Mada, preporučujem Universal Head varijantu pravila sa BGG - bolje je napisana:
http://boardgamegeek.com/filepage/77606 ... rdgame-rul

Zvanični FAQ:
https://docs.google.com/open?id=0Bycdkr ... Fl1N25LWGc

Official responses from Fantasy Flight Games:
http://www.boardgamegeek.com/thread/752 ... s-from-ffg

Opis house cards:
https://docs.google.com/open?id=0Bycdkr ... XhXQlktY00

Spisak svih kartica po deckovima (promešao sam deck, a biće još jedan shuffle pre početka partije):
* = Wildlings increase in power

Deck1
Last Days of Summer* (nothing happens)
Winter is Coming (reshuffle)
Supply
Supply
Mustering
Thrones of Blades* (Iron Throne holder chooses Mustering or Supply or none)
Supply
Thrones of Blades* (Iron Throne holder chooses Mustering or Supply or none)
Mustering
Mustering

Deck2
Clash of Kings (bid power tokens on influence tracks)
Dark Wings, Dark Words* (Messenger Raven holder chooses COK or GOT or none)
Game of Thrones (gain power tokens)
Winter is Coming (reshuffle)
Last Days of Summer* (nothing happens)
Dark Wings, Dark Words* (Messenger Raven holder chooses COK or GOT or none)

Deck3
Put to the Sword (Valyrian Steel holder chooses ROA or StOSw or none)
Web of Lies* (no support orders)
Storm of Swords* (no defence orders)
Put to the Sword (Valyrian Steel holder chooses ROA or StOSw or none)
Wilding Attack (bid power tokens to fend off Wildling Attack)
Sea of Storms* (no raid orders)
Feast for Crows* (no consolidate power orders)
Rains of Autumn* (no +1 march orders)

Wildling
Crow Killers
Silence at the Wall
Skinchanger Scout
Mammoth Riders
Preemptive Raid
Rattleshirt's Raiders
Massing on the Milkwater
The Horde Descends
A King Beyond the Wall

Forum sa sličicama i tekstom/opisom Wildlings kartica: http://stoagot.forumotion.com/f3-agot-pbf

Igraju:
Dzon Vejn - Martell
Žubor - Stark
milosh - Greyjoy
Bathory - Lannister
Duc d' Elchingen - Tyrell
Hull - Baratheon
Last edited by morkin on Mon May 21, 2012 3:46 pm, edited 7 times in total.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
"кад би у црквама био добар нет, сви би се замонашили"
Dzon Vejn

Re: Weekend Warriors no life crew

Post by Dzon Vejn »

AGoT je malo specifican - tu ti bas treba neko ko je "moderator" i ko ne igra (jer inace ces, jelte, znati ko je sta postavio i gde).

Drugo treba naci pravila online negde i prelistati to - davno smo mi to igrali. Potpuno sam zaboravio kako se igra.

I trece - ako igramo, onda obavezno sa ekspanzijom koja omogucava 6. igraca, jer je u suprotnom potpuno suludo (3 igraca imaju 3 trojke, dok 2 igraca imaju 2 trojke).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

meni se ta igra ne svidja zato sto jedan apsolutno nema nikakve sanse da se odbrani od dvojce. Jednostavno nije igra za srbe
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
milosh

Post by milosh »

Izvinite sto upadam na vasu temu ali ako vam bude trebao igrac za GoT na forumu racunajte na mene. Znam pravila odlicno tako da nece biti problema. Pozdrav!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa na forumu bi kao trebalo da bude malo drugacije - nema nekog posebnog dogovaranje i tako to. Naravno, niko vas ne sprecava da saljete PM-ove itd., ali ipak nije isto kao i uzivo. I mnogo je veci faktor onoga "dada, pomoci cu ti", pa ga onda izjebes ;). Mislim da vredi probati ;). Uvek mozemo da odustanemo ako ne bude islo ;).

edit: svejedno mi je za frakciju ;). Mislim da sam u onih par puta sto smo igrali, igrao samo Grejdzoje i Starkove, tako da bih voleo nesto drugo sada ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Pa po meni je baš fora da se kuju zavere i backstabovi... To u igri uživo ne možeš da radiš a forumskoj može.
Mој деда је говорио: "Кад год се зарати, ти удри по Бугарима, нећеш погрешити!" Ја кажем: "Кад год се играш, удри Ненада, нећеш погрешити!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa da - upravo sam na to i mislio. Ovde teze sklapas "trajne" saveze. I mnogo lakse radis backstab.

Nego ima li nas za ovo?

