ogromni green stuff sto ima da se pazari u Sigilu

Dzon Vejn

ogromni green stuff sto ima da se pazari u Sigilu

Post by Dzon Vejn »

E jebiga... necu jedne markere a druge kockice :(.

Interesuje me i (verovatno malo offtopic) da li je neko isprobao onaj ogromni green stuff sto ima da se pazari u Sigilu? Video sam da ima jedno pakovanje koje bi trebalo da je isto kao GW green stuff, i jedno pakovanje grey stuff-a... interesuje me za oba.

edit: tema je spilotvana sa FoW foruma...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Shunka
Jožin z bažin

Re: ogromni green stuff sto ima da se pazari u Sigilu

Post by Shunka »

Sigil ako se ja dobro secam prodaje GF9 grindzu.
Ja je bio kupio, radi potpuno isto kao GW grindza.
Sivdzu nisam probao.

Jedini je problem sto je veliku kolicinu grindze tesko sacuvati a da se ne ulepi skroz...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim na:

http://www.flamesofwar.com/online_store ... ryID=13099

pa produkt pod imenom:
GFM310 Green Stuff: Basic Epoxy

nalazi se na 1. strani, 2. red, 1. slika.

Taj crno-beli koji spominjem sam video u radnji. Oba dolaze bas u onakvim kutijicama kakve su nacrtane na slici, zbog cega mi se i cini da mogu duze da opstanu (usled cinjenice da su u vakuumskijem pakovanju od GW stuff-a). Takodje, ovo pakovanje ima 100 grama za 10 funti, dok GW ima 20 grama za 5.85 funti.

edit: sad sam nasao na FoW sajtu da je to upravo od te neke firme gale force 9. Hvala Sunak.

Nasao sam i neki sculpturing set:
GFT010 12-piece Sculpting Set w/Case

cini mi se da je i on dosta koristan, i dosta povoljniji od GW-a.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Dzon Vejn wrote: Takodje, ovo pakovanje ima 100 grama za 10 funti, dok GW ima 20 grama za 5.85 funti.
dragi GW
veći lopovi čak i od naše vlade
Zekina banda

Post by Zekina banda »

@Duc
Ne verujem da to postoji :wink:
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja mislim da postoji u zanemarljivo malim kolicinama... ali GW im svakako nije dorastao :D. Ipak, tema je nesto drugo ;), pa bih vise cenio ako jos neko ima iskustva sa grey stuffom i / ili njihovim modeling setom ;).

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

interesuje i mene, i ja bi nesto da muljam...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie

Return to “Kreativna sekcija”