Hero Academy

Moderator: Moderators

Stavrogin

Hero Academy

Post by Stavrogin »

Ne znam da li ste upoznati sa ovom zanimljivom igrom
http://www.gamespot.com/hero-academy/
Krajnje zanimljiva potezne igra-vrlo zahvalna za igranje dok cekate neki que za LoL, WoW, GW2 isl...
Ili bilo kad kada imate vremena.
Dzon Vejn

Re: Hero Academy

Post by Dzon Vejn »

Zanimljiva je, ali je dugo vec nisam upalio. Ne postizavam od svega ostalog. Malo je bezobrazno za PC 5 evradi po timu, ali ajde - moze se igrati i sa osnovna 2.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

hehe. Za ipad je besplatna, a tim je po 1 dolar. ono sto sam juce video je da acc sa PC-ja prihvata i preko ipada, sa sve dopunskim timovima. Mozda vazi i obrnuto?
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Stavrogin

Post by Stavrogin »

Samo jos da nadjem nekog u blizini koji ima ipad-da li postoji neki emulator?
Inace-preko vikenda je na steamu bila akcija-50% popusta tj. 2.5evra po timu-apsolutno se slazem da je 5e kradja.
Nabacih sebi tribe.
Stavrogin

Post by Stavrogin »

Koliko sam razumeo igra je na 50% popusta preko steama tj. 2.5e za igru ili 3.99e za dve kopije sve do 27. novembra
Krajnje fina ponuda :-)

Return to “Kompjuterske igre”