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

joggy wrote:meni se ta igra ne svidja zato sto jedan apsolutno nema nikakve sanse da se odbrani od dvojce. Jednostavno nije igra za srbe
А у којој то игри коју играмо један има шанси да се одбрани од двојице?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U svim onima u kojima vas pobedim cak i kada se svi udruzite protiv mene :P O:) :P O:)

Glory to Arstotzka!
Minja

Post by Minja »

E, ako si nam rekao! :D

Inace, racunajte i na mene za taj GoT.
Arrogance, my friend, arrogance! :-)
morkin

Post by morkin »

Да почнемо... Бирајте куће. Проблеме ћу решавати у ходу.

http://imageshack.us/photo/my-images/210/gamestart.jpg/

Играмо без Tides of War. Картице које имате погледајте на
http://imageshack.us/photo/my-images/542/houses.jpg/
Last edited by morkin on Wed Apr 18, 2012 2:30 pm, edited 1 time in total.
milosh

Re: A Game of Thrones - Igra preko foruma

Post by milosh »

Jel ima mesta?
morkin

Post by morkin »

Па пријави се, мислим да ће бити. Али ако дође неко од викендаша, испадаш.

Edit: Pošto je topic prebačen u drugi forum, prednost u javljanju imaju Weekend Warriors.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa sa obizrom da nas nema 6 u totalu onda svakako ima mesta za Milosha ;) (ako se svi prijave - Zubor, Nikola, Moma, Minja i ja - to je 5; Kum Nidza se slabo bavi forumom, kao i ostali povremni ;) ).

A koliko sam razumeo, Nikola je slabo zainteresovan, Moma vidim da se ne javlja...

edit: ajd ja cu te nove da vidim (Martell).
Daj link ka pravilima ako imas - ja sam to skroz pozaboravljao.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Zvaničan sajt:
http://www.fantasyflightgames.com/edge_ ... 172&esem=4

Mada, preporučujem Universal Head varijantu pravila sa BGG - bolje je napisana:
http://boardgamegeek.com/filepage/77606 ... rdgame-rul
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Bice procitano sutra na poslu.

Savet: koristi prvi post u ovoj temi za drzanje svega aktuelnog - tako je mnogo lakse ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

House Stark
milosh

Post by milosh »

Ako vec ima mesta za mene, i ako nemate nista protiv ja bih uzeo Grejdzoje. Sa njima sam igrao samo jednom (istina i sa Barateonima samo jednom) ali su mi Grejdzoji mnogo zanimljiviji. U sustini svejedno mi je sa kim igram ali bih rado izbegao Tirele (sa kojima sam igrao 70% partija i Lanistere sa kojima sam igrao 20%).
Bathory

Post by Bathory »

Ocu digram. Mogu sve rase osim ruzica tirela. Ocu lanistere.
morkin

Post by morkin »

Dzon Vejn - Martell
Žubor - Stark
milosh - Greyjoy
Bathory - Lannister
? - Tyrell
? - Baratheon

Minja biraj a Nikola neka se izjasni da li hoće da igra.
Minja

Post by Minja »

Eto, neka bude Baratheon.
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

evo ja ću da budem Tirel ako se niko drugi nije prijavio
morkin

Post by morkin »

Sad kad smo kompletni, šaljite mi naređenja na PM. Kad pošaljete naređenja, ostavite ovde poruku da bi i drugi znali ko se čeka.
Duc d' Elchingen

Post by Duc d' Elchingen »

Tirel poslao
milosh

Post by milosh »

Jel postoji mogucnost da se postavi bolja mapa jer ovako ne mozemo da procitamo nazive polja. Za sada to i nece biti problem da objasnimo sta odakle ide ali kada se budemo prosirili moze da bude zbunjujuce.
morkin

Post by morkin »

milosh wrote:Jel postoji mogucnost da se postavi bolja mapa jer ovako ne mozemo da procitamo nazive polja. Za sada to i nece biti problem da objasnimo sta odakle ide ali kada se budemo prosirili moze da bude zbunjujuce.
Bolju mapu od ove nemam, a i dovoljno je vidljivo ako zumiraš. JPG je veći od 2MB...
milosh

Post by milosh »

Grejdžoj poslao.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da imageshak pravi neke brljotine. Ja sam kuci juce gledao na malom monitoru mapu, i sve je bilo super sa zumom. Na poslu, na velikom monitoru, ne vidim nista kad zumiram (boulder dash je imao vise detalja).

Takodje, nije mi potpuno jasno kako se krece preko mora, kada koristis brodove. Da li mogu sa kopna da dam move order, primera radi, negde gde imam 4 jedinice, i onda recimo 2 jedinice da pomerim na susedna kopnena polja, a preostale 2 jedinice da prevezem morem na neko drugo polje koje mi je spojeno morem? Koliko sam razumeo, ne mogu da koristim morski prevoz ka 2 morski povezane lokacije u okviru 1 move ordera.

