Stare igre, po ko zna koji put...

Moderator: Moderators

TheMarko

Post by TheMarko »

D&D nije los . . . ali Rolemaster rulez (sa velikim Z - znaci ruleZ)
There is no problem a cannon* can't solve.
Dzon Vejn wrote:Ali uopste nije poenta u tome... poenta je da ti:
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Uh kako se samo sa ovime ne slazem.... d&d je njesra, rolemaster jos vece... mislim:

"Baci kockicu. Dobro sada treba da pogledamo tabelu na strani 20. Baci kockicu. Dobro to znaci da idemo na tabelu na str 65. Baci kockicu...... /pola sata kasnije/..... Dobro idemo na stranu 8657.... AHA!!! nisi ga pogodio... Mislim daj bre.... sto je mnogo mnogo je..."

ALI! WHFRP rules!!! ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Bez uvrede (ili mozda ne) ali ova WHFRP/D&D/Rollmaster diskusija mi zvuci kao izvesna konverzacija koja se mogla cuti u hodniku KST-a pre par godina.

"E brate, meni je ostalo jos tri mlecna zuba."
"E, a meni dva."
"E bolidi, meni je zadnji juce ispao."
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Svaka cast, ajde sad idi nastavi da trazis devojku na ovom forumu :P 8)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ah da. Znao sam da sam nesto zaboravio da uradim. :oops:
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
TheMarko

Post by TheMarko »

Rolemaster=simulacija
sve ostalo=FRP

. . .
1. Nemas veru u Sigmara, i zato ti Hellblaster ne radi protiv goblina, kostura, itd.
2. Verujes u tamo neke tenkove, i ostale alternativne metodologije imperijalne borbe, dok je u stvarnosti Hellblaster osnova svega :D - dakle topovi, mortari, handugnneri, tenkovi - to sve dodje i prodje; jedino je Hellblaster siguran posao ;).
*Zbog promene sistema koji igram, ovo treba citati kao "combined late US veteran artillery barage of 12 or more barrels with first roll to range in success"
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

Khm...
Ajmo polako nazad na temu...

P.S. WFRP i CoC su ipak najbolji...
Deception is a Right · Truth is a Privilege · Innocence is a Luxury
Awakened

Post by Awakened »

A da ti pobrises lepo off-topic postove? 8)

PS. Ulazimo drugar Ivan i ja u bastu KST-a. Pogledamo okolo, a on izjavi "Jao divno, pa ovde je celo sedmo dva" 8)
CTPAX

Post by CTPAX »

huh, kuci i mogu samo starije igre da igram... Trenutno se zanimam sa Buzz Aldrins' run into spacee i Covert opsom (od Sid Mayera)...
And the madness continues...............
TheMarko

Post by TheMarko »

Kovert ops je EXTRA ! ! ! A ako ti treba matorih igara imam ja poreko 2000 naslova . . . Pozdrav
CTPAX

Post by CTPAX »

PA, trenutno bih najvise voleo da nabavim neke igre u periodu od '96.-2000. pa ako neko to ima... Covert ops je bas super za opustanje kada odem na electronics training...
TheMarko

Post by TheMarko »

Ah da . . . to su bile rodne godine . . . Imam . . . svasta . . .
CTPAX

Post by CTPAX »

E, super... Trebaju mi raznorazne strategije... Tipa Alpha centauri, Call to power, Total anhilation, KKND :) i tome slicno... Mozda novijeg datuma Europa Universalis, ako i Rainbow six, i The X files? Imas li nesto od toga ili neke slicne igre?
TheMarko

Post by TheMarko »

Alfa Centauri - nemam
Call to power - imam
Total anihilation - imam kingdoms
kknd - imam
europa universalis - mislim da imam drugi deo
rainbow six - nemam
x files - nemam
slicno - imam . . .
CTPAX

Post by CTPAX »

E, super... Na Call to power sam mislio onaj prvi, tj. nezvanican Civilizacija III, super sto imas i kknd, europa universalis 2 imam i ja zajedno sa dodatkom Crown of North... HM, sta me je jos zanimalo? DA, Ground Zero za Quake 2 bih bas voleo da nabavim, imas li ti neki predlog vezan za taj period? E, da mozda Warlords 3...
TheMarko

Post by TheMarko »

