Ne
36%
Mozda
24%

Total votes: 33

mladjano bugarce

Re: Battleground prezentacija

Post by mladjano bugarce »

ZAMOLIO BI SVE PRISUTNE DA AKO NEMAJU DA DOPRINESU DISKUSIJI IZMEDJU ZAPOSLENIH U SIGILU I LJUDI KOJI IGRAJU BATTLEGROUND(A CINI MI SE DA JE DISKUSIJA OBOSTRANO KOREKTNA I KONSTRUKTIVNA) NE POSTUJU U JEDINOM CILJU PROZIVKE!!!

TEMA JE KAKO POBOLJSATI USLOVE ZA RAZVOJ BATTLEGROUND-A!
ImageImage
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Pazi vamo!
Ne postoji manje važna mušterija. Samo su neke važnije od ostalih.
Svima se treba pružiti isti nivo, veliki i dobar, usluge odnosno proizvoda.
Jedino što važnije mušterije mnogo dobijaju specijalne pogodnosti tj. usluge i ili uslove.
To je filozofija kojom bi se trebao rukovoditi svaki radnik.
Ko ne postupa toliko ispaštaće u svome poslovanju.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

[center].[/center]

Toliko imam da kazem o mom daljem posecivanju Sigilu, nakon jucerasnje posete.

Em sam imao cast da ponovo prodjem kroz odliver sindrom (sto svakome dozvolim jednom), em je ono sto je sada predvidjeno kao deo za igranje, uvreda za svakog iole normalnog i inteligentnog igraca; moja soba je veca od tog prostora, a cak je i manji svinjac nego tamo (a soba za igranje mi je poprilican svinjac). Pedjina soba za igranje je poslovni prostor za ono sto je sada ponudjeno u Sigilu.

I tako, do otvaranja nekog novog kluba.....
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Stevan

Post by Stevan »

a soba za igranje mi je poprilican svinjac
Samo da potvrdim da je zaista tako :D
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Stevan wrote:
a soba za igranje mi je poprilican svinjac
Samo da potvrdim da je zaista tako :D
Iznerviracete me sa ovakvim komentarima pa cu srediti sobu, i sta cete onda? :D

Salu na stranu, zaista sam planirao nakon svih ovih turnira da to i uradim ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Upozorenje: Moma dobio Mercenaries Expansion deck.

Naručeno i stiglo preko http://www.iguk.co.uk, stiglo na kućnu adresu nakon desetak dana. Poštarina 1 funta, špil valjda 13 funti. Bez plaćanja domaćim gulikožama.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odlicno za Momu.

A nekim drugim ljudima, nadam se da ovo pokazuje da moze i brzo i jeftino (cak jeftinije nego tamo gde nije brzo (istina svega 30 dinara, ali nije to poenta ;) )).

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

brzina je subjektivna kategorija i kroz vreme se nije isto tretirala
nekada je i 20km/h bilo brzo
takođe treba u jednačinu uvrstiti i razdaljinu
šta znači brzo na 200m i na 200km

tako da ne treba donositi ishitrene zaključke
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bojim se da ja ne pricam kroz vreme, nego kroz trenutno ;).

Mislim i da je 10 dana brzo a 2 meseca nije ;).

Mislim da je razlika u razdaljini iz bilo kog dela UK do Srbije zanemarljiva u poredjenju sa bilo kojim drugim delom UK (ka Srbiji opet), u danasnje vreme kada sve to ionako ide avionom, za koji se necu potrduiti da proverim koliko km/h u proseku ide, ali je to svakako dovoljno puno da ne pravi razliku da li si u Londonu (dole desno) ili Dablinu (gore levo) (ilustrativni primer, verovatno ima jos SE gradova, i jos NW gradova) ;).

Brzo na 200m (okvirno kao poredjenje uzecu maxi u mom komsiluku), je 10 minuta. Brzo na 200km, a da se odrzi normalna cena - 10 dana je sasvim dovoljno brzo ;).

Mislim da zakljucci prilicno nisu ishitreni ;). A mislim i da nisu zlonamerni ;).

edit: kao dodatno pojasnjenje - ako nesto mogu da dobijem za 10 dana za 1470 dinara sa razdaljine od 200km, onda cu to svakako pre kupiti u toj prodavnici, nego u onoj kod koje to isto platim 1500 dinara, cekam 60 dana, i u pitanju bude 200km + 10km ;).

Glory to Arstotzka!
Duc d' Elchingen

a taman sam se ponadao da ću istaći kandidaturu za potpis....
merde...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma nema problema... ionako nije 200km u pitanju, nego 1600-1700 (do Londona).

