Stare igre, po ko zna koji put...

Moderator: Moderators

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

naravno da je igra pomalo bagovita, al nije tacno da nema pocetak i kraj, oni su samo vesto ukomponovani u svet.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
TheMarko

Post by TheMarko »

I moze save skoro bilo gde . . . samo ti treba poslednji patch . . . koji u principu ide sa igrom . . . :D Nemo' slucajno da si je propustio . . . Ako treba donecu ti je iz Kragujevca na neki HS turnir WH u Aprilu . . .

Likovi . . . hmmmmm
ili 4x seljaci/recruit/soldier 20 godina ili 4 napumpana lika oko 35-40-45 god. fighter/ranger/priest/alchemist
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Awakened

Post by Awakened »

E, e, e... E!

Abandonia. Bloodnet.

Sta je bolje od igre sa vampirima? Cyberpunk igra. A sta je bolje od cyberpunk igre? Cyberpunk igra sa vampirima, naravno.
Awakened

Post by Awakened »

E, ima super sajt po imenu "Abandoned Games Room". Vidace, idi sto pre jer mi nesto govori da ce ga brzo Sierra zatvoriti 8)
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Covece, CD verzija Sin of the Fathers. Gassalasca Jape, jesi li video? 8)

Quest for Glory, svi nastavci. Sjajno. Malo je sve to veliko za download, ali za neke stvari strpljenje dolazi samo...
Gassalasca Jape

Post by Gassalasca Jape »

Slartibartfast wrote:Covece, CD verzija Sin of the Fathers. Gassalasca Jape, jesi li video? 8)

Me wants it. Badly. 8O
Dawngreeter wrote:
U ovoj prici Evropa je kao drugi Isus Hrist. Zrtvovala se za grehe Sovjeta.
Awakened

Post by Awakened »

Skinuo. Neradi. Doziveo nervni slom. Pogledao instrukcije. Proceprkao po DoxBOX-u. Radi 8)

Cisto davam se ne desi ko i meni da posle bolno dugog dowloada vam dodje da prosvirate nekom glavu 8)
Mind Uploader

Ecstatica!

Post by Mind Uploader »

Ecstatica!
Najbolji deo, kad' smaras nekog wiza i on te pretvori u zabu... :)
Mind Uploader

full throttle

Post by Mind Uploader »

full throttle

upravo presao...extra...mozda malo kratka... :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dobro, a sada jedno pitanje:

Uzeh od TheMarka M&M serijal (millenium edicija). Kako sam 6. i 7. deo presao, kliknem ja da hocu samo one prve dve stvari. A on meni:

You can't install M&M:????? on NT. Try using win98 or 95....

Probao sam iz dosboxa, ali ne moze ni to. E sad pitanje je: da li postoji nacin da ja to instaliram na svom XP-u?

edit: ahhh, radi sa kad se ukljuci compatibility mode na CD-u.....
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
smith

Post by smith »

Dzon Vejn wrote:Dobro, a sada jedno pitanje:

Uzeh od TheMarka M&M serijal (millenium edicija). Kako sam 6. i 7. deo presao, kliknem ja da hocu samo one prve dve stvari. A on meni:

You can't install M&M:????? on NT. Try using win98 or 95....

Probao sam iz dosboxa, ali ne moze ni to. E sad pitanje je: da li postoji nacin da ja to instaliram na svom XP-u?

edit: ahhh, radi sa kad se ukljuci compatibility mode na CD-u.....
Nadji neki od programa(virtual pc...) i onda u tom programu instaliras win 98 i eto ti resenja...
Apprentice wizards spend a full year learning to paralyze opponents.
Zombies spend ten seconds.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A gde mogu da nadjem free varijantu toga? Probao sam na netu, ali sam nasao samo neke "plati-pa-se-klati" programe?

BTW onaj swords of nesto sam uspeo da pokrenem, ali ono drugo World of Xeen? nikako ne mogu, jel ima neko ko je ovo uspeo da pokrene na XP-u da mi objasni step-by-step kako?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

prvih pet M&M-a probaj sa dosbox-om ili vmsoundom . . . A Virtual PC imam ja (gle cuda) pa instaliras DOS i uzivancija . . .

