EVE online multiplayer

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Re: EVE online multiplayer

Post by Dzon Vejn »

Poslao. Mada nisam siguran da li mogu da dobijem 30 dana, jer koliko sam procitao "terms" sekciju, ovo vazi do 5. januara (mada nije precizirano da li je to rok za slanje, tvoje prihvatanje, ili tvoju prvu uplatu).

Ako bude trebala pomoc, pisi.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Boban

Post by Boban »

Aktivirao sam kod i dobio 21-day trial, hvala! Verujem da će ispoštovati i obećanih 30 dana gratisa.
Naravno, odabrao sam Minmatar rasu iz poštovanja prema pošiljaocu, :D ...
Vidimo se uskoro u EVE-u.

Pozdrav, Boban
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koje ti je ime lika in-game?

I ako planiras da nastavis da igras:
0. Prvo uci learning skillove (osnovni na 5, advanced na 4, po mogucstvu)
1. Pa se onda opredelis sta zelis da igras (PVP, PVE, trade, science, industry...)
2. Pa onda ucis ostale skillove
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Bas lijepo.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

"Ko se maca lati, od maca i umire"

BoB, najomrazeniji alliance u igri vise ne postoji. Ubili ih njihovom taktkikom (bukvalno, disbandovan je alliance). Sa obzirom na to da sam spavao 1.5 sat, detaljniji izvestaj sledi kad se naspavam :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Posto je 1 slika = 1000 reci, ubacicu 2 slike :D:

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Zanimljivo. Ja nisam bas bio dogmaticno protiv BoB nikada i mislim da zbog jednog legitimnog prestupa ne znaci da treba odmah skakati u vagon jadikovanja povodom svakodnevne developerske podrske toj alijansi. Medjutim, misljenja sam da ustolicene velike alijanse na vrhu liste uvek predstavljaju nesto sto je inherentno lose po igru i da je promena uvek pozitivna sila, pa mi je drago sto je BoB konacno pao. Nadam se da BoB piloti nece imati mnogo problema da ostanu u igri u neki mdrugim alijansama.

Nego, kad sam vec ovde. U ospte nisam vise u igri, vec duze vreme. Jel' se mozda nagovestava Jovian kontakt u predstojecoj ekspanziji? Ili bilo sta Jovian-related?
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

uvek predstavljaju nesto sto je inherentno lose po igru
ne bih se slozio. ako je najjaci/mocniji lik/savez dobar moze podstaci druge vidove razvoja, osim konkurencije, i vladati ekonomski na primer...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Upravo je ekonomska vladavina problem. U EVE smatram da je ogroman dominantni alliance ekvivalent monopoliste na trzistu sto nikada i nikako nije dobro ni za jedan drustveni sistem.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

cak ni ako ce deliti dzabe stvari kada mu drugi traze?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Naravno. U stvari, pogotovo tad. Ekonomija je zajebata stvar, pogotovo u EVE gde je model odlicno odradjen.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovako, sto se tice ex-BoB-a:

Pazi nije to bio jedan prestup. To je bilo konstantno. Prvi titan u igri je ubijen na prevaru (BoB spy je bio pored titana i kada je titan uradio log off, ovaj je uradio agro na titana pre nego sto je titan nestao sa mape (nestajanje traje 1 minut). Posto je time zapoceo agro, titan nije nestao 15 minuta, koliko traje agro. Za tih 15 minuta su se svi BoB-ovci nakacili na titana).

Zatim su bili prvi koji su koristili POS bowling. Prvi su bili koji su koristili spijune da dodju do POS sifre, i zatim dok je cela flota zasticena unutar POSa, promene password cime izbace celu flotu. Koristili su bug u igri (dok nije proglasen bugom) kada je moglo da se udje u enemy POS i puca po ljudima koji ne mogu da ti vrate).

Takodje svi ti bugovi su bili proglaseni bugovima kada im se to prvi put vrati (sto je ocit interference developera koje imaju u svojim redovima). Takodje, sve te bugove ne bi znali da im odredjeni developeri nisu malo "pomagali".

Zatim su imali cuveni T20 incident sa developerom koji im je dao nekoliko t2 BPOa kada nije postoja invention (izmedju ostalog i sabre BPO), sto je neverovatna para bila u to vreme.

Zatim su hakovali forume i team speak servere protivnika koji ih napadaju (ili koji se brane). Itd., itd. Da je bio single problem, verovatno im niko ne bi ni zamerio. Problem je u tome sto je njima to bio stil igre. I pored svega toga, odbili su se o Morsus Mihi (alliance u kome sam) :D. Da ne spominjem da je i M-O sistem (ulaz u Morsus Mihi regiju) izgubio SOV tako sto su oni rusili POS-eve dok mi nismo mogli da se logujemo na server ;).

Vrlo mi je drago sto su dobili ono sto su i trazili. Jos draze mi je sto moj alliance nije imao nista sa time. A najdraze mi je sto je sve bilo legalno - njihov director iz execut. corpa se posvadjao sa nekim i napravio im to sto je napravio.

edit: sto se tice Jovian space-a i svega Jove-related, mislim da to ostaje samo kao backstory, i da se to nikada nece aktivirati.

