Twilight Imperium 3 + Shattered Epmire - repacking :)

Moderator: Moderators

žubor

Twilight Imperium 3 + Shattered Epmire - repacking :)

Post by žubor »

Hmmmm ... Jedna kutija umesto dve ;)

Prvi sprat

Izbliza

Jos blize ;)

Prizemlje ... zatvoreno

Prizemlje ... otvoreno

Prva soba

Druga soba

Treca soba

Pozdrav
B.
Dzon Vejn

Re: Twilight Imperium 3 + Shattered Epmire - repacking :)

Post by Dzon Vejn »

Jes' i sad si to sve lepo prepakovao i ne mozes da se igras 2 nedelje... jebes ti taj posao :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Preskacem samo ovu subotu ... Sledece se igram ;)
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa to je 2 nedelje (13 dana) :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Pa to je 2 nedelje (13 dana) :D.
Uzeću ja igru, ti organizuj ekipu za subotu...
Last edited by morkin on Wed Nov 17, 2010 2:01 am, edited 1 time in total.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da je Zubor rekao da je van zemlje?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:Mislim da je Zubor rekao da je van zemlje?
od sutra ;) cuo sam se sa Zeljkom i sve je dogovoreno ;)
morkin

Post by morkin »

Trebalo bi da se dogovorimo koja opciona pravila da uvedemo. Pravila možete naći na
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... 3rules.pdf
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_c ... _Rules.pdf

Evo spisak svih opcionih pravila sa onim što ja mislim da bi trebalo uvesti.
- Original
* TI01: Long War (14 poena) - protiv
* TI02: Age of Empire (otkrivene objectives od početka, 10 turnova traje igra) - protiv
* TI03: Distant Suns (random event po invaziji neutralne planete) - neutralno, generalno protiv
* TI04: Leaders - ravnodušan
* TI05: Sabotage runs (zvezda smrti fora, 9+ pa 10+) - može, nije komplikovano
- Shattered Empite
* SEO01: Variant Imperial (mora da se koristi i Age of Empire varijanta) - protiv, jer sam i protiv TI02
* SEO02: Variant Strategy Cards (drugi set strateških karata, mogu i pojedine karte) - mogli bi da razmotrimo
* SEO03: Variant Objectives (samo ako se koriste Artifacts i Voice of Council) - protiv, sa izuzetkom council
* SEO04: Race Specific Technologies - protiv
* SEO05: Artifacts - protiv
* SEO06: Shock Troops - za
* SEO07: Space Mines - svejedno
* SEO08: The Wormhole Nexus - za
* SEO09: Facilities - protiv
* SEO10: Tactical Retreats - za
* SEO11: New Distant Suns Domain Counters (samo uz TI03) - protiv
* SEO12: Territorial Distant Suns (samo uz TI03 i SEO11) - protiv
* SEO13: Custodians of Mercatol Rex - za
* SEO14: Voice of the Council - za
* SEO15: Simulated Early turns - protiv, da bi novi igrači mogli da skapiraju osnove

A mogao bi neko ko je već igrao ovo da da neki savet.
žubor

Post by žubor »

Glaz ZA za dole navedene opcije ...

* TI01: Long War (14 poena) - ali ako se nalazimo u 15h dodjite u 15h a ne u 17h :(
* TI04: Leaders
* TI05: Sabotage runs (zvezda smrti fora, 9+ pa 10+)
* SEO02: Variant Strategy Cards (drugi set strateških karata, mogu i pojedine karte) - ovo obavezno, bar za 8. iz originalne igre
* SEO03: Variant Objectives (samo ako se koriste Artifacts i Voice of Council)
* SEO06: Shock Troops
* SEO08: The Wormhole Nexus
* SEO09: Facilities
* SEO10: Tactical Retreats
* SEO13: Custodians of Mercatol Rex
* SEO14: Voice of the Council
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Po mojim predjasnjim iskustvima, sva opciona pravila dodaju DRASTICNO mnogo na trajanju igre. Sa obzirom na to da smo prosli put igrali 17:00-00:30, mislim da mi se to ne svidja kao opcija :D - iz prostog razloga sto vecina igraca ne voli igre koje ne mogu da se zavrse u 1 danu.

