Memoir '44: Air Pack

Moderator: Moderators

ZorzSERBIA

Memoir '44: Air Pack

Post by ZorzSERBIA »

Content
8 Painted Airplane Miniatures & their in-flight stand
An 80 page Air rules booklet, with 64 revised scenarios
60 new double-sided Terrain tiles including campaign & winter airfields, desert & winter hills, gullies & trenches
12 Round Markers, including airplane, "exit" and bomb crater markers
6 new Obstacles, including 6 landing crafts, a bombed out bridge, an aircraft carrier, winter field bunkers & dragon teeth
120 new Helper cards, including:
2 Air Sortie command cards
4 Nation cards
8 Airplane summary cards
10 Air Pack summary cards
15 Troops summary cards
19 Battle Star summary cards
62 Terrain summary cards

Memoir '44: Air Pack Coming in November
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Pa ne, ovo je sada vec preterano. Odusevljen sam.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Awakened

Post by Awakened »

=P~
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

dawngreeter wrote:Pa ne, ovo je sada vec preterano. Odusevljen sam.
Hahahaha... :lol: :lol: :lol:

Jbga... sad moram opet da kupim igru ... ovo unosi jednu potpuno novu dimenziju :lol:

(vec sam je prodao jednom zbog toga sto je previse luck related za moj ukus... mislim nije to TAKO strasno, ali imam dosta drugih boljih igara, koje cu radije igrati u to malo slobodnog vremena sto uspem da uhvatim)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Momior '44 nisam igrao (mada cu, izgleda, sada vec morati :D ) ali kapiram da je veoma slicna stvar kao BattleLore. Isti sistem, u svakom slucaju. A misljenja sam da taj sistem u opste nema visok faktor srece. Svestan sam da izgleda kao da ima visok faktor srece na pocetku, sa toliko karata i kockica, ali praksa pokazuje da dobra proracunatost gotovo uvek dovodi do dobrih rezultata.

Mislim, ok, desavalo mi se da neko ko prvi put seda da igra board game baci Blacken the Skies u drugom potezu, sa pet archera puca ukupno deset puta i na skoro svakom roll-u dobije po kill. Al' na duge staze, taktika pobedjuje.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za razliku od princess of florence, puerto rico, i drugih gde NEMA faktora srece ;)... Samo igracko umece... Age of Steam ima kockice ali slobodno mogu da kazem da isto tako nema faktor srece ;) A ja ipak vise volim da igram igre bez faktora srece... sto je naravno moj problem ;)

edit: osim blood bowl-a... koji je iako cista sreca, fenomenalan :lol:... Ali to je samo zato sto mogu da vodim troll-a :!:
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Uuu, eurogamer! :D

Nije da te ne razumem, al' ono. Razlicite igre za razlicite dozivljaje. BattleLore, a verujem i Memoir '44, je super igra za vikanje za stolom, tepanje kockicama, male 'victory dance-ove' i tako dalje. A meni je to cool :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma naravno, slazem se... jedino je (moj) problem sto imam malo slobodnog vremena a posedujem puno igara, pa zelim da igram ono najkvalitetnije ;) (a za mene su luck indenpendent igre kvalitet ;) )

Glory to Arstotzka!
mladjano bugarce

Post by mladjano bugarce »

Nedostatak kockice ima puno prednosti, medjutim onda se sve svede na racunanje sto cesto ubija zabavu. Da ne govorimo o Lordu koji je neunistiv jer ima ward na 5+ sa rerollom i tri skinka huligana koji imaju stitove da bi imali sejv na 6+ na D6 - i to radi!!! (Ne meni naravno ali tako nastaju legende :lol: )
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mmm... ne mogu se sloziti konkretno u ova tri slucaja: puerto rico, age of steam i princess of florence... mehanika igre jednostavno nije takva ... zato i smatram da su toliko dobre...

Glory to Arstotzka!
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Igra bez faktora srece? Sumnjam da je moguce, a svakako nije potrebno. Preferans ne bi bio preferans da pocetnik ne moze da pocne partiju sa sedam stihova u ruci... umece je igrati oko srece. Ili tako nesto.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Verovao ili ne... tako je. Puerto rico nema apsolutno nikakav faktor srece... dakle sve je u umecu igranja.

Age of steam ima kockice koje odredjuju kojim redom ce stici resursi na tablu. Medjutim to nije bitno jer do kraja partije stignu svi, a ima ih vise nego sto treba, i neki su tu od pocetka, tako da sasvim lepo mozes da razvijas strategiju razvoja od pocetka.

Princess of florence ima mali faktor srece u toliko sto se vuku neke kartice. Medjutim vecinu kartica (bitnih) vuces 5 a biras jednu, tako da imas oko 80% sanse da dobijes sta ti treba, a i ako ne dobijes, uz dobru korekciju svoje strategije mozes da iskoristis svaku karticu.

Ima i drugih, ali ove su svakako moje top 3 igre...

Glory to Arstotzka!
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Ovo ce biti super. Jedva cekam da se pojavi.

Sto se srece tice: ako dobijas konstantno lose karte i lose bacas kocke, protivnik (ako nije malouman) ce te razguziti ili barem pobediti.
Neki ljudi to ne vole (i to razumem) ali igra je jako zabavna.
staljin

Post by staljin »

Nedavno sam uzeo Memoir 44 i igra je extraaaa.Zanimaju me expansion packovi.Da li je neko igrao neki expansion i kakav je.Da li toga ima kod nas i gde.
Hvala.Pozdrav
stalker
High Seas Commander
High Seas Commander

Post by stalker »

staljin wrote:Nedavno sam uzeo Memoir 44 i igra je extraaaa.Zanimaju me expansion packovi.Da li je neko igrao neki expansion i kakav je.Da li toga ima kod nas i gde.
Hvala.Pozdrav
igrao, igramo, dobar, ima, hs i grifon itd, igramo cesce u grifonu, utorak cetvrtak i subota
Bolje missat vino nego beton! - mudrost jednog neznanog dalmtinskog strucnjaka
novot

Post by novot »

Igrao vetjinu, ako ne sve scenarije iz seta za Ruse (Eastern front)- dobri su. Neshto malo manje sam igrao Pacific theater- ima dosta novih pravila i pochinje da biva kud i kamo kompleksnie (efekat notjne borbe, nove jedinice- marine corps, japanska peshadija, podzemni prolazi...) Zanimljivo u svakom sluchaju. Uostalom scenarija ima bezbroj, poshto smo ih uzasno mnogo poskidali sa net-a. Recimo da imam foldere u kojima su scenariji sa temom rata u pustinji, Staljingrada, napada na Poljsku...
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
Awakened

Post by Awakened »

Jel' ima konacno neka Afrika?
novot

Post by novot »

Pa, rat u pustinji, svakako nije "Irak" :wink: Da, ima jako, jako mnogo scenarija u Africi- mislim da fali vrlo malo kako bi mogao da se rekonstruishe ceo pohod, od Romelovog ulaska (Agedabia) do 'finalnog' okrshaja (chak u nekoliko faza) kod El Alameina. Naravno, postoji vishe verzija Tobruka, Gazale, samog El Alameina, kao i chitav niz bitaka i operacija koje su se odvijale u periodu od marta 41 do poznih meseci 42 na tim prostorima...
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

novot wrote:Pa, rat u pustinji, svakako nije "Irak"...
A uzevsi u obzir da je 2.s.r. zasto ne bi bio Irak?
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.

Return to “Ostale igre & Razno”