A avion ide 800-960 km/h u proseku :D (eto nije me mrzelo da pogledam :D)

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ako je mlaznjak da. Oni sa propelerom se kreću na nešto manjoj brzini. Recimo izmeću 600 i 700 km/č, mrzi me da tražim tačne podatke
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Skobra

Post by Skobra »

Nemoj zaboraviti da ukljucis i vremensku razliku izmedju UK i nas jer to ipak produzava vreme dospeca posiljke....
opsidiannight wrote:Nema svrhe da ga osudujemo sto prodaje figure jebo je u stisci.

CirKhan

Post by CirKhan »

Nego, jel neko uzeo ovaj istorijski pack sa Rimom i Kartaginom?
Ja sam prilicno zainteresovan, pa me interesuje kakvi su utisci po pitanju istorijske akuratnosti.
I jel neko zna ima li jos nekih istorijskih perioda u najavi. Ja nisam nista video osim onog diletantskog scenarija za Azenkur sa postojecim fantasy karticama.
Star Trek, Star Wars, and basically every other science fiction series uses hyperspace. 40K, however, uses the Warp, which is the gay pink-purple alternate-reality that explains both interstellar travel and why there are ugly demons running around in sci-fi land. Comparing the two, hyperspace is like DSL, while the Warp is like trying to connect to the internet on dial-up with a frayed wire in the small town of Atalaxupalpatinowahasibixo, Mexico.

CirKhan

Post by CirKhan »

Nasao odgovor za buduci razvoj.
http://meeplesandminiatures.libsyn.com/ ... _id=537926
Bice Alexandar i persijanci i konkvistadori u novom svetu!
Star Trek, Star Wars, and basically every other science fiction series uses hyperspace. 40K, however, uses the Warp, which is the gay pink-purple alternate-reality that explains both interstellar travel and why there are ugly demons running around in sci-fi land. Comparing the two, hyperspace is like DSL, while the Warp is like trying to connect to the internet on dial-up with a frayed wire in the small town of Atalaxupalpatinowahasibixo, Mexico.

Duc d' Elchingen

ja sam zainteresovan za punske ratove
Zulufic
Har!Haaaar!Ya, matey!

Post by Zulufic »

Evo nesto za sve vas koji ste kukali na battleground.
Kao battleground je ali ima na karticama figure, i ima kvazi istorijsku pricu rima egipta i kine + mosteri undead.... Pregledajte. U americi stareter koji ima 110+ figurica u njemu je 35 dolara, a koliko ce biti dok dvokolicama dodje do naseg i vaseg glavnog grada je anyone's guess...

uz izvinjenje zbog premora mene i neta evo linka: http://arcanelegions.com/videos

Da jeste arcane legions. Deluje interesantno i sveobuhvatno....
Last edited by Zulufic on Fri Nov 27, 2009 4:47 pm, edited 1 time in total.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

sta zuluficu? nema linka...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Duc d' Elchingen

ako dođe...
Rover

Post by Rover »

mislim da misli na arcane legions..al videcjemo kad se pojavi opet :P
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jos jedan BG dan, i jos par odigranih partija. Moma je bio spreman da se kladi u 1000 evra da ce da pobedi lizarde u jednom trenutku (kada mi je ostala samo 1 jedinica protiv njegovih 5-6), medjutim kada je na kraju video da je bilo draw, vidno se iznervirao (odmah sam otisao da proverim da li imam nesto za smirenje :twisted: u kuci).

Time smo, jos jednom, dosli do zakljucka da su lizardmeni preterano jaki. Odnosno da je osnovni problem ove igre sto su "army special-i", kao i abilitiji, neujednaceni.

Mrskom undeadu trenutno bezim svega 2 poena. Sto govori da su undeadi jednako preterano jaki.

Sto se tice kampanje, jos jednom mogu da kazem da scenariji, sa mapama, bas znatno uticu na tok igre, izbor armije, itd. Kampanja je trenutno stigla do 8. kruga, i sada od 8. kruga na dalje igramo samo "velike bitke" (2500 poena). Tabela kaze: lizardi 26, undeadi 24, humani 19 i wood elf 15 poena. Wood elf ima 1 palatu, dok svi ostali imamo 3 (palata na kraju kampanje donosi po 1 victory poen). To znaci da wood elf cak ni teoretski vise ne moze biti prvi.

Ima jos 1 stvar koju nismo isprobali, jer je ostalima glupo, a to je da se koristi NE-opciono pravilo, da iz deka specijalnih kartica (30 karata), mozes da izbacis sta god ne zelis da koristis. Kod lizarda, u zavisnosti od protivnika, to su eventualno 2 karte (protiv nekih mi ne treba +2 to hit, protiv nekih drugih +2 na dmg, i eventualno jos mozda par kartica, ali to je vec zaista eventualno). Medjutim, wood elf kada bi prepolovio dek, mislim da bi to zaista doprinelo njegovom drasticnom poboljsanju.