Shodno tome:
Osnovna edicija:
Long war - nikako ne
Otkriveni objektivi - moze, ne utice na trajanje igre, ali radije ne bih, jer mi je ovako interesantnije
Random event - ne, ne volim nikakve dodatne randome, to ponovo trosi vreme
Lideri - ne, ponovo, dodatni random, a bogami i problem sa balansom (ona rasa naucnika sa -1 na rollove kada bi se sukobila protiv crvene borbene krabe sa jos admiralom i po mogucstvu tehnologiji za + na rolllove......). Plus ima puno citanja, sto je dodatno vreme.
Sabotaza - ponovo dodatni random... radije ne

Ekspanzija:
1: ne, dodatno trajanje igre
2: mozemo da razmotrimo, mada nisam jos pogledao nove karte - svakako mi se ne bi svidela ideja da se umesto 2 VP dobija 1 VP, jer to, ponovo, produzava igru
3: ne, jer mi se ne svidja ni ideja sa artifaktima, ponovo zato sto je to samo dodatni random
4: nisam nasao gde su te tehnologije, to bih mozda i mogao da prihvatim, ukoliko nije preveliki disbalans
5: ne, kao sto sam vec rekao iznad
6: ne
7: da, jer to favorizuje "razvijanje" naspram "sad cu ja tebe nasumicno da napadnem, pa ko baci vise"
8: ne, dodatni random
9: generalno ne, mada bih mogao da razmotrim
10: apsolutno da
11: ne
12: ne
13: za, to je bitna planeta, trebala bi da ima neki "penal"
14: ne, svaki put kad dodjemo do nekog glasanja, to se oduzi...
15: ne

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

...kako god Morkin odluci.... :wink: :D

P.S. svejedno, samo da ne traje duze. Mozda da nastavimo sa osnovnim pravilima jos par partija.
Zekina banda

Post by Zekina banda »

Zubore, gde si pazario organajzere i posto?
Izgubio je sve ko nije razumeo da je pobeda bila nesto drugo
http://offgridttgamers.blogspot.rs/
stari blog http://waxerspasttime.wordpress.com/
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bathory wrote:...kako god Morkin odluci.... :wink: :D

P.S. svejedno, samo da ne traje duze. Mozda da nastavimo sa osnovnim pravilima jos par partija.
Zeljko, reci nam sta Moma misli :D.

Da, i meni se cini da je ta ideja sa osnovnim partijama prvih par puta najbolja. Dok se ne uhodamo, posle ide brze...

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Zekina banda wrote:Zubore, gde si pazario organajzere i posto?
Merkur .. Mislim da je jedna kutija 230 dinara ..
B.
žubor

Post by žubor »

House rule no 1:
Moma i Zeljko sede jedan preko puta drugog ;)
B.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

meni sve jedno, samo da se igra. Moze ponovno osnovna, a i sve varijante dolaze u obzir. Jedino sto mi se ne svidja je da igras sa 'otkrivenim' 'secret objective' (malo nema logike)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:2: mozemo da razmotrimo, mada nisam jos pogledao nove karte - svakako mi se ne bi svidela ideja da se umesto 2 VP dobija 1 VP, jer to, ponovo, produzava igru
Spisak svih strateških kartica možete naći na
http://www.boardgamegeek.com/file/downl ... ds_v_1.pdf

Ne bih se složio da prisustvo Imperial strategije skraćuje igru. Objectives dek ima 10 kartica pri čemu je "Game Over" kartica negde na poziciji 7-10. Potrebno je samo dovoljan broj puta otvoriti novu kartu sa objektivima. Čak i sa onim zakonom da svako dodeljuje nekome drugome kartu, opet onaj kome se žuri može nekome da uvali kartu kojom se kraj igre ubrzava.

