Twilight struggle + vassal engine

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Twilight struggle + vassal engine

Post by Dzon Vejn »

Skinuo sam sa zvanicnog sajta za TS free pravila i mod za vassal. Probali danas Nikola i ja, i cini mi se da je dosta dobra igra. Ima li jos ko rad da se oproba ili da je igrao "board" verziju, pa da prenese utiske?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Hull

Re: Twilight struggle + vassal engine

Post by Hull »

Igrao sam ja ranije na wargameroom ( http://www.wargameroom.com ). Tamo neki lik pravi java programcice za razne igre...ima i za TS. Sto se utisaka tice...pa bilo je davno...pravo da ti kazem vise se i ne secam. Dok sam ja igrao Rusi su imali malu prednost pa su to valjda sad izjednacili time sto su dali da Ameri postave nekoliko uticaja pre samog pocetka (valjda dodatak na one uticaje sto se inace postavljaju). Uglavnom pogledaj na tom sajtu. Ima i neki java chat pa tu mozes da nadjes protivnike ako zelis da probas.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, ameri sada imaju 25 influence poena na startu, a ruje 15. Sto je dosta velika razlika. I rus igra prvi kartice, sto mi se takodje cini kao penal. I ako su headlines iste jacine, prvo se resolve-uje USA headline event.

Na osnovu ovoga sto sam video do sada, cini mi se da su dosta dobro balansirani, samo sto ameri moraju da igraju defanzivu, sto vecina igraca verovatno ne provali. I ruje moraju brzo da rade scoring, jer kako igra odmice, tako im je to sve teze.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Uh, kako je odrađen Vassal modul? Mnogo od toga zavisi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa koliko sam ja primetio - sasvim fino :D.

Sve tece po pravilima, a i ako se negde sjebes, mozes da vratis rucno nazad (VP, space race, influence, sve.... Ratove, kupove, itd. sam odradi lepo (izbaca kockice, izracuna sve, itd.). Influence ceka da ti odradis rucno (posto jelte, ne moze da zna gde hoces influence). Koliko smo mi probali, sve je super radilo.

Mi smo probali onu standardnu verziju. Verujem da je i kod one turnirske sve kako treba.

Glory to Arstotzka!
Hull

Post by Hull »

Ja sam potpuno zaboravio da napomenem. Ona java verzija na wargemroom-u je napravljena tako da su sva pravila vec u programu. Ne moze da se desi da nesto zajebete...osim ukoliko sam program nema neki bug. Igra se uzivo i moze da se sacuva pozicija pa da se nastavi neki drugi put.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma da i odve je ista ta prica - imas log, sve se belezi, sve ti lepo objasni kako i zasto, itd. Isto je java u pozadini, samo sto engine ima svoj server, pa sve ide preko njega (sto je penal u odnosu na ovaj wargames - nama je recimo pao server u sred igre, i onda cekas podizanje servera... sa druge strane, super je za turnire, jer iskljucujes bilo kakvu mogucnost varanja ;) ). Isto ima snimanje i sve...

Svi ti engine-i koriste javu u pozadini i svu sa na isti fazon ;).

Jedino sa cime neki ljudi imaju problem jeste "random" koji na kompjuteru nikada ne moze da bude isti kao kada bacis kockicu. Doduse ni kockice nisu savrsene, ali dobro...

Glory to Arstotzka!
Hull

Post by Hull »

Dzon Vejn wrote:Ma da i odve je ista ta prica - imas log, sve se belezi, sve ti lepo objasni kako i zasto, itd. Isto je java u pozadini, samo sto engine ima svoj server, pa sve ide preko njega (sto je penal u odnosu na ovaj wargames - nama je recimo pao server u sred igre, i onda cekas podizanje servera... sa druge strane, super je za turnire, jer iskljucujes bilo kakvu mogucnost varanja ;) ). Isto ima snimanje i sve...

Svi ti engine-i koriste javu u pozadini i svu sa na isti fazon ;).

Jedino sa cime neki ljudi imaju problem jeste "random" koji na kompjuteru nikada ne moze da bude isti kao kada bacis kockicu. Doduse ni kockice nisu savrsene, ali dobro...
Znam ja za Vassal...igrao sam gomilu igara preko njega, doduse sve su bile PBEM.

Return to “Ostale igre & Razno”