A Game of Thrones - Uživo ;) - Weekend Warriors & Ostali ...

Moderator: Moderators

žubor

A Game of Thrones - Uživo ;) - Weekend Warriors & Ostali ...

Post by žubor »

Hello,

Ima li zainteresovanih za partiju A Game of Thrones u Subotu, 5. Maja, sa pocetkom oko 16h? Vreme rezervisano za igranje je od 16 do 02 ;), uz pauzu za šetanje kučeta ;)

Lokacija, Novi Beograd.

Prednost imaju Stalni Weekend Warriori, povremeni Weekend Warriori, oni koje znam "uživo", te oni sa kojima se igram preko foruma .... Cilj je skupiti 6 (sigurnih) igrača.

Prijave ovde, pitanje ovde ili na PM ...

1. Žubor ;)
2. Dzon Vejn
3. Hertz
4. Bathory
5. Zeljko
6. Joggy

Pošto vremena ima na pretek možemo ili odigrate 2-3 ;) partije AGoT-a ili jednu a onda nesto drugo ;)
Pozdrav
Boris
Dzon Vejn

Re: A Game of Thrones - Uživo ;) - Weekend Warriors & Ostali

Post by Dzon Vejn »

+1, preferiram AGoT da probamo, po mogucstvu u razlicitim varijantama (sa i bez random rollova).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Da Moma ''kaposhi'' kaparise mesto, dok ga ne zadesi neka nova povreda na poslu..
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

potvrdjujem. Nazalost necu moci da povedem i kuce sa sobom, jos 2 nedelje je u karantinu :(
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
žubor

Post by žubor »

Ok, za sada 5 sigurnih, cekamo Ricka da potvrdi kao 6.
B
žubor

Post by žubor »

OK ima nas 6.

Rick je manje vise odustao, a kako se Hertz prijavio da bude prva rezerva to je to.

Vidimo se u Subotu oko 16h. Zena i dete ce biti dislocirani na sigurno mesto te u stvari nemamo nikakav limit do kada mozemo ostati.

Pozdrav
B.
žubor

Post by žubor »

Hello,

Cisto informativno da znate cemu da se nadate, domacin ovoga puta obezbedjuje pice (i kafu za Momcila) + (gotovo) neogranicene kolicine sladoleda ... Pizze preskacem, udarila kriza ...

Ukoliko ima ne motorizovanih, moja standardna ponuda je na snazi, 15:20 polazak sa parkinga na slaviji jer cu biti kod tazbine na klopi ;)

Pozdrav
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Moja dva stota dela dinara :D kazu sledece:

- kao clan nemotorizovanih jedinica, pojavicu se u 15:20 kod parkinga na Slaviji.
- sto se tice klope, i ranije sam mislio da je nefer da ti placas sve (iako si ti insistirao), i to i dalje mislim. Takodje, mislim da je ultimativno glupo da od 16h-0?x?h ne jedemo nista. A sranja da jedem necu (smoki, cips,...), od toga se lecim :D. Shodno tome, moj predlog je da i ovaj put, a i ubuduce kod tebe, lepo podelimo pare ko ljudi, i kupimo ljudsku klopu (ti si iskljucen iz podele, jer em nabavljas sladoled, em obezbedjujes prostor, em obezbedjujes pice i jos i Momi kuvas kafu :D; i povrh svega prethodnih par puta si ti placao ;) ).
- sto se tice same hrane, kod tebe barem ima izbor (sto za neke druge delove grada ne mogu reci :( )... ja cu uvek glasati za ukusne i zdrave pan meat feastove u Pizza Hutu :D. Naravno, moze i stogod drugo, kako vecina zeli (samo naglasite ko sta hoce). Takodje, kada se budemo okupljali kod mene, mozemo se dogovoriti o primeni istog principa (lepo se organizujemo, izdelimo kintu i pazarimo klopu), stim sto je kod mene losiji izbor dostave (recimo nema u blizini pizza hut). Sa druge strane, ja pravim odlican rostilj ;).
- ako se moji uslovi o ishrani ne usvajaju, molim da mi javite na vreme, kako bih mogao da ponesem one svoje pomije koje nalaze dijeta :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

posto se vec krece sa slavije, i tamo postoje razne opcije za hranu.

ko je momi kuvao kafu, ni pakao mu nece tesko pasti :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da ali ce pre polaska Zubor jesti (a i ja cu, a verovatno i ostali). Sto ce reci da nam hrana treba u kasnijim casovima ;). A pizze kad se ohalde ne valjaju nicemu ;). Plus te iste pice imaju ispod Zuborovog prozora ;).

Glory to Arstotzka!
žubor

Post by žubor »

Te iste Pizza-a imaju podooosta daleko od mene ... U mojoj blizina pak imate pizza cut, sis cevap i ostala ludila iz ulice hrane (Goce Delceva) ...
B.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

NA pizza cut (karibik) sam i mislio ;).

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

Štiljro

čak sam uključio latinicu da ovo napišem...
žubor

Post by žubor »

Kao stomvec napisah, u ulici hrane ima svega ... Te moze svak jesti ono sta hoce ;)

Return to “Ostale igre & Razno”