Početni rol, ko igra prvi, je mnogo bitan ako igra recimo 6 igrača. Onda će onaj ko izabere Imperial više puta (a u maksimalno 7-10 krugova neko će biti u prilici da ga dva puta bira a neko samo jednom) biti u prednosti koja zavisi od idiotskog random rola ko igra prvi.

Između ostalog, zato je Nikola u prošloj partiji bio drugi jer je jedini dva puta uzeo Imperial. A postoji i ona jaka kartica koja sjebe nekog da ne uzme imperial. :x Nema veze, bitno da je pravda na kraju pobedila. \:D/

Zato mislim da je Imperial strategija ubagovana i da uopšte ne ubrzava igru. Teoretski, pod uslovom da se niko ne zajebe da ti dopusti da uzmeš Imperial pre vremena, da bi sakupio 10 poena, treba ti najmanje 8 krugova (2 za secret objektiv, 2 za imperial i 6 Stage 1 objektiva). Obrni - okreni, igra traje 7-10 krugova, sa ili bez Imperial kartice. Bolja mi je Imperial 2 strategija nego Imperial ako igramo sa osnovnom verzijom strateških karata.

Sad, da razmotrimo Original vs Shaterred Empires varijante za svaku kartu posebno:

1 i 3. Initiative i Political vs Leadership Assembly:
Ove kartice sam stavio zajedno jer se u Initiative i Assembly dodeljuje speaker token a nema smisla da neko uzima prvi spiker token ako će mu biti oduzet u trećoj fazi.
Pre sam za SE opciju jer mi se više sviđa ideja da se kartice igraju iz ruke. Politika mi je odlično rešena u igri i voleo bih da se više drndamo sa time. Jeste da odvlači puno vremena, ali svađe su deo igre. Nema ništa lepše nego da neko nekoga ponizno moli... Taman će to dodatno vreme da pojede što smo prošli put dangubili na objašnjavanje.

2. Diplomacy vs Diplomacy 2:
Diplomacy 2 je blaža varijanta. Mnogo je jako da neko ne može da te napada stalno. Teoretski bi mogao uvek da uzimaš Diplomacy i da drndaš levog od sebe i potpuno se posvetiš desnom. Isto, refresh dve planete mnogo više znači onima koji imaju planete 5/0 ili 0/5 nego 2/3... Drugi sistem je pošteniji jer postavlja ograničenje.

4. Logistics vs Production:
Ja sam za Logistics. Production pospešuje zidanje, a poznajući nas, svi se zidamo. Logistics favorizuje manevre (mada, i veće flote!).

5. Trade vs Trade 2:
Definitivno Trade 2. Bez veze je da raskineš sve Trade agreemente.

6. Warfare vs Warfare 2
Ja sam za Warfare 2... Niko nije birao sekundarnu opciju Warfare tako da to nosi prevagu. Takođe, +1 na pucanje sa High Alert mislim da bi podstaklo ofanzivniju igru.

7. Technology vs Technology 2
Tech 2... U staroj verziji praktično Tech donosi 8 resursa. Ovde možeš da odmakneš u tehnologiji.

8. Bureaucracy vs Imperial 2
Bureaucracy koja služi kao tajmer... Garantuje kraj igre u 10 krugova. Omogućava da se vuče politička karta. Definitivno birokratija.

Dakle, moj predlog je da se koriste sve nove kartice za strategije, izuzev 4 Production. Mada, smanjuje se veličina flota... Ma mogu i sve nove strateške kartice, bitno da se igra, što reče Nikola.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Auh Zeljko, posle ovoliko sati programiranja, ne mogu kvalitetno da se skoncentrisem na tvoje komentare :D. Neke teske matematike si mi ovde izveo, sve u svemu, shvatio sam samo da si kukao sto sam te sprecio da uzmes imperijsku kartu :twisted: , i da je neka pravda pobedila (pravda predpostavljam da je ime za grupu od 2 ili vise coveka gde je samo 1 master, a ostali puppets, predpostavljam :twisted: ).