Ima li negde spisak kartica da mozemo okvirno da vidimo sta sve ima u dekovima?

Samo da prelistam jos jednom ordere, i saljem svoj potez.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Dzon Vejn wrote:Mislim da imageshak pravi neke brljotine. Ja sam kuci juce gledao na malom monitoru mapu, i sve je bilo super sa zumom. Na poslu, na velikom monitoru, ne vidim nista kad zumiram (boulder dash je imao vise detalja).
Moguce, meni je jedva vidljivo kada se zumira.
Dzon Vejn wrote:Takodje, nije mi potpuno jasno kako se krece preko mora, kada koristis brodove. Da li mogu sa kopna da dam move order, primera radi, negde gde imam 4 jedinice, i onda recimo 2 jedinice da pomerim na susedna kopnena polja, a preostale 2 jedinice da prevezem morem na neko drugo polje koje mi je spojeno morem? Koliko sam razumeo, ne mogu da koristim morski prevoz ka 2 morski povezane lokacije u okviru 1 move ordera.
Da možeš da uradiš upravo ovo što si rekao s tim da na samo jednom od tih polja može da bude protivnička vojska. Nisam razumeo poslednju rečenicu ali možeš da recimo sa jednog morskog polja gde si dao march order i gde imaš tri broda, pošalješ dva broda na dve susedne teritorije (pod uslovom da su prazne ili da je na jednoj protivnik).
Dzon Vejn wrote:Ima li negde spisak kartica da mozemo okvirno da vidimo sta sve ima u dekovima?
Imaš u linkovima koje je postavio Morkin u prethodnim postovima.

Nego imam ja jedno pitanje u vezi sa karticama. Aeron Damphair - jel on može da kada otkrijemo kartice žrtvuje dva power tokena i onda da uzmem drugu karticu a njega discardujem?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Poslednja recenica se odnosila na sledece - primera radi da li mogu 4 unita iz mog pocetnog grada da pomerim na sledeci nacin: jednu u Yronwood (kopnom), jednu u Saltshore (kopnom), jednu u Storm's End (brodom) i jednu u The Boneway (brodom) - koliko sam razumeo to ne moze. Ali moze isto to, samo da sve sto ide preko broda ide u jednu regiju.

Glory to Arstotzka!
milosh

Post by milosh »

Aaaaa to u pravu si. Kada prevoziš vodom deo koji ide na kopno mora na jednu lokaciju.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK i jos samo jedno pitanje za mustering - kada se radi muster brodova, mogu da biram da ih postavim u bilo koje more koje dodirujem ili u bilo koji port?

edit: nasao u pravilima, tako je.

Poslao naredbe.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Mapa ne valja. Pogrešno su postavljene Greyjoy jedinice (jedna flota je u luci). A i pazi za koju igru skidaš mapu. Mi igramo Second Edition a ne First Edition + A Clash of Kings Expansion.

A pride mi treba i mapa u .psd formatu a ne u .jpg kako bih mogao da pomeram figurice po njoj.

Fale samo Stark i Baratheon. Kao i Greyjoy da ispravi naređenja shodno tome da ima brod u luci.
Last edited by morkin on Wed Apr 18, 2012 12:46 pm, edited 1 time in total.
morkin

Post by morkin »

milosh wrote:Jel postoji mogucnost da se postavi bolja mapa jer ovako ne mozemo da procitamo nazive polja. Za sada to i nece biti problem da objasnimo sta odakle ide ali kada se budemo prosirili moze da bude zbunjujuce.
Gledaću da postavljam jedinice tako da ne blokiraju naziv provincije.
milosh

Post by milosh »

morkin wrote:
Dzon Vejn wrote:Fale samo Stark i Baratheon. Kao i Greyjoy da ispravi naređenja shodno tome da ima brod u luci.
Onda ostaju stara naredjenja, ona koja sam prvo poslao.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cek cek, koju mapu tacno gledamo?

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Ljudi, ja sam trenutno u Rust-u na sluzbom putu vracam se u subotu ... pravila nisam jos ni procitao ... Elem, racunajte na debelo kasnjenje sa moje strane ...
B.
Minja

Post by Minja »

E, ljudi,
ako nema neke bolje mape, 'ajd metnite nekog drugog da igra umesto mene. Ja tu nista ne vidim, a da igram
"na slepo" mi je glupo. :(
morkin

Post by morkin »

Meni nije jasno kako vama mapa ne valja, a meni je sasvim OK, samo mora da se zumira. Još kad sam pravio upload, izabrao sam da ne smanjuje rezoluciju i veličinu.

P.S. Iskreno se nadam da je ne gledate u browseru.

Return to “Ostale igre & Razno”