A Game of Thrones - Igra preko foruma

Moderator: Moderators

žubor

Re: A Game of Thrones - Igra preko foruma

Post by žubor »

Kako moj potez nikako ne zavisi od Lanisterovog: konjica ide kuci, za sobom ostavlja power token ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto ne znam kako i koliko cu biti danas pri kompu, a ni moj potez ne zavisi od Mominih poteza, ja cu pomeriti brod iz Sea of Dorne (-1) u East Summer Sea, odakle cu posle sve zajedno pomerati (samo sa +1).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Bathory se od danas naziva Lannister the Fallen
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prevod? Odustao?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

poslao odgovor sta radim sa wildling karticom i pomeram iz lannisporta u riverrun, tj napadam...

The fallen zato sto sam na poslu pao sa fotelje, tj polomio je kad sam se klatio, i razbio ko p...a.
milosh

Post by milosh »

Poslao sam karticu jos pre 3 sata. Mene ne cekamo ;)
milosh

Post by milosh »

Nas dvojica se koljemo dok ste mi vi ostali bas pasivni :mrgreen:
žubor

Post by žubor »

Mozda se i nas dvojca pokoljemo ;)
Bathory

Post by Bathory »

odigrao i karticu za borbu. Mislim da je procesor danas retardiran (a kada nije?) tako da ce se potezi resiti ko zna kad....
morkin

Post by morkin »

Battle of Riverrun:
Lannister: 3 + 2 (The Hound)
Greyjoy: 2 + 0 (kartica Aeron Damphair) + 1 (defense)

Greyjoy sad ima izbor da da 2 power tokena i da promeni kartu koju je igrao...
Last edited by morkin on Wed Apr 25, 2012 7:58 pm, edited 2 times in total.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
milosh

Post by milosh »

žubor wrote:
morkin wrote:Battle of Riverrun:
Lannister: 3 + 2 (The Hound)
Greyjoy: 0 + 2 (kartica Aeron Damphair) + 1 (defense)

Greyjoy sad ima izbor da da 2 power tokena i da promeni kartu koju je igrao...
Jel ja nesto ne kapiram ili se procesor zabagovao ... A Greyjoyeva konjca se ne racuna?
B
Racunica treba ovako:

Lanister: 3+2=5 (The Hound)
Greyjoy: 2+1+0=3 (Aeron Damphair)

Ali ja discardujem Damphair-a i dajem onog lika sa +1 (ima mac i kulu) i ulazem mac, tako da je nereseno a Grejdzoj dobija jer je jaci na fivedomu.
morkin

Post by morkin »

Lannister može da se povuče u Stoney Spet, Lannisport, Harrenhal, Searod Marches ili Flint's Finger.

Nakon povlačenja, redosled je sledeći:
Greyjoy
Tyrell
Lannister
Stark
Martell
Greyjoy
Martell
milosh

Post by milosh »

Ali on je napadao, sto bi se povlacio? treba da ostane samo u svom gradu? Zar ne? I zar ne igra Stark pre mene?
žubor

Post by žubor »

Ne ;) jer sam vec odigrao (konjica se vratila kuci) ;)
morkin

Post by morkin »

milosh wrote:Ali on je napadao, sto bi se povlacio? treba da ostane samo u svom gradu? Zar ne? I zar ne igra Stark pre mene?
Tako je. Lannister se ne povlači.

http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... arch2.jpg/
(na mapi je greška - Stony Shore treba da ima Starkov power token)

Resolve March orders:
Greyjoy
Tyrell
Lannister
Stark
Martell
Greyjoy
Martell
milosh

Post by milosh »

March iz Greywater watch na Moat Caitlin.
žubor

Post by žubor »

Zar na dva fronta igras Crni Milose ...
Zar te nista nisu naucile narodne umotvorine?
Ima jedna idealna za ovu priliku: Dva losa ubise Milosa .;)
milosh

Post by milosh »

:mrgreen:
morkin

Post by morkin »

Greyjoy: 1 (Footman) + 1 (Asha Greyjoy 2 Swords, 1 Fort)
Stark: 1 (Footman) + 2 (Roose Bolton)

Stark wins.
Greyjoy je routed i vraća se u Seagard.

Resolve March orders:
Tyrell
Lannister
Stark
Martell
Greyjoy
Martell
milosh

Post by milosh »

morkin wrote:Greyjoy: 1 (Footman) + 1 (Asha Greyjoy 2 Swords, 1 Fort)
Stark: 1 (Footman) + 2 (Roose Bolton)

Stark wins.
Greyjoy je routed i vraća se u Seagard.
A zbog cega sam routed?