Kuci dolazim ko zna kad, pa kad stignem, onda cu na tenane da sednem i da vidim sta velis da ti, i svi tvoji puppeti, mislite da je najbolje :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote: pravda predpostavljam da je ime za grupu od 2 ili vise coveka gde je samo 1 master, a ostali puppets, predpostavljam :twisted: .
Nije tako. Po toj definiciji, pod pravdom bi se zvala i grupa koju čine dva brata, kum i još jedan koji svi udaraju na jednog. Ali ni četiri loša nisu ubila Miloša. :evil:
Bathory

Post by Bathory »

Dzon Vejn wrote:Auh Zeljko, posle ovoliko sati igranja igrica, surfovanja po pornjavi, chatovanja, zdranja bureka i majoneza iz tube programiranja, ne mogu kvalitetno da se skoncentrisem na tvoje komentare :D. Neke teske matematike si mi ovde izveo, sve u svemu, shvatio sam samo da si kukao sto sam te sprecio da uzmes imperijsku kartu :twisted: , i da je neka pravda pobedila (pravda predpostavljam da je ime za grupu od 2 ili vise coveka gde je samo 1 master, a ostali puppets, predpostavljam :twisted: ).

Kuci dolazim ko zna kad, pa kad stignem, onda cu na tenane da sednem i da vidim sta velis da ti, i svi tvoji puppeti, mislite da je najbolje :D.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ajde ja sam ukljucio malo mozga u citanje (ustvari udubio sam se totalno, a to je malo mozga).

1. Generalno mi se vise svidja nova karta, medjutim favorizuje agresivniji nacin igre (zato sto se raspolaze vecom kolicinom markera), sto moze da stvori debalans izmedju agresivnih i defazivnih rasa. Ajde, racunacu da je neko ipak izvrsio neki playtest.

2. ponovo favorizuje agresiju, plus ne vidim ko bi uzeo ovu kartu kao primary, jer je secundary maltene isto jak, a ostane ti i dalje choice.

3. nova karta mi se vise svidja jer pruza politickim kartama mnogo vecu vaznost u igri (prosli put je jedno jedino glasanje imalo neku vrednost (+1 na combat roll)). Sa druge strane omogucuje lakse udruzivanje 2 ili vise igraca radi sjebavanja treceg (sto ako se kobinuje sa pojacanom agresivnoscu, mozda dodje i kao balans)
takodje mi se vise svidja ideja da drzis politicke karte u ruci.

4. ova kartica mislim da je obavezna ako se koristi i kartica 1. iz novog deka, jer u suprotnom onaj ko ima vise planeta (produkcije) stice ogromnu prednost zbog kolicine command contera koju moze da navasa kombinacijom nove prve karte i stare 4

5. Mislim da je ova nova kartica pravednija od stare. Stara se prakticno igra kad oces da zaradis 3 trade gooda i to je to.

6. i ova karta mi je generalno bolja os stare. Veca je upotrebna vrednost za onoga ko je igra, ali ima nekog smisla i secundary, za razliku od osnovne verzije

7. ne znam. Ovde opet ima prednost onaj ko ima vise produkcije, i smanjuje svoj penal prema onoj tehnoloskoj rasi koju sam ja izvukao prosli put. Sa druge strane, toj rasi pogoduje smanjenje cene kostanja dolaska do 2 tehnologije (i potencijalno cak 3). Uopsteno gledano, omogucuje se brzi razvoj, sto dalje implicira vecu silu, sto dalje podrazumeva agresivniji stil igre, sto opet pogoduje ratobornim rasama.

