Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Muzika iz filmova - Beogradska filharmonija

Post by Hypodermic »

Sre. 7. Novembar, 20.00
Magična filmska muzika
Simfonijski orkestar RTS
Dirigent: Antonija Đoj Vilson (SAD)
Muzika iz filmova Rat zvezda, Šindlerova lista, Park iz doba Jure, Betmen, Ples sa vukovima, Evita
Organizator: Muzička produkcija RTS

Pa ko je zainteresovan neka skokne.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Gde?!
Mozda i skoknem...
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ups, to zaboravih da napisem - u Kolarcu je.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Shunka
Jožin z bažin

Post by Shunka »

Koliko upad?
Dawngreeter wrote:ima i toga
rekurzivno glupilo
90% svega je sranje, a to ukljucuje i preostalih 10%
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Hmmm.. vidis, ne pise. Sad sam pogeldao na sajtu kolarca i za taj dogadjaj nema okacena cena... Okrenucu ih u ponedeljak da ih pitam, posto ne verujem da su azurni u proveri poste :)

http://www.kolarac.co.yu/index0.html - zvanican sajt kolarca pa procunjaj i ti, mozda sam nesto propustio. Ono sto je definitivno je da je u velikoj sali. Istog dana ima nesto i u maloj sali gde je ulaz besplatan.
Sammael

Post by Sammael »

Hvala na informaciji, moraću da skoknem do Kolarca!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Cena: 400/500/600
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!

Return to “Muzika”