Okacite vasu sliku ako vas nije sramota. ^^

Moderator: Moderators

opsidiannight
Чика Дринки

Klinika

Post by opsidiannight »

Ne preostaje ti nista nego da pevusis Rambovu: "Zene, volim zene. Kad bi sve zene na svetu volele samo mene na svetu...".
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ako je samo vas dvojica, i ako je, stvarno jos petnaestak zena u grupi... mozda se i Pera ovajdi... mozda!
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Ok evo sad da vidite zasto nije toliko lose studirati medicinu. Ovo je slikano 15tog januara na sedmom odeljenju klinike za infektivne i tropske bolesti klinickog centra srbije
Vidi... iz iskustva znam da ta klinika i zene jako lose idu zajedno. A ljudi koji znaju kako sam ja polagao moje infektivne (dobio 10 usput), znaju i sto se strecam... :D :D :D
ImageImageImageImageImage
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Gorbash

Post by Gorbash »

Ja u elementu :D

There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Tvoju sliku treba Beta da okaci... ima bolju :lol:

Za one sa jeftinijom ulaznicom:

(Kelner iz zajebancije) Ej, budi se, ne dozvoljavamo ovde spavanje!
(Gorbas) E uuuu kuuurac....
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Gorbash

Post by Gorbash »

Lol ni ne secam se toga :D
There are three things all wise men fear: the sea in storm, a night with no moon, and the anger of a gentle man.
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Ne ovo nije u tvom elementu nemoj da lozis ljude :wink:
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ovaj Vidak sve vise srlja u ludilo...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Megabaja wrote:ovaj Vidak sve vise srlja u ludilo...
Pa Alfa verzija :lol:...
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
novot

Post by novot »

Gorbash wrote:Ja u elementu :D

Dobro ti to zensko dete, Gorbashe :wink:
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
Aman

Post by Aman »

nije bas... ima debeli stomak... :cry:
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Ima valjan stomak,faca joj nije nesh' ...
Gorbash

Post by Gorbash »

Aman wrote:nije bas... ima debeli stomak... :cry:
Ajde sad debeli stomak... Nema plocice, ali pobogu skroz je ok :?
Dobro ti to zensko dete, Gorbashe
Nije jos moje, ali razmisljam da ga usvojim! xD
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Mrsaviji stomak od toga i reklo bi se da je naoreksicna :D Meni sasvim odgovara po zigledu, a lice cu komentarisati kada ga vidim bez sesira ;)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
novot

Post by novot »

Dovedi ti to do Grifona, da proverimo uzivo taj stomachitj, a faca je OK- Boco, ti naoreksichni choveche :lol: :lol: :lol: , kakve veze ima Sheshir?
Samo ono što činimo iz ljubavi, činimo slobodno, pa ma koliko patnje iz toga proizašlo.

Istina rađa mržnju. Ko govori istinu, često se zamera drugima.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Visoko celo, nisko celo, ima tu mnogo faktora vezano za celo ;)
BTW, mislim da je znam sa neke zurke sa dorcola... hehe :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Luka_Pancevo

Post by Luka_Pancevo »

Znao sam da ce slika zenske osobe na ovom forumu da izazove reakciju, ali da ce tema sa nazivom "Okacite svoju sliku" postati "OMG ZENKA !!!!!! ruzan sesir, stomak debeo, dovedite je u moj klub, visoko celo, lepa faca, NAOREKSIJAAAA!!..." nisam bash ocekivao...
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Luko, ajd ovako - sam je kriv sto je okacio sliku sebe sa devojkom pored sebe ;) Ja sam lepo okacio nista sto me (valjda?) ne moze inkriminirati :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Hypodermic wrote:Luko, ajd ovako - sam je kriv sto je okacio sliku sebe sa devojkom pored sebe ;) Ja sam lepo okacio nista sto me (valjda?) ne moze inkriminirati :D
Ne brini, ne moze.... kad vidimo sliku, na vreme ugasimo monitor :lol:, a onda alt+F4, pa opet moze da se ukljuci monitor :lol:

Glory to Arstotzka!
Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Ja imam vishe devojchica od Gorbasha.I moje su mladje. 8)
xclub

Post by xclub »

Skoro pa si Mel Gibson... :wink:
opsidiannight
Чика Дринки

Slika

Post by opsidiannight »

Ma to mu sa mature sto posto.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Ko, jel' ja?

Post by Ko, jel' ja? »

Ajde lakse malo, pedofilija je zabranjena na ovom forumu.

A devojci nista ne fali :wink:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ako ne pocnete uskoro da saljete svoje slike, eto lokvanja teme!
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Iskusinjo

Post by Iskusinjo »

Aman

Post by Aman »

wonna be slike ne podrzavam.
"Auto bez zvuka je kao devojka bez glasa."
"Ne veruj svemu sto mislis."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

amin to that!
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Batinjo

Post by Batinjo »

evo i grupa nas u drugom svetlu.....

Batinjo

Post by Batinjo »

a evo slike i naseg Riste(golman) i Luka (igrac)
Gorbash

Post by Gorbash »

Idi jbt, nisam znao da nas ima ovoliko (bivsih) hokejasa na forumu lol.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Posto vidim da smo poceli sa sportovima, ajmo onda malo smeha :)

Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

ajmo onda malo smeha
OoOoOoooo.... noble vitezovi.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Pendargon wrote:
ajmo onda malo smeha
OoOoOoooo.... noble vitezovi.... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Jeeeeesmo, plus radimo besplatnu reklamu kokakoli :D
Nigde u svet bez maca i kole! :D :lol:
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Nije lose kao moto... :D... ali fali pivo i pljeskavice...
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Ali Splinteru tvoje nindza kornjace nisu mutirane, a i sve su Leonardo...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

:lol: :lol: :lol:
S time sto je Leonardo koristio dve katane, a mi koristimo srednjevekovni dvorucni :D
E sad, sto se mutacija tice, ne budi toliko siguran ;)
No 1

Post by No 1 »

Nešto u zadnje vreme nisam viđao Mojsija a krenula ova hapšenja fudbalske mafije pa me interesuje da nije i on otišao na neke seminare u inostranstvo? Mislim na slici mi deluje veoma funkcionerski.
Bolje živjeti sto godina kao milijunaš nego sedam dana u bijedi.

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Neda se Ivica Osim, prevejan je on prevarant.
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Hypodermic wrote::lol: :lol: :lol:
S time sto je Leonardo koristio dve katane, a mi koristimo srednjevekovni dvorucni :D
Ili mozda ipak PVC cevku obmotanu sundjerom?
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury

Return to “Druženje”