8. najnovija verzija mi se svidja. Pruza neku kontrolu objektiva, i omogucuje 2 vp u jednom krugu. Medjutim, postoji mogucnost da je secundary mnogo jaci od primary, te onda nema smisla. Mora da se proveri. Ona stara kartica, drugi tom, mi nije jasna. Kada se vuku objektivi? ne pise nista. Zasto bi uopste izabrao tu kartu pre nego sto imas uslove da pobedis odma. Najmanje mi se svidja ta stara karta, drugi tom.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

sto se tice ostalog, ja sam za full pravila, osim onih random dogadjaja prilikom istrazivanja (jer neko moze da bude srecne ruke, i od samog pocetka prakticno da pobedi, i onog pravila za tajne objektive za koje svi znaju.
morkin

Post by morkin »

joggy wrote:2. ponovo favorizuje agresiju, plus ne vidim ko bi uzeo ovu kartu kao primary, jer je secundary maltene isto jak, a ostane ti i dalje choice.
Pa i treba da se favorizuje agresija inače ćemo svi da se zidamo. Da nije bilo Žubora, ne bi ni bilo borbi. Inače mislim da mora da se igra mnogo rizičnije i agresivnije, manje od 10 krugova traje partija.
8. najnovija verzija mi se svidja. Pruza neku kontrolu objektiva, i omogucuje 2 vp u jednom krugu. Medjutim, postoji mogucnost da je secundary mnogo jaci od primary, te onda nema smisla. Mora da se proveri. Ona stara kartica, drugi tom, mi nije jasna. Kada se vuku objektivi? ne pise nista. Zasto bi uopste izabrao tu kartu pre nego sto imas uslove da pobedis odma. Najmanje mi se svidja ta stara karta, drugi tom.
Nije mi baš jasno šta ti nije jasno.
Imperial strategija otkriva objektiv, daje onom ko je izabere 2 poena. Kao secondary, drugima daje da za jedan strategy counter praktično bonus produkciju.
Imperial 2 strategija ti daje 1 poen ako kontrolišeš Mercatol Rex i mogućnost da ispuniš neki objektiv. Drugi igrači imaju bonus produkciju kao i za Imperial varijantu. Alternativno, možeda da imaš samo ti bonus produkciju i niko drugi. Strategiju 8b ćeš da biraš da bi drugi put proizveo u već aktiviranom sistemu, odnosno da bi uskratio nekome bonus proizvodnju. Primeti da uz ovu strategiju nema otkrivanja objektiva jer se igra sa već otvorenim objektivima (igra se samo ako se igra Age of Empire varijanta).
Birokratija otkriva objektive, i to 1+ onoliko koliko ima bonus kauntera na njoj. Znači igra se i teoretski završava pre kraja 10. kruga. Vučeš dve karte i biraš koju igraš a drugu staviš na vrh deka. Sekundarni ti daje da vučeš jednu političku i jednu akcionu karticu po uobičajenoj ceni.

Znači igramo sa novim kartama. Pošto je Žubor već pomešao tajlove i nauke iz ekspanzije, igramo sa dodatnim tajlovima, naukama i objektivima... Ne usporava igru a smanjuje cimanje oko trebljenja edicija.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jebote kolike kolone teksta :D... Evo kako god da odluce Pinky & The Brain, uz Nikoline minorne psihicke dodatke, ja igram. Napraviste nauku od specijalnih pravila :D. A ono samo neko bacanje kockica ;).

Napisite vi meni kad ste vi slobodni, ali ako je moguce da to stane u 1 red teksta, onolike tekstove ne mogu da citam :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Napisite vi meni kad ste vi slobodni, ali ako je moguce da to stane u 1 red teksta, onolike tekstove ne mogu da citam :D.
Subota, ne pre 1530.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

morkin wrote:
Dzon Vejn wrote:Napisite vi meni kad ste vi slobodni, ali ako je moguce da to stane u 1 red teksta, onolike tekstove ne mogu da citam :D.
Subota, ne pre 1530.
15:30 racunam ondak.