Ne bunim se samo pitam jer ne razumem :D
morkin

Post by morkin »

str 21:

After suffering casualties, the losing army must retreat from the embattled area (supporting units do not retreat.)

If the attacker lost the combat, his surviving units must retreat back to the area from which they marched.

After retreating, all retreated units are placed on their sides to signify they are now routed. Routed units provide no Combat Strength, but still count towards a player’s supply limit. If a routed unit is forced to retreat, it is instead destroyed. Routed units may never be chosen as casualties in combat and may not move, even if a March Order token is resolved in their new area.
milosh

Post by milosh »

Ma sve je to meni jasno nego si napisao da se vracam u Seagardu, a ja sam napao iz Greywater Watcha ;) Eto gde je zabuna nastala...
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

konjica ide u Three Towers
ostavaljam marker
žubor

Post by žubor »

milosh wrote:March iz Greywater watch na Moat Caitlin.
cccc ... na meni si nasao da trosis karte :D ... a ja nemam nista protiv tebe ;)
milosh

Post by milosh »

žubor wrote:
milosh wrote:March iz Greywater watch na Moat Caitlin.
cccc ... na meni si nasao da trosis karte :D ... a ja nemam nista protiv tebe ;)
Hehehe, kao sto si video nemam ni ja nista protiv tebe ali karta je morala biti iskoriscena :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sa cega li je sada spao Moma :-k

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Alo bre ljudi radim
žubor

Post by žubor »

Ovi sto rade za drzavu se ubise od posla ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nemoj samo Momu da dirate dok radi... opasno je po stolicu, okolinu i njega :P.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Mapa:
http://img856.imageshack.us/img856/2285/turn2march3.jpg
Jedinice u Greywater Watch i Lannisportu su routed.

Resolve March orders:
Lannister
Stark
Martell
Greyjoy
Martell
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Link
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Bathory

Post by Bathory »

Moma ne pomera nista , pass

uzo sam auto, picke :twisted: :twisted:
žubor

Post by žubor »

Pass
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Konjica iz Sunspear u Starfall. Pesadinac ostaje kuci.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

pass
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Brodovlje sa istoka na zapad. Ne ostavljam power tokene (ne znam ni da li to moze na moru, ali kako ne vidim svrhu, onda svakako necu ostaviti).

Ako sam ja dobro razumeo ove vase matematike, moj +1 napada i njegov +1 odbrane se poniste, ja imam 3 broda, a on 1. Vodim za 2. On je jaci na fiefdomu. Znaci za sigurnu pobedu mi trebaju 3 ili 4. Ulaganje manjeg broja od 3 znaci da on moze da me pobedi ako ulozi 4 (za moju dvojku), 3 (za mog keca) ili 2 (za moju nulu), posto je bolji na fiefdomu.

Uz predpostavku da sam dobro razumeo matematiku, saljem Zeljku kartu za koji sekund.

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

tačno tako i baš zato je glupo igrati bez Tide of War al šta je tu je
šaljem kartu željku
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni ovo deluje kao igra koja ce se cak i preko foruma brzo zavrsiti - uvek mozemo posle da probamo jos jednu partiju SA tides of war, pa da svako moze da proceni na realnom primeru sta mu se cini boljim.

Meni licno ne bi bio problem ni da igram sa tides of war, samo mi se za sada cini da sam vise naklonjen ovom sistemu. Mozda zato sto sam zaboravio igru - mozda cu tokom partije uvideti nesto sto sad ne uvidjam (a vrlo verovatno da hocu, kad budu krenule da se pojavljuju razne sarene westeros kartice).

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Martell: 3 (brodovi) + 1 (bonus) + 0 (kartica, ) = 4
Tyrell: 1 (brodovi) + 1 (bonus) + 1 (kartica, fort) = 3

Martell bira da Tyrell ide na dno Fiefdom track. Martell pobeđuje. Tyrell povlači brod u Redwine Straits (jedino mesto).

Mapa:
http://img215.imageshack.us/img215/7797 ... idate1.jpg

To bi bilo to. Odradio sam Consolidate Power (bez zvezdica). Consolidate Power * igraju po redosledu:

1. Lannister
2. Stark
3. Martell

Poteze objavljujte na forumu.
Posle toga vučem kartice.

Return to “Ostale igre & Razno”