My brute web - igrica

Moderator: Moderators

Shunka
Jožin z bažin

Re: My brute web - igrica

Post by Shunka »

Malo cigance je postao mnogo zanimljiv lik - unistava ljudima oruzje pa ih onda zatuce pesnicama zahvaljujuci izuzetnom trpljenju stete (udarci pesnicom mu nanose 1 ili 2 dmg). Cekam da vidim sta ce se desiti kad se bude sukobio sa Dawngreeterom.
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
DjuroSalaj

Post by DjuroSalaj »

jorgurt hlebozvak

Post by jorgurt hlebozvak »

Jorgurt je zgazio Pendargona i zgažen je od Pintark i Malog cigančeta. Musarion je ubio Pintark ali nije pobedio Malo ciganče i Pendargona. Jorgurt je 3. a Musarion 4. nivo. Sutra sledi grozna osveta. Možda.
orks rules!!! Osim kad to nije slučaj.
slayer king

Post by slayer king »

Utukoh Musariona, ali me je Boca prebio nekom strasnom batinom :wink:

Tukao sam se sa Dawngreeterom, nije bilo tako lose, ali taj covek ima previse oruzja za izbiti 8O
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
kgkid

Post by kgkid »

Dzon Vejn wrote:http://dzon-vejn.mybrute.com

Samo 2 sam uspeo da pobedim (doduse igrao sam sve protiv dusmana velikih nivoa :D ). Nije mi jasno sta utice na to da izvadim spear? Posto to kad uradi olesi koga god :D?
full random :)
kuliraj dete, zivot je pred tobom.
jorgurt hlebozvak

Jorgurt je ponovo ubijen od malog ciganceta i dawngreeter-a, te je za utehu ugazio pintark i dobio herkulovski snagu. Musarion je takođe zgažen od cigančeta, mada mu je naneo i 10 damage-a u jednom udarcu i izgubio je od pintark, ali je u divovskoj borbi sa dawngreeter-om i pored pretrpljenog udarca čekićem i izgubljenih 80 damage-a, uspeo da ugazi ljutog protivnika.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Ja napravih 2 lika
http://ignjacio.mybrute.com
http://djeljana.mybrute.com

sa oba ide osrednje. Doduse djeljana je na 2. nivou dobila broadsword, i to je za sada majka, jer u dosta slucajeva se desava da izbije oruzje protivniku.

Kada neko bude dosao na lvl 10. neka osnuje klan da se svi lepo uclanimo :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

http://rosa-salvahe.mybrute.com
Morao sam napravim jos jednog lika, igra je zarazna :)
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Moj lik je i dalje retardiran, mada je uspeo da prebije pintark... Ponekad se i ne seti da izvuce macekanju, a ponekad je izvuce, pa je odmah baci na protivnika.... kada uspe da je zadrzi od pocetka do kraja, onda obicno brutalno prebije protivnika, mada se to (ocigledno) retko desava... :-D
ImageImageImageImageImage
Bathory

Post by Bathory »

Moji momci (Bathory i nephilim977) su jad i cemer. Jedva sam dogurao do 2 nivoa. Bathory ima stit i neku zastitu od mortal dmga, nemam pojma sta je to, a nephilim ima neki mac. Ne znam da li ste primetili, ali likovi sa jadnim statovima obicno imaju neka zverska oruzja.

Apelujem na joggyja da ne pravi 100+ likova :D

Hvala bogu da je broj borbi po danu ogranicen.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

Last edited by joggy on Thu Apr 23, 2009 1:34 pm, edited 5 times in total.
DjuroSalaj

Post by DjuroSalaj »

Resurrection

Post by Resurrection »

http://lazverinus.mybrute.com - nivo 8 imam 50 sledbanika a lika je sranje potpuno- jedva 8 pobeda ima.
http://demr.mybrute.com -nivo 5 - 21 pobeda
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

kako se ucestvuje na turniru?
Resurrection

Post by Resurrection »

Turnir je svaka 3-4 dana.
Pojavi se obavestenje odmah ispod ong "dugmeta" za ulazak u arenu i samo kliknesh da 'o'sh i pratis razvoj.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

ja sam uspeo za danas da se prijavim... sad jos samo da provalim sta se tu zbuva :D
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Desava se ovo:

First fight maximum at 4h.

mada ni posle 4h od prijave - nista se ne dogadja.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Napravih sada i svog ucenika, kad ono - prebi me :D.

http://umbawaga.mybrute.com

edit: koji je prebio sve joggy-jeve karaktere :D... odmah da napravis jos 7-8 komada :D.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

gledao sam sad snimak :). sralo te ko pingvina udovca :) Videcemo revans kakav ce ispadne
Resurrection

Post by Resurrection »

Pajshns!
Ma samo ti izbacuje kako si prosao tj. protivu koga si se sve borio i mozes da gledas raprize tih borbi.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nova aspiring nada: http://schopen.mybrute.com

na 2. lvl dobio herculean str - sad jos samo batinu da nadje :D

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Last edited by Dzon Vejn on Wed Apr 22, 2009 8:33 pm, edited 1 time in total.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

U jednog Bocu, mi verujemo!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Jeeeeej!!!!
Napokon, dobio sam veliki pendrek koji skida po 50 healtha... fear me!!!! Nakon 5 nivoa ubogosti, napokon nagrada!!!! \:D/ \:D/ \:D/
slayer king

Post by slayer king »

Malo cigance je dobilo Musarina i Pintarka, pa napredovao na 5 lvl. E sad posto ima i kosku utepao je i Pendargona 8)
opsidiannight wrote:Čitaj moje postove, šećeru.
jorgurt hlebozvak

Jorgurt je ponovo prebijen od malog cigančeta i dawngreeter-a, dok je Bathory ispaštao za pretrpljene poraze. Musarion se osvetio dawngreeter-u i naravno poravnat je sa zemljom od strane gancija i dzon-vejna. Zbog kompleksa dobijenih zbog poraza od malog cigančeta, obojica su odlučila da se učlane u skinhedse, kao i da u narednim danima vežbaju na nekim jadnim nezaštićenim likovima, da steknu neko iskustvo, pa da se svete.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dzon Vejn je prebio Djeljanu i Rosu Salvahe, ali je bio prebiven od Ignjacija, usled nesposobnosti da izvadi spear :D.... to me je toliko iznerviralo da sam otisao kod Odlivera da mi izlije macekanju od cistog olova, sto mu u gramima dodje: "kad meni dodje musterija i trazi 300g kajmaka, ja dam po 8000 kila... 3*8? 24! " :D... Dakle vec imam 4 oruzja :D.

Ostali minioni ce biti odigrani popodne :D.

Dzona su prebili na turniru u prvom krugu, doduse duplo veci nivoj. On danas ne moze da se prijavi, ali su se zato svi ostali minioni prijavili.

Glory to Arstotzka!
Resurrection

Post by Resurrection »

Moja devojcica pored toljage i sekire ima i mrezu za dosadne pse/vukove/medvede
Obrati paznju:
http://sesno.mybrute.com/fight/75544380
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Meni je trenutno glavna zabava da bije Pendargona, al onako rekreativno.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Umbawaga je ispresavijao Djeljanu, zatim je otisao na Rosu Salvahe, koju ga je udarila jednom, i sto ga je drasticno iznerviralo te je odmah gadjao kratkim trozupcem... i onda je nastala tuce kao u jednom boks mecu koji sam gledao: obojca su spustili gard i lupali samare naizmenicno :D... elem, Rosa, usled kiseline koja joj je opekla lice, i teskih operacija, ima thick skin, te je ona u tome bolja. Posle meca je polomio necijem medvedu nogu, i sada ima jednu leeeepu kosku. Onda je uhvatio Ignjacio i ispresavijao ga, misleci da je to njegov zli brat blizanac... jadan Ignjacio :D.

Grey Sasha je u gonzo stilu krenula na Djeljanu i sabila joj pola healtha... medjutim onda je ova postala ljubicasta i u 2 udarca me sabila. Protiv Rose ista prica: gonzo do pola, a onda pesnicenje (pa zar nikada necete shvatiti da je ona bila polivena kiselinom?). Cak je i Ignjacio pobedio... sumnjam da je izveo zlog brata blizanca! Ostade kucka na 2. nivoju :(...