P.S.
Zasto imam utisak da cu dobiti jos bitsa :?: :?: :?:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kojih pet? Meni se podigne autorun, u kome ima opcija: 7., 6., swords of nesto, worlds of xeen nesto.... i to je to.... A virtual PC bih JAKO zeleo da imam... sto ne rece da i to imas (mogao si da mi citas misli i znas da mi BAS to treba :P).....

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

Jel ti treba i instalacija MS-DOS 6.22, Windows 3.11, Windows 98 ? ? ?

P.S.
Sorry, ali doneo sam bio i HoMM1 na USB flashu ali sam zaboravio i to da ti istovarim . . . :oops:
Svestenik

Post by Svestenik »

Cudno.Ja nikad nisam igrao Heroes 1.Jel dobar??Znam da dvojka razvaljuje i da ima emanata kada je neuporedivo bolja od trojke.
TheMarko

Post by TheMarko »

Nesto preko 8MB pa probas sam . . . Za to doba savrsenstvo kakvo je samo moglo da se zamisli . . . Koje je posle preraslo u unapredjenu dvojku (kada su dodati skilovi za heroje (mislim oni koji se uce, ne 4 osnovna stata koja rastu)) Pa onda trojka i neprospavane noci . . . i onda cetvorka koju svi redom pljuju, a meni se svidja da vodim armiju od sedam heroja . . . :twisted: . Ili bar sest heroja i puno MaxLevel jedinica . . .
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

TheMarko wrote:Jel ti treba i instalacija MS-DOS 6.22, Windows 3.11, Windows 98 ? ? ?

P.S.
Sorry, ali doneo sam bio i HoMM1 na USB flashu ali sam zaboravio i to da ti istovarim . . . :oops:
Ne, imam dos box 0.63 (koliko shvatam ekvivalent dos-u 6.3), windows 3.11 mi ama bas ne treba, a ako sam shvatio dobro sa virtual PC-jem mogu da simuliram okruzenje 98. (sto je jedino sto mi treba, sa XP-a se vise ne vracam na staro)....

Ma OK za HoMM1, doneces drugi put, nije bitno ;).... Ionako sad igram heroje 3 i M&M7 (ipak sam bio presao 8. deo, ali srecom, dobio sam sve delove ;) )

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

@Dzon Vejn - Jedna napomena, Virtual PC simulira i SB kompatibilan sa dosom kao i graficku i kolicinu memorije . . . tako da . . . bolji je Virtual DOS PC nego DosBox . . .
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako ti tako kazes, ja nemam razlog da ti ne verujem ;)... Sa obzirom na to da imam samo dos box kuci... Doduse nije da mogu da kazem da mi neka igra u njemu lose radi, pa da mi treba nesto drugo (sto je i razlog zasto nisam trazio nista za dos okruzenje ;) ).... ali win98 je druga prica ;)

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Znam da je verovatnoca 0,1%, ali:

da li neko zna u might and magic-u 7 gde se uci master chain armor? U zurnalu pise da je u Avlee-ju u okviru grada, ali nije tamo (imam vec i fly magiju tako da nije na nekoj od kuca na koje u pocetku ne mozes da se popnes, a bogme sam obleteo i ceo Avlee vise puta u nadi da su samo promasili mesto)...

Ah... nasao sam neki download-ovani spoiler... ima u sebi mape na kojima je oznaceno SVE... sad sam uspeo da nadjem ;)...

Glory to Arstotzka!
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Ako zapnes negde, resenja, mape i sl. uglavnom mozes naci na http://www.gamefaqs.com. Ako to ne pomogne pogledaj linkove, ili trazi na google-u. Uglavnom se brze pronadje nego da cekas odgovor od clanova foruma :wink:
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
GoxY

Post by GoxY »

auuuu kako davno nisam igrao tu igru.... moguce da si do sada nasao resenje ali u glavnom je tako kako pise.. samo preturaj po kucama i naci ces

btw, kako ti je zaboga proradio M&M7 na xp-u? meni nikad nije hteo a probao sam sa 2-3 kopije i 1 originalom

sad igram 6icu ali lagano.... ovo kad bi imao bilo bi lepo :D
[center]Image[/center]
TheMarko

Post by TheMarko »

Svi M&M-ovi rade na XP-u . . . licno probao . . .

