engine za forum

Moderator: Moderators

Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Nemojte dozvoliti HTML kod, jer nije zdravo za forum...

Najvažnija je stvar da se orum lako hackira, jer svi PHPbb forumi imaju rupu koja je neispraviva kad imaj HTML uključen, a to mi omogućava da haknem bilokoji acount, npr od admina...

Kužite?
HTML je OUT!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ajde pojasni dodatno...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Omogućeni HTML omogućava hackiranje bilokojeg phpbb foruma...

Amen..
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Recimo:

<input type="hidden" onmousemove="window.redirect("http://www.mojsajt.com")" />

Lupam samo ono sta mi je u trenutku palo na pamet, nisam siguran da mi je sintaksa korektna. A ovo je samo blago annoying, svako ko podigne post u kojem se nalazi to ce da se redirektuje na mojsajt.com cim pomeri misa. Mogu se mnogo gore stvari od tih raditi, ocigledno.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Dawngreeter zna...

Evo ja neću ništa odati, kako se hacka, nego ću samo napomenuti ovo:
-Redirektam usera na jedan link
-Dobijem heksadecimalni zapis broja od 16 do 22 znamenke
-Dešifriram ga
-Dobijem password tog korisnika

ILI

-Redirekt na link
-Rušenje baze foruma, koja se kao backup save-a na moj disk
-Dizanje nove "baze", sa slikom "N00bovi sjebao sam vam forum"...

Uglavnom, puno loših stvari se može napraviti, zato HTML nek ostane ugašen...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dobro, konkretno:

kako ces to uraditi kada su dozvoljeni tagovi:

table
tr
td
br
ul
li

?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Isto k'o sto napisam samo umesto <input type="hidden"> stavis <table>. Il ibilo koji html tag. Ako pustas coveka da stavlja DOM objekte u stranu, za njih uvek moze da vezuje skrptovane evente sa kojima onda moze da radi sta god oce.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Dawngreeter wrote:Isto k'o sto napisam samo umesto <input type="hidden"> stavis <table>. Il ibilo koji html tag. Ako pustas coveka da stavlja DOM objekte u stranu, za njih uvek moze da vezuje skrptovane evente sa kojima onda moze da radi sta god oce.
Upravo to... :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

OK, ajde onda da mi napisete neki manual kako ja da instaliram ono drugo sto ne mogu da hakuju?

Glory to Arstotzka!
Ryo

Post by Ryo »

stavite neki drugi board za ovaj dosadni phpbb :)

mislim ako je to tema, i da nemojte dozvoliti html, samo tagove u bbc kodu, koji su ograniceno dovoljni :)
"Neke radnje imaju kraj, ali nemaju pocetak; druge pocinju, ali se ne završavaju. Sve to zavisi od tacke na kojoj posmatrac stoji."
Ryo

Post by Ryo »

25.08.02 Forum je prebacen na najnoviju verziju phpBB-a,

ne vidim da je ista radjeno od tada :D
na forumu...
"Neke radnje imaju kraj, ali nemaju pocetak; druge pocinju, ali se ne završavaju. Sve to zavisi od tacke na kojoj posmatrac stoji."
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Ryo wrote:25.08.02 Forum je prebacen na najnoviju verziju phpBB-a,
Nemjenjaj konja koji pobjeđuje...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

ALo bre... ja pricam o nekom drugom forumu koji sam podigao za svoje potrebe ne o ovom...

Glory to Arstotzka!
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

Pa ako mu ništa ne fali, čemu promjene?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dakle da pokusam jos jedared:

Ja ne pricam o promenama na forumu kluba zmaj. Podigao sam forum (pre nedelju-dve) za moje potrebe. Sada zelim da dodam tabele i liste jer mi trebaju. Kako poznajem HTML, to mi je bilo prvo na umu. Posto vidim da to nije dobar izbor, a postoje ti neki modovi koje ja nemam niti umem da instaliram, pitam da li ima takav neko da mi pomogne?

Glory to Arstotzka!
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

I JA PRIČAM O TOME AKO TI FORUM RADI DA NE TREBAŠ NIŠTA MJENJATI!!!!

