Gang of Four 9. maja, SKC

Moderator: Moderators

Slartibartfast

Gang of Four 9. maja, SKC

Post by Slartibartfast »

Jedan od D bendova postpanka. Ovo se ne propusta. Karta je 2000 dinara.

Ako vam nije poznato, ili ste zaboravili:

http://www.youtube.com/watch?v=x7_njd9f ... re=related
Meditations of evolution increasingly vaster: of the moon invisible in incipient lunation, approaching perigee: ...of the procession of equinoxes: ...of the parallax or parallactic drift of socalled fixed stars, in reality evermoving from immeasurably remote eons to infinitely remote futures in comparison with which the years, threescore and ten, of alloted human life formed a parenthesis of infinitesimal brevity.

-Excerpt of meditations during demonstrations of various constellations; Ulysses
Dawngreeter

Re: Gang of Four 9. maja, SKC

Post by Dawngreeter »

Bio bih istinski zaprepascen ako bi se nasao treci covek ovde koji zna za bend. Cak bih bio posteno impresioniram poznavanjem zanra post-punk.

Bilo kako bilo, vredi svaki dinar.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Dobro, odradio sam blagi suspension of disbelief da bi reklama delovala optimisticno. I igrao sam na njihovu podsvest :D

Plasi me da ce SKC biti prazan. Sa druge strane, ne secam se kad on zadnji put nije bio pun.
Meditations of evolution increasingly vaster: of the moon invisible in incipient lunation, approaching perigee: ...of the procession of equinoxes: ...of the parallax or parallactic drift of socalled fixed stars, in reality evermoving from immeasurably remote eons to infinitely remote futures in comparison with which the years, threescore and ten, of alloted human life formed a parenthesis of infinitesimal brevity.

-Excerpt of meditations during demonstrations of various constellations; Ulysses
Rat with a tool

Post by Rat with a tool »

Htedoh ja da odgovorim na temu, ali sam bio previse smoren kad je procitah...jer niti sam slobodan u tom periodu, niti sam bas pri parama.
:cry:
bojan
WH rulesmaster

Post by bojan »

Ako sam ziv 9.5. tamo sam...
Tribute to the wasted youth...
CYNIC, n.
A blackguard whose faulty vision sees things as they are, not as they ought to be. Hence the custom among the Scythians of plucking out a cynic's eyes to improve his vision.
CirKhan

Post by CirKhan »

Greeteru, budi zaprepascen.Budi veoma zaprepascen.
Anyway 2.000 mi je mnogo za njih(principijalno) a i treba cuvati novce za Shellac.
Star Trek, Star Wars, and basically every other science fiction series uses hyperspace. 40K, however, uses the Warp, which is the gay pink-purple alternate-reality that explains both interstellar travel and why there are ugly demons running around in sci-fi land. Comparing the two, hyperspace is like DSL, while the Warp is like trying to connect to the internet on dial-up with a frayed wire in the small town of Atalaxupalpatinowahasibixo, Mexico.

Shark

Post by Shark »

realno, netjesh imati bolju stvar na koju da bacish 2k din od ove.
imash dve ipo nedelje da ushtekash 2k din... to ti je preko 20 dana, shto znachi ako svaki dan ushtekash sto kinti - idesh na dobar koncert.
The mark of my divinity shalt scar thy DNA!
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start.
CirKhan

Post by CirKhan »

Nije u pitanju prosta kolicina novca vec i da li neki bend realno vredi toliko(u organizaciono-finansijskom smislu,ne apsolutnom).Bend poput Gang of Four ma koliko dobar bio,je ipak kultni-znaci primarno nekomercijalan, a i vrhunac njihove karijere je bio pre 20 godina.
Pre nego sto me svi napadnete,razmislite o sledecem:bend ovog profila ne bi smeo da kosta vise od 20e ;prostim uporedjivanjem ponude/potraznje na muzickom trzistu dolazi se do toga da je to realna realna cena karte.Znaci da ili organizatori racunaju sa malim brojem ljudi u poseti (obzirom da je u pitanju sala skca -recimo 500 prodatih karata max.) pa pokusavaju da to nadoknade visom cenom pojedinacne karte ili da opet organizacija pokusava da napravi quick buck scheme.U svakom slucaju ne vidim zasto bih ja placao 5 e vise zarad ovih razloga.
U stvari verovatno bih im i platio da dva dana kasnije ne svira Shellac koji mi je licno zanimljiviji a koliko vidim po forumima nisam jedini sa takvim rezonom..
BTW cena za Shellac ce biti :,"uskoro ce da se zna. sigurno ne ispod 1000 din." (izvor-odlican hrcak)pa ti vidi ...
Star Trek, Star Wars, and basically every other science fiction series uses hyperspace. 40K, however, uses the Warp, which is the gay pink-purple alternate-reality that explains both interstellar travel and why there are ugly demons running around in sci-fi land. Comparing the two, hyperspace is like DSL, while the Warp is like trying to connect to the internet on dial-up with a frayed wire in the small town of Atalaxupalpatinowahasibixo, Mexico.

Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Ovaj, ne vidim bas kako bi trebalo da zakljucim da karta za koncert realno treba da kosta 20 eura. A cak i da to umem, to nikako nije razlog da ne platim 2000 dinara posto tako, jelte, necu otici na koncert. A to je bila pocetna ideja.

A morao sam da odem na wikipediju da bih video sta je Shellac. Nisam ti ja bas u muzickim vodama, i uglavnom mi nisu jasni tudji rezoni... tako da cu da ispadnem magarac i otici na losiji koncert za vise para, a vi mi se smejte iza ledja slobodno.

Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ja sam umesto letovanja isao na koncert u Milano. Tako da su mi svi ostali koncerti komparativno jeftini.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Uh, jebali su kevu. Trajao je samo sat i po, ali racunam da bi oni matorci pomrli da su svirali duze, jerbo su duse na bini ostavili, posebno Jon King (koji se i dalje ponasa kao da mu je dvadeset). Ono je bre definicija dobrog reuniona.
I nije trebalo da brinem za posecenost, basta je bila sasvim solidno puna (samo ne ljudi od kojih sam to ocekivao*).

*Upuceno cak i nekim clanovima ovog foruma.

Gassalasca Jape

Post by Gassalasca Jape »

:intensely ashamed for not attending:
Dawngreeter wrote:
U ovoj prici Evropa je kao drugi Isus Hrist. Zrtvovala se za grehe Sovjeta.
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Dva snimka od sinoc. Zanimljivo, dve meni omiljene njihove pesme:

http://www.youtube.com/watch?v=EqYDjuYPTFE

http://www.youtube.com/watch?v=gOswV4gmNX0

CirKhan

Post by CirKhan »

Drago mi je da se Slarty tako dobro proveo na Gangu, a cisto da se zna da je i na Shellac-u bilo sjajno.Noise-rock u svom najboljem izdanju. :-({|= :applause:

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

a bio je i intervju na Metropolisu juce, prekjuce sa bendom... bas je bilo dobro. lovite reprizni termin...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie

Return to “Muzika”