Duc d' Elchingen

Re: A Game of Thrones - Igra preko foruma

Post by Duc d' Elchingen »

Hvat: Pešak
Visoki Sad: Pešak i brod u WSS
žubor

Post by žubor »

morkin wrote: 3. Put to the Sword (Valyrian Steel holder chooses ROA or StOSw or none)
Majke ti sta ti ovo znaci?
Na karticama iz III doba pise sledece:

Put to the Sword:
Valyrian Sword holders chooses:
a) defense orders cannot be played
b) March + 1 cannot be played
c) no restrictions

B.
milosh

Post by milosh »

žubor wrote:
morkin wrote: 3. Put to the Sword (Valyrian Steel holder chooses ROA or StOSw or none)
Majke ti sta ti ovo znaci?
Na karticama iz III doba pise sledece:

Put to the Sword:
c) no restrictions

B.
Pa to je to, samo sto je napisao nazive kartica tipa Storm of Swords ili tako nesto slicno a one upravo znace da ili nema defense ordera ili march +1...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

stosw zvuci kao storm of swords...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

I to bi trebalo da bude ona bez defense ordera
žubor

Post by žubor »

Ajd da probam jos jednom. Drzim karticu u ruci.
Naslov: Put to the sword (kao kod Zeljka)
Text:
c) no restrictions
Kakve to ima veze sa zeljkovim skracenicama?
A mozda sam samo spor danas pa ne kapiram jer sam kod kuce a ne na poslu ;)
milosh

Post by milosh »

žubor wrote:Ajd da probam jos jednom. Drzim karticu u ruci.
Naslov: Put to the sword (kao kod Zeljka)
Text:
c) no restrictions
Kakve to ima veze sa zeljkovim skracenicama?
A mozda sam samo spor danas pa ne kapiram jer sam kod kuce a ne na poslu ;)
Jel gledate kartice iste edicije?
žubor

Post by žubor »

Verovarno ne ... Ja gledam novu .. 2nd edition :)
morkin

Post by morkin »

Žubore, u pravu si. Ja sam samo copy/paste teksta kartica koje na kraju imaju isto značenje kao što je i Miloš primetio. Ne spamujte više na ovu temu.

Još Baratheon da biduje.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
žubor

Post by žubor »

Realno sta god hull da biduje igra u najgorem slucaju drugi ... Pedja mu ne moze uzeti grad a on moze zauzeti sever zmureci ...
Cestitam na pobedi :) ajmo novu :)
B
morkin

Post by morkin »

Pa uz međusobni support Moat Cailin i Winterfell, teško... Čak mislim da i defence +2 radi posao... Peđa uzima King's Landing ako se dobro odigra... Nema beskonačan broj ordera žuti.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
žubor

Post by žubor »

I on stavi raid na brodove i ciao zdravo
Mada mozda moze da mu padne Kings Lending uz puno raidova sa strane Lannistera, Greygoja i Martella ...
B
morkin

Post by morkin »

Tačno je da morate savršeno da odigrate da bi sprečili Baratheona da pobedi. Isto tako tačno je da Baratheon NEMA garantovanu pobedu ni na jednom zamku.
Hull

Post by Hull »

Da, nema sanse da uzmem sedmi zamak ako igram drugi.
Sad u principu igram, ili sve ili nista, ili se odlucujem za sigurniju varijantu i cekam kraj desetog kruga.
Ja iskreno mislim da Tirel nece odigrati svih 11 tokena na Iron Throne jer u tom slucaju igra za druge i nema sanse da pobedi, zato bidujem svih 10 tokena za IT pa sta bude. Ako promasim pobedjuje Martel, ako pogodim pobedjujem ja. ;)
morkin

Post by morkin »

Bidovi:
(ima)-(bidovao)=(ostalo)
Stark 5-0=5
Greyjoy 4-0=4
Lannister 6-0=6
Baratheon 10-10=0
Tyrell 11-4=7
Martell 9-0=9

Baratheon prvi, Tyrell drugi.