Jel ces ovog puta i Pinkija da dovuces na vreme :D? Nemoj sad da krenes da popustas, pa da ti puppet postane mnogo samostalan... posle moze da krene i sam da igra... o mogucim komplikacijama i da ne govorim :D.

link

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Dzon Vejn wrote:
Slika je urnebesna ;)
Bathory

Post by Bathory »

Da najavim da je moj dolazak kod hrcka Snowballa Image pod znakom pitanja, ali javicu jos.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Poslao sam Kumu poruku da se igra u subotu i da povede i pojacanje u vidu nekih starih ljudi :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Izvestaj samo za Zubora:

- igrali smo sa minama
- igrali smo produzenu verziju
- igrali smo sa svim novim karticama
- igrali smo sa elitnim pesadincima

i ako se ne varam, sve ostalo je bilo po "osnovnim pravilima". Utisci su ukratko ovakvi:

- nove kartice mi deluju dosta izbalansiranije, nego one stare. Igra ima vise smisla sada, jer ne postoje 2 kartice koje svako "mora" da uzme (1 i 8). Mislim da je 8 ovaj put bio uzet svega 3 puta u partiji. U produzenoj verziji je gotovo nemoguce pobediti na VP. Inace, opet nam se zavrsila partija na 1. plavoj objective kartici.

- Mine se nisu uopste pokazale, jer je ljudima uglavnom nedostajalo resursa da ulazu u mine (mislim da je samo Nikola sagradio 1 minu, koja mu je doduse pomogla u vidu toga sto ga ja nisam tu napao, a inace bih).

- Elitni pesadinci nisu doziveli da pokazu svoje umece :D. To je gotovo nemoguce da se desi.

- Igra ima isti efekat kao i Settlers of Catan: kad jednu partiju pobedis, sledecu te svi guze, bez obzira na to da li si realno najbolji :D.

- Povlacili smo polu-random rase (nismo igrali sa onima koje smo vec probali). Ja sam povukao gobline, koji su me odveli do pobede :D (tako da je sledeci gang-bang nadamnom valjda :D). I to cak i pored muckog zabijanja noza u ledja od strane Nikole i Zeljka (i Mome koji bi pomogao da je mogao, posto je bio speaker :D) - goblinska prednost je broj kartica koje imaju, a odigrali su politiku kojom su mi discardovali celu ruku (od 9 kartica u tom trenutku - posto goblini nemaju limit ;) ). Bio sam jedini koji je ispunio objektiv, i onda sam povukao game ends i tako pobedio.

- Moma je opet imao primedbe na rasu koju je povukao :D. Njegov dzihad iz 2. kruga mu nije uspeo, i onda je celu partiju bio zadnji i kukao da hoce kuci na tenkice :D. Predlazem da ga sledeci put pustimo da rucno izabere rasu ;).

- Ovaj put se izgradilo nekoliko "sisica". Neke su cak videle i borbu (Kum Nidza je dobio neku rasu koja pocinje sa sisicom i moze da je gradi, ali nema neku kartu koja joj daje 2 na move, koju bi imao kada bi je istrazio "regularnim putem").

- Znaci sledeci put: svi protiv mene, a ja moram neke Jihade protiv Nikole i Zeljka (i po malo Mome :D).

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Nesto sam opet razmisljao :roll: . Juce sam uvideo da je momino zadnje mesto od pocetka ustvari bilo uslovljeno time sto je lose napravio galaksiju oko sebe (odnosno uticalo je u nekoj meri). Zato sam dosao do "scientific breakthrough"-a. Sledeci put bi mogli da sastavljamo galaksiju po istom principu, ali da se ne zna ko ce da bude na kom mestu. Time bi svakome u interesu bilo da galaksija bude sto ravnomernija, jer ne bi znao sa kog broja krece (isto tako je vrlo verovatno da bi dobre planete bile grupisane oko merkatora dinosaurusa a ne oko pocetnih pozicija nekih igraca). Ovaj nacin bi ujedno bio i momaproof R.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

isto tako bi voleo da se generali ubace u sledecu partiju, steta za onolike tokene sa lepim slicicama.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ja sam to odmah pitao ako se secate, jos prvi put - ja sam cak bio ubedjen da se prvo sredi galaksija, pa onda rollaju pozicije. U svakom slucaju, cak i da ne postoji to pravilo, mozemo ga uvesti kao house rule, radi sto boljeg balansa.

Generale/admirale/spijune.... prihvatam da se ubace samo ako se onda ubacuju i race specific tehnologija.