Angelina Eva je popila izbijeno oruzje od Djeljane, i onda je Djeljana ispresavijala macem. Onda je Eva dohvatila Rosu Salvahe koju je nasekirala u 3 udarca :D. Zli brat blizanac je, usred srece sto je pobedio Grey Sashu, nastavio da skakuce oko bespomocne Eve :D.

Schopen je zatim Djeljani otpevao nesto na uvce (Palma je navijao iz publike). Zatim je gosn. Palma pustio zirafu da seta oko ringa, sto je omelo Ignjacija, koji je zavrsio isprebivan. Zatim je usledilo: muuuuzikaaaa! TUUUS!!!!!, dotle je vec gosn. Palma bio u totalnom transu i delirijumu - konacno je cuo Schopena na uvce, sto mu je zelja iz mladosti... kombinacija situacije je izazvala traumatske reakcije kod Rose Salvahe, koja je zavrsila ispresavijana.

Sampion dana: gosn. Pal..... errrrm... Schopen :D.

Sad jos da vidimo sta ce bidne na turniru sutra :D.

edit: sutra cu uhvatiti neka druga 3 brute-a da maltretiram :D.

Glory to Arstotzka!
Resurrection

Post by Resurrection »

Zar nije lakse da samo postavis linkove da odgdamo borbe ako su bile zanimljive?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Neeee... ovako je interesantnije :D... a i tek sam sada provalio da moze da se postavi link ka nekoj konkretnoj borbi (kad si spomenuo da moze, ispitivao sam malo kako :D).

Glory to Arstotzka!
arborsomniorum

Post by arborsomniorum »

Kakvi ste Vi carevi... Svaka cast Ressu za igru, potpuna debilana koja mi se svidela..

nego ko me tuce stalno, ja sam najjadniji od svih, imam 59 helta... I samo jednu kost za borbu...

Tucite me, stefan0000.mybrute.com
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Nije fer, odmah si mi izbio megatoljagu, sto me je toliko zbunilo da nisam izvadio svoj mac do pred kraj... :lol: :lol: :lol:
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

dnevni report:

djeljana vs Debeli Pacov - debli pacav ispresavijao djeljanu
djeljana vs Bathory - djeljana objasnila bathory-ju
djeljana vs dzon vejn - dzon vejn ispreslisavao djeljanu
-----------------------------
ignjacio igrao protiv random playera kako bi barem dostigao lvl 3 i uspeo je
------------------------------
rosa salvahe prvu igrala random kako bi dosla na 3. nivo
rosa salvahe vs baticaa - rosa napesnicila baticu
rosa salvahe vs musarion - musarion napravio poljance od rose

--------------------------------------------------------------
djeljana sad ima broadsword, feline agility i fierce brute
ignjacio ima broadsword, knife i feline agility
rosa salvaje ima pugnacious, extra thick skin i vitality, znaci pravi divljak :)
Bathory

Post by Bathory »

Posto je Bathory jadnik kakvog je tesko videti (mislim da ima preko 20 izgubljenih), moralo je doci do 'jogizacije' tj do pravljenja jos likova:

Nephilim977
Dr.Vojislav Seselj
Seka Aleksic
Indira Radic
Zeljko Surovi

Seka i Indira su solidne ostalo je cemer.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

i novi fajter u bandi - Gosn Palm & zirafa ltd
http://gosn.mybrute.com
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ua za Nikolu i gosn Palmu :D.... kradljivce ideja :D. (hahaha ali Palma sa Herculean Strength :D :D :D).

Ja sam pokusao bio da napravim Fahretu Zivojinovic, ali bilo zauzeto :D... kao i Ceca :D. Cak je i Minela 'ti propadas jer se drogiras' bila zauzeta :D.

Ja se nosim mislju da pravim jos likova :D... fali mi jos 1 beastmaster i 1 sa stitom :D.

edit: napujdao sam Mladju na Voju i Palmu... protiv Voje odmah ispustih oba oruzja, te izgubih, ali sam zato Palmu presavio :D.
Last edited by Dzon Vejn on Thu Apr 23, 2009 2:53 pm, edited 1 time in total.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

jel se zna ko je od nasih likova 'najaci' da napravimo klan?

Return to “Druženje”