Warlords 3 bi trebalo da imam, a Ground zero, yock . . . Ne znam da li si igrao Lords of the Realm I i II???
CTPAX

Post by CTPAX »

Ne, mada mi zvuci poznato... Jel' to isto u fazonu Warlordsa/Heroja?
TheMarko

Post by TheMarko »

Slicnije warlordsu . . .
CTPAX

Post by CTPAX »

OK, mozes li nesto od toga da mi narezes?
CTPAX

Post by CTPAX »

Auuu, tek sam sada video da si iz Kragujevca...
TheMarko

Post by TheMarko »

@CTPAX - Jesi li ti Warhammerovac ? ? ?
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

E. Deus Ex. Neko?
CTPAX

Post by CTPAX »

Ne, mada sam neko vreme hteo da pocnem, kupio sam par figura, ali onda... Sad cu mozda poceti na jesen, ili sa Warhammerom ili sa Star Wars karticama...
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

@lord warrior: savetujem ti da u Platou kupis original za 600 din. Vredi.
Uostalom, to cu i ja da uradim posto mi se stara kopija pokvarila :roll:
Gassalasca Jape

Post by Gassalasca Jape »

To je igra koju sam presao najvise puta u zivotu. Cetiri ipo.
Da znam da nije nesto, i da su neki ljudi prelazili i po 20 puta neke igre, al` ja sam vrlo ponosan na ovo.
Steta sto mi se dvojka uopste ne svidja.
Dawngreeter wrote:
U ovoj prici Evropa je kao drugi Isus Hrist. Zrtvovala se za grehe Sovjeta.
Daki

Post by Daki »

Jel se seca neko mozda Tzar:the burden of the crown?
Odlicna(i duga) igra,nazalost ja imam neku staru verziju,pa ne mogu normalno da patch-ujem.
Ako neko zna gde mogu da je nabavim nek mi javi :P
Gassalasca Jape

Heh, secam se kad sam je vidoe kod ortaka cim je izasla. Mislim da mu je neko uzeo CD i nikad vratio. Meni se cinilo kao mediokritetna strategija sa par originalnih elemenata...
Dawngreeter wrote:
Xardas

Post by Xardas »

...Heroes of M&M III rulz! :)

X
Omiljeni latinski citat : "Perikur acdatis eneus mrdi!"
:)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Xardas wrote:...Heroes of M&M III rulz! :)

X
=; [-(

Heroes of M&M II rulz!

Glory to Arstotzka!
Daki

Post by Daki »

Dzon Vejn wrote:
Xardas wrote:...Heroes of M&M IV rulz! :)

X
=; [-(

Heroes of M&M IV rulz!
Hirouz IV rulz!
Sala,sala :P
TheMarko

Post by TheMarko »

TZAR imao . . . poklonio . . . nije mi se svideo . . . Heroes I,II,III,IV,V rulez . . .
lord warrior
Server Admin
Server Admin

Post by lord warrior »

In WoG we trust
TheMarko

Post by TheMarko »

:?: :?: :?:
Awakened

Post by Awakened »

Wake of Gods, mod za HOMM3 koji od njih pravi igru bolju od originala, IV i V zajedno...
Gassalasca Jape

Ne znam, meni se nikad nije nesto preterano dojmio...
Dawngreeter wrote:
Awakened

Post by Awakened »

Uf, WoG iskustvo umnogome zavisi od scenarija. Meni se mnogo svidele fore tipa ona kampanja Life of Adventure koje skoro prave RPG od Heroja... Deluje sasvim osvezavajuce u igri gde svaku caku znam 8)

PS. Da li neko moze da mi doturi one silne M&M-ove, po mogucstvu na DVD-u pocev od 14. ovog meseca?
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Slazem se najbolja stvar ma svih vremena nece biti bolje dugo vremena Wake of Gods, mod za HOMM3 koji od njih pravi igru bolju od originala, IV i V zajedno... :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
TheMarko

Post by TheMarko »

Imam ja sve M&M-ove . . . ali imamo problem sto si ti u Argentini ? ? ? :lol: Salim se u Holandiji . . .
Awakened

Post by Awakened »

Od 14-tog sam u BG-u 8)
TheMarko

Post by TheMarko »

Trajno ili privremeno ? ? ?

Return to “Kompjuterske igre”