Doci cemo mi do kraja na full pravila, vidim ja :D. A i juce nam je bilo drasticno bolje prolazno vreme. Oko 10 smo zavrsili, a nismo poceli pre 5 cini mi se (zakasneli rucak, popravljanje lustera, itd.... mozda pola 5, ajde). Mislim da sto vise budemo igrali, bice sve bolje prolazno vreme.

Ah da, samo za Zubora: odigrali smo i 1 age of steam ;).

Nego Zubore, tamo gde se ti nalazis, reci ti meni, postoje li tu neke prodavnice boardgames-a sa cenama koje su onakve kakve bi trebale da budu?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Hvala na izvestaju ... Super je sto se sqda igra brze .... No koliko vas je bilo? I ko ce sve moci da igra sledece subota?
Ja sam se vratio iz belog sveta (Austrija i Poljska) ali nisam imao vremen da se bavim hobijem, rj. Samo sam u Becu usao u Damage Unlimited kako bi drugarima pokazao cime se bavim u slobodno vreme i da vidim da li sundobili žute FFS slivove (nisu).
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

:(

Jebiga, hteo sam da kupim jos jednu igricu za kolekciju... kod nas em nema, em ono sto ima, znas i sam kakve su cene... i kako izgleda nabavka :? .

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eh da - sledecu subotu nisu free Moma, Kum Nidza (slobodan je u nedelju) i nisam siguran, ali cini mi se nesto da je jos neko rekao da nije free.

E sad, ja sledecu nedelju radim samo ponedeljak i utorak, pa mozda mozemo nesto nekako da se organizujemo utorak, cetvrtak, petak, ili nedelju (sredu sam zauzet).

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moma slobodan cetvrtak i nedelju.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Moze i nedelja ali je fajront (bar za mene) NAJKASNIJE u 23h
B.
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:Inace, opet nam se zavrsila partija na 1. plavoj objective kartici.
Meni je to najozbiljnija zamerka u obe partije. Partija se završila u 6. krugu. Prošla se završila u 8. krugu, što je verovatno i prosek.

Inače, zaboravio si da napomeneš da smo igrali i sa sabotage runs.

Napravio bih dek sa standardnih 10 objektiva i da je 11. karta game end. Ili, objective dek da nema End Game karticu a da onaj ko izabere birokratiju vuče dve karte a onu koju neće da stavlja na dno špila.
- Moma je opet imao primedbe na rasu koju je povukao :D.
Sad kad smo skoro sve probali, možemo da igramo da vučeš 2 ili 3 rase pa da biraš kojom igraš.

Što se kreiranja univerzuma tiče, evo nekih interesantnih opcija koje su mi se svidele. Ceo thread je na http://www.boardgamegeek.com/thread/586 ... starting-p

Ja sam za ovu varijantu: Svakome podelimo 1 prazan sistem, 1 crveni sistem i odgovarajući broj polja sa planetama (zavisno od broja igrača). Univerzum se postavlja na uobičajeni način, pri čemu se tajlovi stavljaju licem nadole (tako da samo ti znaš šta si postavio gde). Takođe bih podesio da obavezno u tajlovima koji se postavljaju budu svi wormholes.

Za igram prvi (tj speaker) bih posatvio bidovanje pri čemu dobijaš na početku partije onoliko trade goods koliko je bidovao pobednik minus onoliko koliko si ti bidovao. Maksimalan bid 10TG, die roll odlučuje za tie.

Zbog izbegavanja aktiviranja bratskih i puppet-master odnosa bih zadržao poludirigovano određivanje mesta sedenja. Možda dodati i uslov da Nenad i ja budemo komšije da se međusobno držimo na oku.

U subotu mogu, dobio sam blanko ausvajs za svaku subotu od ličnog gruppenführera. Za ovaj četvrtak sam dobio poseban Gruppenführer ausvajs, ali tek od 18h pa ne znam koliko je to prikladno.
žubor

Post by žubor »

Meni pase i subota. A sto Zeljko rece ... Radni dan je ok ali ima li smisla?
B

Return to “Ostale igre & Razno”