Spellsinger

slayer king

Spellsinger

Post by slayer king »

Evo jedne više-manje eksperimentalne figure. Isprobavao sam prelaz jedne boje u drugu, na malo većoj površini
i mislim da nije ispalo loše za prvi put.
Pošto photobucket opet zeza evo linka direktno ka galeriji http://coolminiornot.com/262087

Što se tiče kvaliteta slike, uprkos Vamšijevim savetima (koji su mi baš pomogli), kvalitet slike se skroz sjebe svaki put kad krenem da ju smanjujem. Svaki savet po ovom pitanju bi bio od velike pomoći.
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
vamsi

Re: Spellsinger

Post by vamsi »

Ne znam sta radis da bi je sjebao? kad bih to znao, mozda bih mogao da ti pomognem :)

Btw, dadoh ti tamo 10ku, da malo dignem prosek jer nije bas za ispod 6 :)
Glupost se uvek gura u prve redove da bi bila vidjena, a mudrost u poslednje da bi gledala.

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

PeraNekron

Post by PeraNekron »

Super je ispalo, mada cenim da jos bolje izgleda uzivo. :)

@Slayer king (off-topic): puno hvala za onaj desert yellow/bleached bone combo. To, plus devlan mud, daje bas onaj efekat koji sam trazio. :D
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bas je lep. Jedino mi se ne svidja prednji deo kose koji mi bas ruzno izgleda (zadnji je super), i oni diskovi na kojima stoji. Prelazi boja su lepo isapli.

Steta sto se na cmon ocenjuje izgled slike, a ne figure ;). Mislim da je svakako za iznad 6.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
slayer king

Post by slayer king »

@Vamsi
Sad mi je palo na pamet da mozda treba da vidim da nema mozda nekakve veze sa ISO settingom...

@Pera
Drago mi je da sam bio od pomoci.
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
vamsi

Post by vamsi »

Ako si radio onako kako sam ti rekao za ISO, onda nema veze.
Glupost se uvek gura u prve redove da bi bila vidjena, a mudrost u poslednje da bi gledala.

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Eto 10ke naci ce se neki pametnjakovic koji ce da je zezne mada moras pod hitno da popravis to slikanje jer to je mozda najbitnije za CMoN :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Dellamorte

Post by Dellamorte »

e super je :))
odlicno postolje i naravno boje za figuru
..we have purpose
-----------------------
ako pobedish u olimpijadi za retardirane ,to ne menja cinjenicu da si i dalje... :commisar:
Gats

Post by Gats »

Figura je super,i vidi se da je tehnichki odlicno uradjena...ali te zato vestine slikanja sahranishe i skinushe dosta bodova.
Man takes up the sword to protect the small injuries that burdened his heart, on a distant day beyond his memories man wields the sword to die with a smile on his face, on a distant day beyond his dreams.

Return to “Kreativna sekcija”