Lord of the Rings On-Line

Moderator: Moderators

Bata Bole

Lord of the Rings On-Line

Post by Bata Bole »

Jel igra neko ovo?
Zamisli sistem u kom se pravila ne menjaju svake dve godine.
Zamisli sistem u kom ne moras da prepravaljas postojece i da stalno dokupljujes nove jedinice.
Zamisli sistem u kome nema ultimativnih kombinacija armijskih listi. -> false statement otkad Misa izvodi 3 konjice u wedg-u :)

Istorijski wargame ;)
Bata Bole

Re: Lord of the Rings On-Line

Post by Bata Bole »

Samo da prijavim da je mnogo dobro, narocito za zaljubljenike u Tolkina.....covece, kao da si stvatno na Amon Sulu i Old Forest-u :D
Zamisli sistem u kom ne moras da prepravaljas postojece i da stalno dokupljujes nove jedinice.
Zamisli sistem u kome nema ultimativnih kombinacija armijskih listi. -> false statement otkad Misa izvodi 3 konjice u wedg-u :)

Istorijski wargame ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo sad je i Bole poceo da igra ove decije igre :lol:... Prva faza je da prica kako je ekstra igra, druga faza - pocinje slabije da se vidja sa prijateljima, treca faza - zaboravlja na sve osim na igru :lol:, cetvrta faza - instalira team speak da bi mogao bolje da se igra, a ljude iz igrice pocinje da smatra pravim prijateljima :lol:

edit: dobro, dobro, team speak moze da se desi da upadne negde izmedju.... :lol:.

edit2: cisto radi razumevanja, Bole je sada u 1.1 fazi - igra je postala toliko cool da nije moglo sve da stane u 1 post, nego je morao da napise odmah 2 ;).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Bata Bole

Post by Bata Bole »

:applause: :applause:

Pa kad ti ne smes da izadjes na crtu jer si sve vojske rasprodao....pitam li se kod koga si to video? :wink:

Istorijski wargame ;)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja kad god hoces.... samo ti si prodao dusu Siemens djavolu, a sad si i ono malo nepostojeceg slobodnog vremena koje si imao prodao MMO igricama :P
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Evo samo da utvrdimo da je Bole polako zasao u drugu fazu ;). Zvao sam ga tokom nedelje za danas da se igramo: "E vazi, vazi, ali ajde da te jos zovem veceras ili sutra ujtru". Od tada sam ga nazvao jedno 10 puta bez odgovora (a i taj 1. put sam ga jeeeedva dobio, nakon par pokusaja).

Vec ga cujem kako razmislja "oh ne opet me zovu ti pogani ljudi koji ne igraju ovaj predivni MMO.... jebes telefon, 112 zlatnika, 113 zlatnika, 114 zlatnika, ...., I'm rich, I'm rich!"

Glory to Arstotzka!
ZergLord

Post by ZergLord »

Strasno. :lol:

Return to “Kompjuterske igre”