ROFLMAOIMHOLOL!!!!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Modove mozes naci na http://www.phpbbhacks.com, kao i na http://www.phpbb.com, gde imas i tutorial o instalaciji. U sustini, svodi se na pracenje uputstva u txt fajlu, tipa:

Code: Select all

## EasyMod 0.0.10 compliant
############################################################## 
## MOD Title:  Customizable admin and modérators colors
## MOD Author: Dr DLP < [email protected] > (Malicious Rabbit) http://www.web-lapin.levillage.org/forum/
## MOD Version : 1.2.2
##
## MOD Description:
## Allows admin to choose colors for admin and moderateurs using the administration panel
## Modify fontcolor 5 for administrator
## Modify fontcolor 6 for moderator
##
## Installation level : Easy
## Installation time  : 10 Minutes 
## Files to edit :	viewonline.php
##		  	admin/admin_styles.php
##		  	includes/page_header.php
##		  	language/lang_english/lang_admin.php
##		  	subSilver/admin/styles_edit_body.tpl
##		  
## Included files : none 
## Before Adding This MOD To Your Forum, You Should Back Up All Files Related To This MOD 

# 
#-----[ SQL ]------------------------------------------ 
# < !! > if english is not your main language , use the sql requests into the 
# install file of your language ( foreign language directory ) < !! >

ALTER TABLE phpbb_themes ADD fontcolor5 VARCHAR (6) DEFAULT 'FFA34F' NOT NULL;
ALTER TABLE phpbb_themes_name ADD fontcolor5_name CHAR (50) DEFAULT 'Admin color' NOT NULL;
ALTER TABLE phpbb_themes ADD fontcolor6 VARCHAR (6) DEFAULT '006600' NOT NULL;
ALTER TABLE phpbb_themes_name ADD fontcolor6_name CHAR (50) DEFAULT 'Moderator color' NOT NULL;

# 
#-----[ OPEN ]------------------------------------------ 
#
viewonline.php

# 
#-----[ FIND ]------------------------------------------ 
#
if ( $row['user_level'] == ADMIN )
{
$username = '<b style="color:#' . $theme['fontcolor3'] . '">' . $username . '</b>';
}

# 
#-----[ REPLACE WITH ]------------------------------------------ 
#
//-- mod : Customizable admin and modérators colors ------------------------------------------------------------------------------
//-- delete
// if ( $row['user_level'] == ADMIN )
// {
// $username = '<b style="color:#' . $theme['fontcolor3'] . '">' . $username . '</b>';
// }
//-- add
{
$username = '<b style="color:#' . $theme['fontcolor5'] . '">' . $username . '</b>';
}
//-- fin mod : Customizable admin and modérators colors --------------------------------------------------------------------------

# 
#
if ( $row['user_level'] == MOD )
{
$username = '<b style="color:#' . $theme['fontcolor2'] . '">' . $username . '</b>';
}

# 
#-----[ REPLACE WITH ]------------------------------------------ 
#
//-- mod : Customizable admin and modérators colors ------------------------------------------------------------------------------
//-- delete
// if ( $row['user_level'] == MOD )
// {
// $username = '<b style="color:#' . $theme['fontcolor2'] . '">' . $username . '</b>';
// }
//-- add
{
$username = '<b style="color:#' . $theme['fontcolor6'] . '">' . $username . '</b>';
}
//-- fin mod : Customizable admin and modérators colors --------------------------------------------------------------------------

# 
#
includes/page_header.php

# 
#
{
$row['username'] = '<b>' . $row['username'] . '</b>';
$style_color = 'style="color:#' . $theme['fontcolor3'] . '"';
}

#
#-----[ REPLACE WITH ]-----------------------------------
#
//-- delete
// if ( $row['user_level'] == ADMIN )
// {
// $row['username'] = '<b>' . $row['username'] . '</b>';
// $style_color = 'style="color:#' . $theme['fontcolor3'] . '"';
// }
//-- add
{
$style_color = 'style="color:#' . $theme['fontcolor5'] . '"';
}

# 
#
{
$style_color = 'style="color:#' . $theme['fontcolor2'] . '"';
}

#
#
//-- delete
// if ( $row['user_level'] == MOD )
// {
// $row['username'] = '<b>' . $row['username'] . '</b>';
// $style_color = 'style="color:#' . $theme['fontcolor2'] . '"';
// }
//-- add
{
$style_color = 'style="color:#' . $theme['fontcolor6'] . '"';
}

#
#-----[ FIND ]-----------------------------------
#
'L_WHOSONLINE_ADMIN' => sprintf($lang['Admin_online_color'], '<span style="color:#' . $theme['fontcolor3'] . '">', '</span>'),
'L_WHOSONLINE_MOD' => sprintf($lang['Mod_online_color'], '<span style="color:#' . $theme['fontcolor2'] . '">', '</span>'),

#
#
//-- delete
// 'L_WHOSONLINE_ADMIN' => sprintf($lang['Admin_online_color'], '<span style="color:#' . $theme['fontcolor3'] . '">', '</span>'),
// 'L_WHOSONLINE_MOD' => sprintf($lang['Mod_online_color'], '<span style="color:#' . $theme['fontcolor2'] . '">', '</span>'),
//-- add
'L_WHOSONLINE_ADMIN' => sprintf($lang['Admin_online_color'], '<span style="color:#' . $theme['fontcolor5'] . '">', '</span>'),
'L_WHOSONLINE_MOD' => sprintf($lang['Mod_online_color'], '<span style="color:#' . $theme['fontcolor6'] . '">', '</span>'),

