Bloodletters

vamsi

Bloodletters

Post by vamsi »

Evo zadnje sto sam radio.
Za commission, naravno. Na zalost, zivot mi se malo sveo na to da nemam vremena nista za sebe da radim, al sta ces, tako je to...

Zanimljivo mi je da kazem da je kamenje kod glavnog baje pravo vulkansko kamenje samo prefarbano, a i pesak koji je koriscen je pravi vulkanski pesak sa Tenerifa :)

Hvala na gledanju i komentarima.

Glupost se uvek gura u prve redove da bi bila vidjena, a mudrost u poslednje da bi gledala.

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

PeraNekron

Re: Bloodletters

Post by PeraNekron »

Bas cu cool. Baze su odlicne! :D Ali.....sta ce onom tamo...bolter? 8O
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Olsianon

Post by Olsianon »

:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:
vamsi

Post by vamsi »

To nek Ridji objasni :)
On je sklapao.
Thnx
Glupost se uvek gura u prve redove da bi bila vidjena, a mudrost u poslednje da bi gledala.

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

vamsi

Post by vamsi »

Olsianon wrote::applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

:) Thanks

stefaz

Post by stefaz »

Prelepo, kao i sve do sada.
Cime si hajlatovao crvenu? Bas imam problem da nadjem nijansu kada treba posvetleti svetlo crvenu. 8O
Ridji

Post by Ridji »

Savrsenstvo :D
Nego bolter mi pao na pamet umesto barjaka. Glupo mi bilo da mu stavljam barjak(nemaju cak ni opciju za isti),pa reko nek pokupi trofej sa bojista :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mogao bi i da napises spisak boja koje si koristio za prelaze na macevima i lavi na postolju ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
vamsi

Post by vamsi »

stefaz wrote:Prelepo, kao i sve do sada.
Cime si hajlatovao crvenu? Bas imam problem da nadjem nijansu kada treba posvetleti svetlo crvenu. 8O
Blazing Orange, pa Blazing Orange + Bleach Bone. Al to je ovde funkcionisalo jer su bile potrebne toplije nijanse.

vamsi

Post by vamsi »

Dzon Vejn wrote:Mogao bi i da napises spisak boja koje si koristio za prelaze na macevima i lavi na postolju ;).
Blood Red,Gryphonne Sepia,Blazing Orange,Golden Yellow

sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

mnogo mi se svidja ova fora sa lavom koja se preliva preko ivica postolja.
inache, figure su shpic.
vamsi

Post by vamsi »

Hvala Zlajo, dobio sam tu ideju, pa sam odustao. A onda sam se cuo za Ridjim i on kaze isto to (bez da sam mu ja rekao da sam razmisljao o tome), i onda kazem: Ajd uradicu :)

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Ridji wrote:Savrsenstvo :D
Nego bolter mi pao na pamet umesto barjaka. Glupo mi bilo da mu stavljam barjak(nemaju cak ni opciju za isti),pa reko nek pokupi trofej sa bojista :D
Imaju opciju za barjak, zove se Chaos Icon. ;) Imaju cak i za muzicara, zove se Instrument of Chaos. ;) To ako igras Chaos Daemons, ali ovo su verovatno Lesser Daemons za CSM.
Nema veze, Bloodletteri su mamoj**ni. :D
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Ridji

Post by Ridji »

Nisam znao. Ove koristim za CSM a kod njih dolaze samo kao pobesnela gomila,bez ikakvih upgrade-a :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nece ti ovi nikad nista uraditi. Ako si se vec opredelio za bloodlettere, trebao si da ih imas 8 ili 16 ili ... 8*x :geek: . Ali su barem jako lepi ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Zekina banda

Post by Zekina banda »

I meni se bas dopada lava na postoljima koja se preliva
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cini mi se da sam negde video isto tako uradjenu lavu, samo je jos bio koriscen i water effects - to je izgledalo zaista mega dobro (moguce cak da je neko iz Panceva imao nekog takvog demona... a mozda i gresim, mozda sam to video negde na netu ili na coolminiornot). Ja nikad nisam uspeo da uradim lava boju da budem zadovoljan sa njom :( (moracu da nabavim i ne-GW paletu)

Glory to Arstotzka!
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Super su al mi se navise dopadaju macevi pa postolja 8-) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Odlicni su i fotke su preterano dobre. Nemam apsolutno nikakve zamerke :) bas su dobri
vamsi

Post by vamsi »

Hvala i Kirganu i Ivanu :)
Bas mi drago da vam se svidja.

Gats

Post by Gats »

Auh Vamsi ovi bloodleteri mi jos bolje izgledaju no Bloodthirster,apsolutno savrseno obojeni bez ijednog detalja da je suvishan.
Sjajno izvedena postolja :applause: :applause: :applause:
Man takes up the sword to protect the small injuries that burdened his heart, on a distant day beyond his memories man wields the sword to die with a smile on his face, on a distant day beyond his dreams.
vamsi

Post by vamsi »

Hvala Ljubo :)

Return to “Kreativna sekcija”