Mislim da cemo uzimati jos po 1 armiju, cisto onako, da Moma ne bi dobio slog :D. Kampanja nije lose osmisljena, ali mislim da im "building tree" nije bas najbolji (jer je palata vidno bolja opcija od bilo koje druge opcije - sto ce reci, palatu zelis da kupis svaki krug, a onda ne mozes kupiti nista drugo).

Kad zavrsimo ovo kampanju, potrazicu neki drugi build tree, ili cu cak sam osmisliti nesto, pa ukoliko ima jos zainteresovanih, mozda mozemo da isprobamo i u nesto sirem sastavu.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Jos jedan BG dan, i jos par odigranih partija. Moma je bio spreman da se kladi u 1000 evra da ce da pobedi lizarde u jednom trenutku (kada mi je ostala samo 1 jedinica protiv njegovih 5-6), medjutim kada je na kraju video da je bilo draw, vidno se iznervirao (odmah sam otisao da proverim da li imam nesto za smirenje :twisted: u kuci).
Tu si odigrao psihološki, a i našao si da se iživljavaš na Momi koji:

a) ne ume da igra sa humanima - ima pogrešnu taktiku;
b) ne ume da baca kocke;
c) igrao je posle obilnog ručka;
d) je platio ručak za 4 osobe;
e) je išao je u WC posle mene;
f) je prethodnu partiju psihološki pao - smorili ga prevara zombiji;
g) se opustio jer te već dobio;
h) je oštećen jer si đidao za charge bonus u routingu;
i) nismo mu dali da igra sa Mercovima

Ranged weapons i konjica su majka protiv lizarda. To što sam pomoću orkova Momi nabio kompleks da samo odbrana 2/3 može da preživi je druga stvar.

Meni je highlight dana bio petnaestominutni prelazak od 'ovo više neću da igram' do 'sutra dolazim kod ćaleta, mogli bi da nastavimo...'
Bathory

Post by Bathory »

Tebi je highlight dana to sto si izasao iz kuce i druzio se sa drugim ljudima :twisted:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

morkin wrote: h) je oštećen jer si đidao za charge bonus u routingu;
Nista ja nisam igrao. Cak sam i rekao da igramo kako god zeli na dalje (sto se tice te stavke). Moma je sam sebe izdjidao ;).
Meni je highlight dana bio petnaestominutni prelazak od 'ovo više neću da igram' do 'sutra dolazim kod ćaleta, mogli bi da nastavimo...'
:lol: :lol: :lol:

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Samo se smejte, vas dva koprofila :twisted: :twisted:
Duc d' Elchingen

morkin wrote: Meni je highlight dana bio petnaestominutni prelazak od 'ovo više neću da igram' do 'sutra dolazim kod ćaleta, mogli bi da nastavimo...'
klasični Moma :D
Bathory

Post by Bathory »

Ahaaaaa!!! Evo jos jednog dokaza lizardmenske ''nepobedivosti''- Lizardmen Army Ability - Fury - You may spend one Command Actions to empower one of your units with Fury. That unit gets Courage +1 while it has the mark. If your unit does two or more damage during an attack while engaged, you may erase the mark to do one additional damage. Erasing the mark counts as playing a Command Card.

Da li smo tako igrali pitam se ja, hmmmmmmm :-k :-k . Pa da, malo djidanja, malo previda, malo manevra ''slobodne ruke'' i eto..... :twisted: :twisted: :D :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bathory wrote:Ahaaaaa!!! Evo jos jednog dokaza lizardmenske ''nepobedivosti''- Lizardmen Army Ability - Fury - You may spend one Command Actions to empower one of your units with Fury. That unit gets Courage +1 while it has the mark. If your unit does two or more damage during an attack while engaged, you may erase the mark to do one additional damage. Erasing the mark counts as playing a Command Card.

Da li smo tako igrali pitam se ja, hmmmmmmm :-k :-k . Pa da, malo djidanja, malo previda, malo manevra ''slobodne ruke'' i eto..... :twisted: :twisted: :D :D
Prilicno sam siguran da jesmo... mislim da svi "aktivacioni" abilitiji rade tako (pod aktivacioni mislim na wood elfovski recimo, dok ne mislim na undead regeneraciju, human moral isl., itd.).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nego, mene interesuje, da li je Zeljko vec poceo i u Blood Bowl-u da te dere :twisted: .

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Jeste :) . Dobio 3-2. Oklop od lisca je opet imao odlucujucu ulogu kao i Zeljkovi rolovi -3 casualtyja. Sad smislja koji tim da uzme.
morkin

Post by morkin »

Hoćemo li ovo ikada privesti kraju?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa Moma je izrazio zarku zelju za tim :twisted: ... ako je promenio misljenje, ondak ok :D.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Mozemo da zavrsimo. Ali bolje nesto drugo da igramo, mtg na primer ili warhamer kartice..

Cek jel bbowl ili bground u pitanju?

Return to “Ostale igre & Razno”