Glory to Arstotzka!
shilja

Post by shilja »

Mislim da su stavili u nekim novinama da je neki nas covek stavljen u glavni savet EVE-a. Jel ti znas nesto o tome?
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

shilja wrote:Mislim da su stavili u nekim novinama da je neki nas covek stavljen u glavni savet EVE-a. Jel ti znas nesto o tome?
Naravno. To mi je CEO ;). On je CEO nase korporacije koja je "glavna" korporacija alijanse. Zove se Vuk Lau, super je lik. Takodje je i trenutni lider nase cele alijanse.

Glory to Arstotzka!
Shark

Post by Shark »

4 words:
Apocrypha. Wat is dis?
The mark of my divinity shalt scar thy DNA!
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Novi patch (ekspanzija, kako god) za EVE. Na svakih X meseci izlaze ti veci patchevi i oni dobiju neko ime, tipa:

revelations
quantum rise
apocrypha
itd.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sad primetih da je stigao EVE i do novina...

http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/7905924.stm

doduse, nije bas sve kao tekstu, ali dobro, boze moj :D.

Glory to Arstotzka!
Shark

Post by Shark »

Potpuno se slazhem sa onim shto je tip rekao na kraju... Ono shto svakoj igri daje char jeste upravo taj scam. Ako lik ima skilla da te navoza ko budalu i da ti uzme sve shto imash za shaku prashine - svaka njemu chast, i to treba nagraditi ne-penalizovanjem toga.

Iskreno, nervira me kada neko koga su upravo napravili velikom budalom (skem, shtagod, ostao je bez nechega) pochne da plache developerima da ga spasu od toga... I kako je njihova greshka shto se njemu to desilo.
The mark of my divinity shalt scar thy DNA!
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start.
Stevan

Post by Stevan »

Jos draze mi je sto moj alliance nije imao nista sa time.
Nije sa tim konkretno,ali se njihova MAX kampanja tako katastrofalno srusila kad su dosli kod nas da je to sigurno pokrenulo neki fail cascade kod njih.
Ego je cudesna stvar:))
Elem kraj MAXa u Tributu je bio vrhunac moje EVE karijere...pravi nacin da se ode u zasluzenu penziju:)
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ukidanje supporta za shader 1.0 grafiku i stone-age racunare je bio kraj moje karijere (do daljnjeg barem) :D. Doduse, to je usledilo ubrzo posle umiranja BoB-a :D.

CCP mi je ucinio veliku uslugu - konacno imam neko slobodno vreme :D. Barem dok ne izadje Blood Bowl online :oops: ... tada sam zavrsio sa zivotom jedno godinu dana :oops: .

Glory to Arstotzka!
Gassalasca Jape

Post by Gassalasca Jape »

Ja sam dosao samo da kazem da sam, nakon godina odolevanja, konacno instalirao EVE, i evo, dve nedelje kasnije, uplatio svoju prvu pretplatu. Goodbye life, hello EVE. :D
Dawngreeter wrote:
U ovoj prici Evropa je kao drugi Isus Hrist. Zrtvovala se za grehe Sovjeta.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

E Luka, Luka... sta mi uradi...

Glory to Arstotzka!
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Sta uzeo si opet da se igras?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa prvo sam hteo da ti prebacim parice, ali je na onoj opciji (da se vratis 4 sata u igru) pisalo da ako aktiviras tu opciju a ne kupis PLEX, onda ti je ta opcija zatvorena za vjek i vjekova... a to nekako ipak nisam hteo da uradim.

Par dana kasnije pozove me Stevan, veli :D, aktivirao mi se i brat, pa bi bio red i ja da se aktiviram. I onda sam uspeo jos 24 casa da se opirem :D.

Imao sam stravicnu srecu, aktivirao sam se u "poslednjem" trenutku. Morsus Mihi ce po svemu sudeci izgubiti space (u narednih par dana), sto bi znacilo da bi mi tamo ostali zarobljeni bilioni ISKa. Ovako sam uspeo uz nadljudske napore (recimo da poslednjih par dana nisam bas puno spavao :D) da izvucem napolje nekoliko biliona ISKa, i sto je najvaznije - neke mnogo lepe blueprinte :D. Cetvrtak, petak, subotu i nedelju sam bio online maksimalno koliko sam mogao da izdrzim fizicki - evakuacija kada ti 1000 ljudi seta po tvom delu svemira nije bas laka ;). Ostalo mi je mozda jos bilion-do-dva ISKa u 0.0, to se nadam da ce malo po malo otici na marketu (orderi traju 3 meseca, a imam jos 2 jump clone-a u tim stanicama, i remote sell skill, tako da ce mi roba biti 9 meseci na marketu).

Nikola i ja treniramo na altovima za pirate (YAAAAAARRRRRRR), a sa main karakterom cu se baciti u imperiju na heavy heavy heavy trgovinu ;).

Najlepse iznenadjenje mi je bilo - u medjuvremenu su izbacili skilove za statove, a oni koji su trenirali te skilove (dakle svi :D), dobili su adekvatan broj skill poena da ih rasporede kako zele :D (u mom slucaju ne bas malih 2.5 miliona).

Glory to Arstotzka!

Return to “Kompjuterske igre”