EVE CCG

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Re: EVE CCG

Post by Dzon Vejn »

opsidiannight wrote:ima laserskih zrakova.
To zavisi koju frakciju koristis ;)

Caldari koriste rakete, Minmatari cannone/artiljerije, Gallente magnetno bazirana oruzja.... a rasa-cije-ime-necemo-spomenuti koristi lasere ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Hehe, bas to htedoh reci. Mada se kod karata ne vidi neka opipljiva razlika u tom pravcu. Al' nema veze, kada vidis Minmatar shklopociju sastavljenu od starog gvozdja, motora sastavljenog od delova dve nuklearne kosilice za travu i gatlingom koji ispucava verovatno topljene zatvarace za flase prosto ti dodje toplo oko srca. Ili barem meni tako dodje :lol:
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Zulufic
Har!Haaaar!Ya, matey!

Post by Zulufic »

Utorak neka bude dan za Eve i D&D minis!!!PA navratite da se igramo!!!!
Resurrection

Post by Resurrection »

Posto je EVE malo zivnuo usled nenadane kupovine izazvane raspoodajom startera i bustera a i javise se neki zainteresovani valja da vaskrsnem temu.
Resurrection

Post by Resurrection »

I odigrali smo prvu multiplejer partiju (3) igraca.
Dugo traje, moze i duze od vampira da se igra.
Malo treba izmeniti dek u tom slucaju ali je super.
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Nabavih danas dek od Damjana, onaj guristas exalted deck... A u cetvrtak uzimam od Pain(t) Bringera jos 2-4 deka da imam da igram sa drustvom sa kojim igram bang, ako se primi igra...
Nego, javljajte se kada se okupljate, nemam vremena da blejim po ceo dan u Sigilu i cekam da se neko pojavi...

Kada neko dolazi do Sigila da se igra EVE-a neka jednostavno baci poruku ovde...
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Drago mi je sto je ovo krenulo. Zao mi je sto ja gotovo sigurno narednih pola godine necu moci da ucestvujem, al' eto.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Ja sam sutra tu u 15h, nadam se da ce se pojaviti jos neko...

@edit@
Mada vidim da se ovo nesto i ne igra...
Bedak...
Zulufic
Har!Haaaar!Ya, matey!

Post by Zulufic »

Jebote Srki koji ti je krivi!!! Da si dosao danas igrao bi se seo dan sa Mirkom...
Ako oces dodji i igraj se. Ako neces nemoj da siris razne negatine informacije!!!!
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Mind Uploader wrote: Nego, javljajte se kada se okupljate, nemam vremena da blejim po ceo dan u Sigilu i cekam da se neko pojavi...
Kada neko dolazi do Sigila da se igra EVE-a neka jednostavno baci poruku ovde...
Jbt, cemu sluzi forum ako niko nece da napise da dolazi da se igra... Treba da dezuram u Sigilu da bi nekog nahvatao... Ufff... ](*,) ](*,)
Zulufic
Har!Haaaar!Ya, matey!

Post by Zulufic »

Forum sluzi besposlenim ljudima koji imaju kompjuter i internet da tavore na njemu. Ako nisi primetio ima mnogo stvari ovde koje moraju da se poklope u predhodnoj recenici da bi neko bio na forumu....Ako hoces da organizujes ljude slobodno izvoli, uzmi njihove brojeve telefona pa ih zovi ko Nikica za vampire. Ako ti se to ne svidja onda dodji u Sigil pa vidi. Ako ti se ni to ne svidja onda nemoj dolaziti....Sta da ti radim....Ja sam danas imao tonu posla i nisam mogao da igram ali Mirko je bio tu....Mogao si okrenuti telefon!!!
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Dobro de, u pravu si za neke stvari, da ne gusimo, sledeci put okrecem telefon... Samo pls nemoj padati u vatru bez potrebe...
Sutra dolazim da kupim jos 4 deka za EVE, pa ce se igrati nadam se...

Btw, kad ce turnir? :)
Mind Uploader

Post by Mind Uploader »

Dolazi neko sutra? Da se dovlacim do Sigila ili ne?
Zulufic
Har!Haaaar!Ya, matey!

Post by Zulufic »

Ja ne a i mislim da ce Mirko dolaziti u sredu....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Specijalno debilno pitanje:

da li neko kojim slucajem moze da mi da spisak, ili barem link ka istom, starter deck listi za amarre, minmatare i guriste? Pazario sam 5 deckova, koji su sastavljeni u 4 (verovatno da bi bolje radili). Medjutim, posto ja to zelim da igram sa drustvom, te zelim da deckovi budu sto izbalansiraniji, voleo bih da ih vratim u pocetno stanje, jelte :D.

Moj google-search-fu nije uspeo....

edit: sad sam provalio da na kartama pise da li su iz core seta ili exiled (valjda druga edicija sta li...), te mislim da cu shodno tome biti u mogucnosti da guriste izdvojim.

edit: uspeo sam da nadjem ovde nesto, sacu da vidim dokle ce me to dovesti :D:

http://www.eve-ccg.com/index.php?option ... &Itemid=66
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Takodje, ako neko ima gallente i caldari deck koji bi zamenio za amarr i minmatar deck (mislim na one startne deckove), rado bih se menjao, jer imam po 2 amarr i minmatar decka.

Glory to Arstotzka!
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Oprobao bih svoj spil u nedelju posle 13. Imali koga?
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/

Return to “Ostale igre & Razno”