Bretonnian Pegasus Knights

vamsi

Bretonnian Pegasus Knights

Post by vamsi »

Commission, jel' te :)
Stitove nisam lepio jer Oliver treba prvo da stavi dekale pa ce ih on zalepiti za vitezove,
al eto, stavio sam i njih na dnu, valjda sad nisu flat :)

Puno pozdrava svima
i naravno, k'o i uvek, C&C are welcome :)
Glupost se uvek gura u prve redove da bi bila vidjena, a mudrost u poslednje da bi gledala.

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

Dzon Vejn

Re: Bretonnian Pegasus Knights

Post by Dzon Vejn »

Moji su lepsi :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
vamsi

Post by vamsi »

:wink:
Glupost se uvek gura u prve redove da bi bila vidjena, a mudrost u poslednje da bi gledala.

Great minds discuss ideas. Average minds discuss events. Small minds discuss people.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Super su.
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Super su mada imam osecaj da mi nesto fali (doduse vise mi se svidjaju sami Pegazi nego jahaci pogotovo sivac sa pegicama extra fora) ne bi mogao reci tacno sta al mozda sa dekalima i stitovima bude drugaciji utisak :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Super farbano ali:
1. previse "sarenko efekta"
2. Niko ko je mogao kupiti boljeg nikada nije jahao pegavog konja (a samim tim valjda ni pegaza)
3. Beli konj je samo za paradu (nije za dzabe nastala izreka "princ na belom konju" - tj. neko fin ko rata video nije) - ne bih ga stavjao u jedinicu vec pre za nekog karaktera.
To su naravno moja zapazanja, a nikako zamerke.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
sto mu gromova

Post by sto mu gromova »

odlichni su. meni se bash svidja to shto su toliko razlichiti. bash lepo uklopljene boje.
i naravno, ovaj put shtitovi ne izgledaju kao daske.
slobodanns

Post by slobodanns »

Odlican!
Jedino mogli su ti stitovi biti malo tamniji ka krajevima?
slayer king

Post by slayer king »

Skroz su dobri.
Posebno mi se svidjaju boje, 6 različitih kombinacija, a sve su perfektno složene.
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
stefaz

Post by stefaz »

Ma, sjajno. :applause: Zeleno-narandzasti kombo mi je najbolji.
vamsi

Post by vamsi »

Hvala svima na komentarima :)
Hvala Beta na zapazanjima, priznajem, nisam bas toliko duboko razmisljao. Ajd za belog konja si objasnio, al zar su i "pegavi" konji "losi"?

Sto se boja tice, trudio sam se da ne budu bas komplementarne, ali blizu. Tako da crvena nije sa zelenom, nego sa tirkiznom, svetlo plava sa svetlo zutom umesto narandzaste, itd. Usput sam se trudio da te kombinacije uklopim i sa bojama konja.

Ridji

Post by Ridji »

Stvarno su ispali fenomenalni :D
Svaki je prica za sebe
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Jako lepo Vamsi!
JA licno volem kada Bretonija izgleda kao sladoled frizider, na kraju krajeva, to su noblemani koji su svaki odvojeno kupili opremu, stavili amblem itd, itd, itd...
I Moji Haotici jasu bele konje, i sta im fali? :twisted:
ImageImageImageImageImage
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Pendargon wrote:Jako lepo Vamsi!
...I Moji Haotici jasu bele konje, i sta im fali? :twisted:
Ako se ne varam tvoji su krem - ne cisti beli. Sto je skroz druga stvar - recimo arapski konji su jako retko cisto beli.

Beli konj ne valja jer mu njuska izgori na suncu (krem i sivom ne), pa nece da jede pa moze i da ugine. Ali je za paradu vrh. Za pegave verovalo da imaju vise negativnih osobina (sto je zapravo delimicno tacno).
99.99% konja koji su isli u rat su bili crni i braon. Naravno posto je ovo fantasy, to ne mora sprecavati ljude da farbaju sve bele konje, ali meni licno mnogo bolje izgleda kada je vecina konja crna/braon a karakteri i eventualno sampioni imaju unikatniju boju pa mogu vise da se izdvoje od mase.
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Najbolji su žuti konji a najukusniji svi ostali.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
kgkid

Post by kgkid »

Izuzetan rad. :applause:

Mislim da broj pegaza na raspolaganju, kao i njihova cena, cini pegaze nesto ekskluzivnijom robom od konja. U tom smislu: "Nabavljenom Pegazu se u pege ne gleda!" Sa asprekta farbanja, bas taj je WOW!

Meni se jahaci, kao minijature ne svidjaju jer su isuvise zatvoreni i staticni. Nekako su nemastovito uradjeni. Sami pegazi bretonski su oduvek bili medju najlepsim GW modelima.

Jos jednom :applause:
kuliraj dete, zivot je pred tobom.

Return to “Kreativna sekcija”