Baratheon da poređa ostale. Bidujte za Fiefdom track.
Hull

Post by Hull »

Barateon
Tirel
Grejdzoj
Lanister
Stark
Martel
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja planiram da vratim mac ;) Ja vracam mac ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Ne kapiram ovo bidovanje ...
morkin

Post by morkin »

Fiefdom track:
(imao)-(bidovao)=(ostalo)
Stark 5-1=4
Greyjoy 4-0=0
Lannister 6-0=0
Baratheon 0-0=0
Tyrell 7-1=6
Martell 9-2=7

Martell prvi.
Stark i Tyrell za njim.
Lannister, Baratheon i Greyjoy na kraju.

Baratheon da poređa. Bidujte za King's Court track.
Hull

Post by Hull »

Martel
Tirel
Stark
Barateon
Grejdzoj
Lanister
Bathory

Post by Bathory »

Ako barateon igra prvi gotovo je...
žubor

Post by žubor »

Bathory wrote:Ako barateon igra prvi gotovo je...
Pa da, zato i napisah: ne razumem ovo bidovanje ... To se naravno odnosilo na Pedju koji je trebalo da igra prvi ....
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pedja se pokazao kao dupli takticki genij :D.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Treba da biduju Stark, Martell i Tyrell.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne mogu da bidujem kad si skinuo mapu, i ne znam gde su mi tokeni a gde nisu. Daj mapu nazad.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Nikakvu mapu nisam skinuo.

Mapa:
https://docs.google.com/open?id=0Bycdkr ... WprRy1mVUE
Martell ima brodić u Storm's End luci.

Broj power tokena na mapi je ažuran. Vrednosti su:
Stark 4
Greyjoy 4
Lannister 6
Baratheon 0
Tyrell 6
Martell 7

Treba da biduju za King's Court Tyrell i Martell.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Strana 34, tvoj poslednji post - kada sam napisao ono, nisam mogao da ucitam. Elem, tamo ti je mapa novija nego ova koju si sad stavio (imam brod u storm's end portu).

https://docs.google.com/file/d/0Bycdkre ... edit?pli=1

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

King's Court bidovi
(imao)-(bid)=(ostalo)

Stark 4-4=0
Greyjoy 4-4=0
Lannister 6-4=2
Baratheon 0-0=0
Tyrell 6-5=1
Martell 7-7=0

Novi redosled:
Martell
Tyrell
Stark/Lannister/Greyjoy
Baratheon

Baratheon da poređa ovu trojicu.

Zatim, Martell da bira:
c) no restrictions

Kada bi se igra sad završila pobedio bi Baratheon.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajd da proverim samo da nisam nesto propustio:

ako se ne varam, nama odgovara da nema +1 move ordera?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Pa ..... Da
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, nema +1 move.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Pa vi niste normalni... Ako ja dobro shvatam ovu igru, Baratheon i ovako i onako nema +1 March. Vi, kao, oćete da ga sjebete i onda sebi oduzmete pravo na +1 March???

Šta je odigrano, odigrano...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Zasto nema +1 ordeR?

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn wrote:OK, nema +1 move.
Dzon Vejn wrote:Zasto nema +1 ordeR?
Zato jer si tako izabrao.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ne, zasto BAratheon nema +1?

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Pa zato jer je poslednji na King's Court i nema naređenja sa zvezdicama.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jebiga, to uzivo ne bih propustio...

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Realno uz broj gresaka koji je napravljen bilo bi pravo cudo da Barateon ne pobedi u ovom potezu ;) Najbolje bi bilo da si birao bez restrikcija ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa pogledaj poslednju mapu koju je Zeljko postavio pa e ti biti jasno zasto sam mislio da Baratheon ima special ordere ;).

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Ma opusteno i ja sam napravio gresku gledajuci pogresnu mapu (ne kazem da si ti gledao pogresnu nego onako ;) ) tako da moze svakom da se desi. Nego uz sve greske koje smo napravili (Tirelov napad bez cetvorke, onda ne davanje svih tokena za prvo igranje, pa onda i ovo...) stvarno bi bilo cudo da Barateon ne pobedi a to je svakako i zasluzio :D

Return to “Ostale igre & Razno”