# 
#
'T_FONTCOLOR3' => '#'.$theme['fontcolor3'],

# 
#-----[ AFTER , ADD ]------------------------------------------ 
#
//-- delete
'T_FONTCOLOR5' => '#'.$theme['fontcolor5'],
'T_FONTCOLOR6' => '#'.$theme['fontcolor6'],

# 
#
admin/admin_styles.php

# 
#
$updated_name['fontcolor3_name'] = $HTTP_POST_VARS['fontcolor3_name'];

# 
#-----[ AFTER, ADD ]------------------------------------------ 
#
//-- delete
$updated['fontcolor5'] = $HTTP_POST_VARS['fontcolor5'];
$updated_name['fontcolor5_name'] = $HTTP_POST_VARS['fontcolor5_name'];
$updated['fontcolor6'] = $HTTP_POST_VARS['fontcolor6'];
$updated_name['fontcolor6_name'] = $HTTP_POST_VARS['fontcolor6_name'];

# 
#
"L_FONTCOLOR_3" => $lang['fontcolor3'],

# 
#
//-- delete
"L_FONTCOLOR_5" => $lang['fontcolor5'],
"L_FONTCOLOR_6" => $lang['fontcolor6'],

# 
#
"FONTCOLOR3" => $selected['fontcolor3'],

# 
#
//-- delete
"FONTCOLOR5" => $selected['fontcolor5'],
"FONTCOLOR6" => $selected['fontcolor6'],

# 
#
"FONTCOLOR3_NAME" => $selected['fontcolor3_name'],

# 
#
//-- delete
"FONTCOLOR5_NAME" => $selected['fontcolor5_name'],
"FONTCOLOR6_NAME" => $selected['fontcolor6_name'],

# 
#
language/lang_english/lang_admin.php

# 
#
$lang['fontcolor3'] = 'Font Colour 3';

# 
#
//-- delete
$lang['fontcolor5'] = 'Font Colour 5';
$lang['fontcolor6'] = 'Font COlour 6';

# 
#
templates/subSilver/admin/styles_edit_body.tpl

# 
#
<td class="row2"><input class="post" type="text" size="25" maxlength="100" name="fontcolor3_name" value="{FONTCOLOR3_NAME}">
</tr>

# 
#
<!-- mod : Customizable admin and modérators colors -->
<tr>
<td class="row1">{L_FONTCOLOR_5}:</td>
<td class="row2"><input type="text" size="6" maxlength="6" name="fontcolor5" value="{FONTCOLOR5}"></td>
<td class="row2"><input class="post" type="text" size="25" maxlength="100" name="fontcolor5_name" value="{FONTCOLOR5_NAME}">
</tr>
<tr>
<td class="row1">{L_FONTCOLOR_6}:</td>
<td class="row2"><input type="text" size="6" maxlength="6" name="fontcolor6" value="{FONTCOLOR6}"></td>
<td class="row2"><input class="post" type="text" size="25" maxlength="100" name="fontcolor6_name" value="{FONTCOLOR6_NAME}">
</tr>
<!-- fin mod : Customizable admin and modérators colors -->

# 
#-----[ SAVE/CLOSE ALL FILES ]------------------------------------------ 
# 
# EoM 
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Ryo wrote:25.08.02 Forum je prebacen na najnoviju verziju phpBB-a,

ne vidim da je ista radjeno od tada :D
na forumu...
A i zasto bi kada radi. Mozda, ali samo mozda, nekada predjemo na phpBB 3 (Olympus).
Uostalom, sigurno necu pisati o svakom sitnom updateu koji uradim.

A, kao sto je vec napomenuto, to nije tema. Tema je tehnicka podrska za phpBB.
Valnjes 666

Post by Valnjes 666 »

I sam planiram uskoro preći na php3, ali još mi je malo preupitna kvaliteta tog engina...

Ima dosta rupa, za sada mi je obični phpbb (2) dovoljan...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ok, Vidace a kako ja da dodjem do tih fajlova koje treba menjaniti?

Glory to Arstotzka!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

A gde hostujes forum?
Obicno se svodi na neki FTP/SFTP/SCP/SSH...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dakle, ako se neko jos uvek seca prve strane ove teme, otisao sam na adresu:

http://www.phpbbplanet.com/

i kliknuo create forum i uneo podatke.... i to je to sto ja znam sto se tice pozadine foruma...

Glory to Arstotzka!

Return to “Druženje”