P.S.
IMAS M&M7 ORIGINAL???!!!???!!!???!!?? ](*,) =P~ =P~ =P~
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Kada instaliras, prebacis crack. Zatim na novi (crack-ovan) fajl kliknes desnim dugmetom. Kliknes na properties. Kliknes na compatibility tab. Ukljucis chkBox: Run this program in compatibility mode for windows 95. Ukljucis sve chkBox-ove ispod. Kliknes OK. Uzivas u igranju ;)

Glory to Arstotzka!
GoxY

Post by GoxY »

sacu da se ubijem sto se nisam toga setio....

jos samo da udjem u trag ortaku kod koga je disk... and the fun begins :)
[center]Image[/center]
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Upravo zavrsavam igru.... kao i svaki M&M, super je do samog kraja, a onda tako smori :(..... Mislim kompjuteri i svemirski brodovi u D&D-u.... daaaaj..... malo je heavy... ali sa druge strane uvek ti bude zao da ne predjes jos taj mali delic igre ;)

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Predjoh M&M7 upravo.... oh kakvog li razocaravajuceg kraja, kada uzmemo u obzir da sam 8. deo igrao ranije.... iz broda Ancients-a (Times of Wonders), na kome zavrsavas 7. deo prelazis.... zamislite opet na isti svet kao i u 6. i 7. delu..... bas su mogli onda 8. deo da urade na nekom drugom svetu.... Heh, skor nesto preko 8500, a sada da se prebacimo na 9. deo ;)....

Glory to Arstotzka!
TheMarko

Post by TheMarko »

@Dzon Vejn - Nije D&D svet niti pravila . . . ali mi se pravila vrlo svidjaju, i vise puta sam razmisljao o FRP-u sa tim pravilima . . .

Ah, da . . . just for the record . . .

Oblivion . . . :twisted:
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma znam, ali je zasnovano na D&D... mozda je preciznije neki cross medju cyber-punk-om i RPG-om i D&D-jem ;)....

Glory to Arstotzka!
Awakened

Post by Awakened »

TheMarko wrote: Ah, da . . . just for the record . . .

Oblivion . . . :twisted:
E, smaras k'o smaracka baba.

Sto se tice M&M-a, najteze mi je pao kraj 6-ice. Ono, svi oni silni demoni (pederi, kurve, licimuri) su u stvari vanzemaljci, i onda odjednom sve przite ultramegabrzim laserima. I onda stojite kilometar daleko i drzite dugme za napad i cekate dok gl. negativac ne umre. Sta su li pusili da mi je znati...
Andy

Post by Andy »

Nisam pratio temu od pocetka, ali da li neko igra/igrao skoro System Shock 2? Zaista je steta sto ne radi pod XP-om kako treba (meni uopste i ne radi, cak i uz patch), ali to je posledica loseg programiranja.
cpu088

Post by cpu088 »

Igrao sam sa bratom System Shock 2 - ni jedna druga igra nas nije toliko namucila. Ubili smo se pokusavajuci da je igramo zajedno - igra ima cooperativ multiplayer, ali je daleko od dobro uradjenog. Koliko se secam, obojica smo imali 98se. Mozes misliti koliko nam se svidela kad smo se toliko iscimali oko nje... Zna li neko za neku drugu igru koja ima dobro uradjen cooperative, a da je relativno novijeg datuma (tj. da radi na celeronu 900MHz sa G-force 2)?
'Well we are wizards,' said Ridcully. 'We're supposed to meddle with things we don't understand. If we hung around waitin' till we understood things we'd never get anything done.'
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

System Shock 2
meni je radila na hr-u - ne znam kako...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

TheMarko

Post by TheMarko »

Ma sigurno moze da se napravi . . . Ako je neko ima, neka mi prosledi pa cu vi kazem kako . . .
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

D&D je ocajan sistem, ako vec oces da vodis nadji dobar sistem npr. warhammer ili rolemaster :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Awakened

Post by Awakened »

Zao mi je sto ti D&D ne dozvoljava da odmah na pocetku budes najjace bice u univerzumu o Kirgane 8)
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

pa da, mis'im stvarno, kako ne moze.... :roll: :wink:
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Daki

Post by Daki »

Pa,ako ubedis/urazumis nozem- kompjuter/dungeon mastera,sve je moguce :)
Jos ti samo ostaje da se odlucis izmedju zmaja i demona :P
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da bi tu pre bilo pitanje ko od ta dva vise moze da pojede :P ... Kako bi islo uz Kirganov lik... hmm... ili mozda koji od ta dva mazi stomak :lol:

Glory to Arstotzka!

Return to “Kompjuterske igre”