Twilight Imperium 3 + Shattered Epmire - repacking :)

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Re: Twilight Imperium 3 + Shattered Epmire - repacking :)

Post by Dzon Vejn »

Poslati SMS-ovi Dedi i Kumu, Uros i Darko se vracaju danas, tako da cemo se cuti danas / sutra, Moma je rekao da hoce da odmara ovu subotu.

BSG nemamo, tako da to odmah otpada ;). Agricolu nemamo jos uvek, tako da i to otpada :D. Inace sam gledao na onom gameslore sajtu, Galaktika je oko 30 funti bila, tako da ona stvarno nije skupa... naravno kod nas je to +30% do +50% :roll:

Meni je za igre sve jedno, sve mi odgovara. Jedino mogu kao "tie breaker" da navedem, ukoliko 2 igre imaju jednako glasova, po redosledu koji se pojavljuje: Age of Steam, Caylus, TI3, Puerto Rico, Princess of Florence, Descent, ostalo.

Mozda bi mogli da razmislite da se ovaj put proba civilizacija :P (ako nas bude do 6 naravno...)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

na parove razbrojs!
tj. koliko nas ima ... sta kazu Nikola, Deda i kum Nidza?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nikola moze, treba da se vidi sa Pedjom oko nekih figura, ali nisam bas ispratio kada, sta, kako. Deda i Kum se ne javljaju, za sada. Uros (i Darko) je verovatno u hibernaciji, nakon 15 sati puta :D. Za sada 4 potvrde 100%.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

dovoljno za pocetak ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa cim se skupi 4 sigurnih, to je vec ekstra. Zato sam mislio o dominionu, posto je to best with 3 players ;). A za vise igraca svakako imamo sta ;). Moze nam se ovaj put lako desiti da nas bude 8 ;).

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Pa cim se skupi 4 sigurnih, to je vec ekstra. Zato sam mislio o dominionu, posto je to best with 3 players ;). A za vise igraca svakako imamo sta ;). Moze nam se ovaj put lako desiti da nas bude 8 ;).
Ja mogu samo do ponoći u subotu, u nedelju ranije ustajem. BTW, mogao bi da počneš novi topic, "Banjica Sathurday No-life Club".
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

uaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, uaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kakve su sad to fore, socijalni zivot nedeljom i ostale gluposti :D. A koji je to dan Sathurday :D. edit: a i vec imamo naziv "weekend warriors", samo smo se tada igrali igara za koje si ti kasno poceo da se interesujes, pa ih ne igras :D.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

ja cu da ispratim Zeljka do kola u subotu i necu se vratiti ...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, moj predlog bi onda bio da u subotu igramo "krace igre"

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Moj predlog je da u 15:30 krenemo da igramo TI3
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To bi bilo idealno kad bi se svi pojavili u pravo vreme... a iskustvo mi govori da to nece biti slucaj :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo kako to izgleda uzivo :D :

Cilj igre je da ostvaris zadatke na tabli:

To se odvija na tabli koja je u nekom trenutku igre izgledala ovako:

Igraci osvajaju planete koje im donose resurse / politicku moc:

Dok resursi sluze za vojno / tehnolosku moc, politicki uticaj sluzi za izglasavanje zakona koji znatno uticu na osnovna pravila igre (menjajuci ih):

Kako bi na kraju najbolji goblin pobedio :D:

Izgleda da goblini bas odgovaraju mom stilu igre :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Izgleda da goblini bas odgovaraju mom stilu igre :D.
Tvom stilu igre najviše odgovara da ti je burazer sa strane kako bi imao jedno krilo pokriveno. :evil:
Subota standardni termin?
Bathory

Post by Bathory »

Ko vam je ova zenska u plavoj 'aljini?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa jel smo vukli random, sta sad :D... a i to je bio prvi put da je pored mene. Nemoj sad tu da se duris sto su te ovaj put sa obe strane napadali :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Grešni smo.

Prilikom kreiranja (odnosno postavljanja u varijanti sa otvorenim objektivima) objektiv dekova treba izabrati JEDAN komplet objektiva (ili Shattered Empires ili Twilight Imperium) a ne pomešati oba kao što smo do sada činili. SE varijanta objektiva podstiče agresivniju igru što mislim da VAM :roll: svima fali. Evo i citat iz pravila:
This expansion includes two new variant Objective decks. These new Objective decks focus more on warfare and encourage more conflict than the original Objective decks. Players who wish to use these objectives should use both new decks instead of the Stage I and Stage II cards provided with the original game.
Dodao bih opciono pravilo i Special Objective uz Option 14: Voice of the Council - praktično, ko izabere Political ili Assembly strategiju, pre aktiviranja primarne strategije može da pokrene izbor igrača. Ko pobedi na tom izboru, dobija karticu sa +1 victory poenom. Kad izgubi na sledećim izborima gubi tu karticu. Daje na značaju za Influence.

Još za vreme prošle partije smo videli da se Trade Goods ne mogu koristiti prilikom glasanja. TG mogu zameniti influence za refresh planeta i u druge svrhe, ali ne i prilikom glasanja.

Treće, zaboravite na ono što piše na karticama rasa vezano za sequence of play. Prema Errata na 13. strani SE pravila, postoji Space Battle Sequence i Invasion Sequence. Po FAQ, Pre-combat aktivnosti su PDS fire, anti fighter i deo su Space Battle a ne prethode mu, iako na kartici rasa piše drugačije. Tako da ono Nikolino đidanje da PDS pucaju pre Space Battle ne prolazi.
Preporučujem da Žubor stavi http://www.boardgamegeek.com/file/downl ... t_6.02.pdf na svoje sokoćalo.

Skrenuo bih pažnju i na ovo, da ne bude plakanja posle:
Q: What is the precise order of pre-combat activities?
A: The following is a list of possible pre-combat effects:
Action Cards that state “Immediately before a space battle”
Anti-Fighter Barrage
Assault Cannons
Mentak ability
Minister of War
Sabotage Run
When a combat begins, first determine which (if any) of these pre-combat effects and abilities may apply. Then, the defender chooses the order in which they are resolved. However, the defender should remember that, as stated in the rules, Anti-Fighter Barrages must be resolved before Sabotage Runs.

Return to “Ostale igre & Razno”