceton, i da li ce moci cela boja da nestane. Hvala puno. Livadica.
Knight

Post by Knight »

Ako su metalne - mozes to da uradis.
Za plastiku _nikako_ ne koristi aceton. Tu ameri preporucuju brake fluid - zvuci suludo ali radi, a i boca od 5l je oko 9e. Ovde bi trebalo bojan da se oglasi, koliko se ja secam on ima neki recept koji skida plastiku ;)
Jovca
Her Hobbyist Highness
Her Hobbyist Highness

Post by Jovca »

Evo ti nekoliko linkova koji ti mogu pomoci:

Za skidanje boje s metalnih figura:

http://www.coolminiornot.com/forums/vie ... p?tid=8260
http://www.coolminiornot.com/article/aid/195

Za skidanje boje s plasticnih figura:

http://www.coolminiornot.com/forums/vie ... p?tid=6759
http://www12.brinkster.com/tpv2/

For the glory of the Old Ones!
For the game of Warhammer!!!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Za plastiku - ako uspes da ga nadjes - kupi izopropil alkohol (to se kod vas u slobodnoj prodaji zove Rubbing Alcohol). Skida boju, a ne ostecuje plastiku.
Zeleni

Hvala

Post by Zeleni »

Hvala puno drugari, cisto da znate da isoprohyl-alcohol vidjam svakog ponedljka u laboratoriji ( (CH3)2-CH-OH ) :) . A da li ce ta figura posle ovih zlih hemikalija biti skoro ista kao nova kad se ofarba?

Livadica
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Boja je posle tretmana bila lepo skinuta, figura neostecena. Posle toga je nisam farbao, mada ne vidim zasto ne bi ispala dobro.
Znaci, sledeci put kada budes bio u laboratoriji, ponesi bocu izopropila sa sobom (98-procentnog).
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
meloras

Post by meloras »

kako i ja da dodjem do tog izopropila?kod nas na pravnom nema laboratorije :-)
novot

Post by novot »

melekith wrote:kako i ja da dodjem do tog izopropila?kod nas na pravnom nema laboratorije :-)
Vrlo prosto:
Samo Beti (Bojanu) pokaži par tvojih plastičnih imperijalaca i sam će ti ponuditi izopropil, ako prethodno ne padne u nesvest :lol: :lol: :lol:
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Iso-propil alkohol je nazalost u srbiji kontrolisana supstanca. Moze da posluzi i obican alkohol ali tada figure treba ostaviti da prenoce u istom.
PS. Ako su lakirane nekim nitro lakom pisi propalo. Sve sto skida nitro lak pojesce i plastiku.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
meloras

Post by meloras »

novot wrote: Vrlo prosto:
Samo Beti (Bojanu) pokaži par tvojih plastičnih imperijalaca i sam će ti ponuditi izopropil, ako prethodno ne padne u nesvest :lol: :lol: :lol:

''NAZALOST'' sam ih PRODAO tako da mi ostaju orci da ih sredim.oni bar nisu istopljeni ''kvalitetnim'' sprejom
novot

Post by novot »

Ako te figure nisu izgubile detalj, zasto ih jednostavno ne predjes jos jednom sprejem i pocnes da farbas iznova??? Mozes da predjes poprilican broj tankih slojeva boje pre nego sto detalj stvarno pocne da se gubi. Stoga, sprej u sake (ne onaj tvoj koji je nalik peni za brijanje :wink: ) vec neki oprobani, tipa body spray, koji je nekih 320 din.
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Body sprej obroban? Kada se samo setim koliko je los bio kada sam ga jednom prilikom kupio. Ako koristis crni - Cosmos u ruke, ako koristis beli, Starac ce te bolje posavetovati.
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo sto ces Simu Cosmos-a iz dalekog svemira jako tesko naci... Lik koji je bio glavni (imao je najvecu glavu) kod nas za to ne radi vise... (ili onaj prodavac iz farbare mnogo dobro laze, whichever comes first) :P ...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
novot

Post by novot »

lord warrior wrote:Body sprej obroban? Kada se samo setim koliko je los bio kada sam ga jednom prilikom kupio. Ako koristis crni - Cosmos u ruke, ako koristis beli, Starac ce te bolje posavetovati.
Ispravka: nije Body, nego onaj drugi, čije mi ime izmiče :cry: No, imamo ga u ateljeu, pa ću da pogledam. Sima Cosmos ume da iznenadi, baš kao i Body- par puta je beli bio toliko loš, da se sam od sebe perutao (Dule Ljiga, Damjan i još neki su imali slična iskustva).
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Dzon Vejn wrote:Samo sto ces Simu Cosmos-a iz dalekog svemira jako tesko naci... Lik koji je bio glavni (imao je najvecu glavu) kod nas za to ne radi vise... (ili onaj prodavac iz farbare mnogo dobro laze, whichever comes first) :P ...
Ocigledno laze - juce je burazer kupio crni, 215 dindzi. Proizvedeno pre svega 3 meseca, tako da je lep i nov.
PS. Svavki sprej koji je previse mator "iznenadi" - onaj beli kosmos kod tebe starce je bio star (datum proizvodnje) jedno 1,5-2 godine...
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A jel bi bio rad da podelis sa nama, koji nismo tako u mogucnosti :P da obidjemo grad, da kazes lokaciju na kojoj se to moze nadji?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Ima sigurno ovde u Batajnici - ako te interesuje mogu ti uzeti i doneti u HS.

Takodje trebalo bi da ima na okretnici tramvaja 6/7/14, farbara Kolaz (bilo pre mesec dana).
CYNIC, n.

Return to “Kreativna sekcija”