Minjature tigrova...

Mind Uploader

Minjature tigrova...

Post by Mind Uploader »

http://www.coolminiornot.com/157209

Nemam pojma zasto ali uzasno mi se svidja ideja da neki baja za warhammer jase tigra...

Sunka, jel' bi mogao/umeo da napravis nekog vise manje anatomski tacnog tigra?

http://www.hasslefreeminiatures.co.uk/g ... lery_id=47
(mogao bi Oli da nabavi ovako nesto umesto onih golisavih cica sto pridrzavaju neke tamo sipke...)
novot

Re: Minjature tigrova...

Post by novot »

Resin Libby and Tigress :wink:
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Ma, moze da se nabavi samo rezinski tigar, kosta tipa 5,25 funti a prelepa je figura...
I nisam mislio da ga nabavis za livenje, nego za preprodaju, koliko znam nisi poceo da lijes ni ostale hasselfree figure koje si nabavio...
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Mind Uploader wrote:Sunka, jel' bi mogao/umeo da napravis nekog vise manje anatomski tacnog tigra?
Nije mi do zamajavanja sa time.
Koliko sam stvari planirao da napravim, pa nisam jos uvek...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Iskreno mislim da su Skornovski tigrovi bolji (tj. zivlji).
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Zekina banda wrote:Iskreno mislim da su Skornovski tigrovi bolji (tj. zivlji).
Kao ponosni (su)vlasnik Skornovih tigrova mogu ti reci da su oni ubogi, iako mozda imaju atraktivnije poze.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ja sam jos uvek prilicno zatupast za wargaming uopsteno, al' ti tigrovi jedino sta su pod mojom komandom uspeli da urade je da umru.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ti macici izlozeni radijaciji su JAKO dobar unit.... samo sto vi n00b-ovi ne umete da ih koristite :lol:

A ujedno su i retko lepi modeli ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Mislim da pricamo o izgledu figura a ne o karakteristikama...
Molim napustite lokal...ovaj, topic... :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dzon Vejn wrote: A ujedno su i retko lepi modeli ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
novot

Post by novot »

Figure za Skorne su odvratne, operisane od bilo kakve anatomske slichnosti sa tigrom, machkom, machetom ... Mozda nalik odranom pacovu. Tigar ono svakako nije.
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.

Return to “Kreativna sekcija”