Board Games - reviews and recomendations

Moderator: Moderators

Rover

Board Games - reviews and recomendations

Post by Rover »

Danas smo u sigilu igrali carcassonne i moram priznati da je igra jako zabavna, uprkos izgledu... naime postoje tajlovi na kojima su putevi, gradovi, manastiri i polja(odnosno delovi istih, npr. deo grada, deo puta, i poljanche izmedju). Igrachi redom postavljaju tajlove, i mogu da stavljaju svoje chikice(miples), pri chemu se osvajaju poeni za zatvorene gradove, puteve, i okruzene manastire. Zvuchi jako konfuzno, ali se tokom igre jako lako shvataju pravila.
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Shark

Re: Board Games - reviews and recomendations

Post by Shark »

zar age of steam nije majka tih igara gde igrachi postavljaju tajlove?
Settlers of Catan je takodje dobar po tom pitanju...
The mark of my divinity shalt scar thy DNA!
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Carcassonne je bio bas do jaja. Sve sta sam ocekivao od igre, sad jos samo Settlers of Catan da probam i mogu da umrem srecan :)
Igra pogotovo postaje zanimljiva kada se igra u petoro, totalno ludilo. Mogu samo da zamislim kolko je do jaja sa kojekakvim ekspanzijama.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Shark

Post by Shark »

kolko traje partija tog Carcassanta? Carcassone-a?

i shto se uopshte tako zove? :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imate sajt board games geek gde cete naci sve ovo vezano za ovu temu u daleko boljem obliku ;).

Age of Steam imam sa par ekspanzija i ekstra je igra. Naglasicu opet da su i Puerto Rico i Princess of Florence isto tako dobre.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Shark

Post by Shark »

pa da, al ako tjemo tako - sve negde vetj ima :)

ovde razmenjujemo i mishljenja, osim informacija :)
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Shark wrote:i shto se uopshte tako zove? :)
Francuska provincija (okrug? opstina? nesto.)
Shark

Post by Shark »

hvala :)

ajd bash da vidim dal to pishe na BGGu ;)

EDIT: ne pishe, al pishe da ima dve ekspanzije... najs ;)
EDIT2: scratch that, ima ih sedam
Rover

Post by Rover »

Settlersi su jako zabavna igra, sto pokazuje i to da je igram sa ljudima koji su odushevljeni njom a pre toga su igrali samo monopol i riziko :).

Portoriko je odlichna igra,i moram priznati igra sa najvishe taktike... srecje skoro da i nema osim u biranju ko cje prvi da igra(shto je za pochetnike prilichno, poshto postoji jedna taktika kojom je malko lakshe pobediti).

Princess of Florence nisam igrao...

donecju settlerse jedne subote kod rika(kad se vrnem smora)
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Sinoc smo igrali Checkers i bilo nam je jako zabavno :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Rover wrote: Portoriko je odlichna igra,i moram priznati igra sa najvishe taktike... srecje skoro da i nema osim u biranju ko cje prvi da igra(shto je za pochetnike prilichno, poshto postoji jedna taktika kojom je malko lakshe pobediti).
Totalno je nebitno ko prvi igra. U prvom krugu svakako ne moze niko da proizvede indigo (osim ako prvi igrac nije totalni retard da uze buildera, omoguci drugom igracu majora a onda 3+ igrac uzme produkciju).

Igrali smo milijardu puta, i bio je priblizno isti broj pobeda 1,2,3,4 i 5 igraca.

Jedina mana kod igre je sto ako levo od tebe sedi debil ti imas VELIKU prednost... ali ako si spreman da igras sa debilima, onda ne trebas ni da radis review igre (tj. te konkretne partije) ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
slayer king

Post by slayer king »

Ko, jel' ja? wrote:Sinoc smo igrali Checkers i bilo nam je jako zabavno :)
Ja sam se vec navukao, mnogo je dobra igra :twisted:
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
CirKhan

Post by CirKhan »

Carcassone je istoriska varosica u juznoj francuskoj (Languedoc) poznata po svom znacaju tokom srednjeg veka i narocito po epizodi iz Albigenezanskog krstaskog pohoda,kada je grad bio jako uporiste katara.Vodja pohoda Simon de Montfor je zauzeo grad i proterao tadasnje katarsko stanovnistvo a sebe proglasio za kastelana.
Star Trek, Star Wars, and basically every other science fiction series uses hyperspace. 40K, however, uses the Warp, which is the gay pink-purple alternate-reality that explains both interstellar travel and why there are ugly demons running around in sci-fi land. Comparing the two, hyperspace is like DSL, while the Warp is like trying to connect to the internet on dial-up with a frayed wire in the small town of Atalaxupalpatinowahasibixo, Mexico.

Shark

Post by Shark »

zahvaljujem CirKhane ... uvek me je zanimao taj neki background fluff oko imena bilo chega, i ovo je jedan od boljih sizhea koje sam video na tu temu :)
oldfish

Post by oldfish »

Pozdrav svima,
Tragajuci za informacijama o igri Carcassonne naisao sam na ovaj forum!
Odlicno!
E pa ja imam jedno prosto pitanje: Da li neko zna gde kod nas mogu nabaviti Carcassonne?
Pre 3 nedelje sam prvi put igrao Carcassonne i odusevio sam se, ali moj sestric je definitivno odlepio za istom! Tako da od onda tragam za gore pomenutom ali bez uspeha!
Da li kod nas uopste postoji prodavnica koja se ozbiljnije bavi prodajom igrica tog tipa?
Unapred zahvalan!
Minja

Post by Minja »

Najopremljeniji je "Sigil", u Pop Lukinoj ulici, odmah iznad benzinske Pumpe (mislim da je broj 4 ili 6), a onda je sasvim solidan i "Hobby Store", na Autokomandi (mislim da je adresa Zvecanska 1), blizu kafea "Duff".
Pogledaj tamo - oni cesto dobijaju (i rasprodaju) razne boardgame-ove. A, ako zelis da probas neke od njih, u "Sigilu" se cesto igra (obicno sredom i subotom), pa mozes da nam se prikljucis...
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

What he said. Plus, ako nema u prodaji Caracassonne (sto mislim da trenutno nema), mozes da porucis u Sigilu pa ce sa sledecim kontigentom robe da ti stigne.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Dobio sam informaciju da postoji Karkason na hrvatskom u onoj radnjici u trznom centru Pasaz prekoputa tehnickih fakulteta (radnjica je na kraju pasaza, prakticno na uglu pasaza i ulicice sto izlazi na bulevar prekoputa ulaza u fakultete).
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Rover

Post by Rover »

pitanje je da li ta radnja i dalje prodaje boardgamove....to treba pitati ines ona je tamo radila pre sigila..
Skobra

Post by Skobra »

Zekina banda wrote:Dobio sam informaciju da postoji Karkason na hrvatskom u onoj radnjici u trznom centru Pasaz prekoputa tehnickih fakulteta (radnjica je na kraju pasaza, prakticno na uglu pasaza i ulicice sto izlazi na bulevar prekoputa ulaza u fakultete).
Ja bih izbegao kupovinu prevedenih igara pogotovo sto za ovu imas brdo ekspanzija a ne veruje da su prevedene. Jbg da sam malo ranije video ovaj post mogao sam da ti ja donosem iz UK ali ni ovako nije problem ako imas nekog sto ide preko buduci da Caracassonne moze da se kupi maltene svuda. Mada mislim da ti je najednostavnije da narucis preko Sigila.
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

Return to “Ostale igre & Razno”