EVE online multiplayer

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Re: EVE online multiplayer

Post by Dzon Vejn »

Savet:

istreniraj prvo sve learning skillove na NAJMANJE 4, a onda i napredne learn skillove na sto vise. To ce ti drasticno ubrzati ucenje ostalih skillova ;)

Za kopanje, za pocetak juris mining barge skill. Pronadji ga u marketu i treniraj prerequisite-e. Dok to ne istrazis, imas 2 opcije: minmatar frigate Probe (ova ima veliki cargo za frigatu, pa je pogodna za kopanje), i minmatar cruiser Scythe (ovaj ima neke bonuse na kopanje).

Ne veruj nikome.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pera-Beast

Post by Pera-Beast »

sta znaci Security Status ? ako neko moze da pojasni :)
Standard Champs 2006
Dani Fantazije 2007
Legacy Championship 2007
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Naravno.

Security status ti pokazuje tvoj odnos sa policijom. Matematicki gledano: -1.99 do +5.00 nemas penal, -2.00 vec pocinje da ne valja - u 1.0 sistemima te napada policija (postajes KOS - kill on sight). Na -3.00 te napada policija i u 0.9 sistemima. Na -4 u 0.8 itd.

Pored toga security statusa, koji je na nivou imperije, postoje i statusi sa svakom od 4 glavne frakcije. Da bi te statuse (standinge) dizao, moras raditi misije za odredjenu frakciju. Nakon svakih 15 uradjenih misija, dobijas 1 important misiju, koja ti dize standing sa frakcijom (u tvom slucaju minmatar). Medjutim penal je to sto u misijama ubijas (u tvom slucaju) amar brodove, i povremeno caldari brodove. To znaci da ce ti standing sa minmatarima rasti puno, u poredjenju sa tim koliko ce ti opadati sa amarima i caldarima. Medjutim, ako dodjes do -2.0 sa amarima, imas problem - u ammar-controlled sistemima te napadaju (opet samo 1.0 sistemi sa -2.0 standingom).

Prednosti standinga sa FRAKCIJOM (znaci ne security) su mnogobrojne a ja cu ti navesti nekoliko:
- dobri R&D agenti traze veliki standing sa frakcijom. Dobri R&D agenti donose puno kesa za 0 truda.
- da bi podigao POS u 0.1, korporacija mora da ima 1.0 standing sa frakcijom ciji je space. Da bi podigao u 0.2, mora da ima 2.0, itd. (racuna se kao aritmeticka sredina svih iz korporacije. Ako neko ima 0 standing, taj se ignorise - znaci ako ne planiras raditi misije onako masovno, najbolje je da ne radis uopste (cak ni onu pocetnu)). POS donosi neverovatne pare.
- da bi podigao RACE standing, moras da radis misije za korporacije od te rase. Kada radis misije za neku korporaciju, raste ti standing sa njom (osim u svakoj 16. misiji - opisao sam iznad). Kada postignes standing od 6.66 sa nekom korporacijom, ona prestaje da ti naplacuje taksu za refine ruda. Takodje, potreban ti je standing 8.0 da bi podigao jump clone-a (veoma bitna stvarcica).
- itd. itd.

Ovo je vrlo kompleksna tema, pa ako ti nije dovoljno ovo sto sam napisao, a ti postavi jos konkretnija (uza) pitanja.

edit: najbitnije je da napravis razliku izmedju:
- security standinga (sve iznad -2.0 je ok)
- race standinga
- corporation standinga
- player-run-corporation standinga
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pera-Beast

Post by Pera-Beast »

Hvala puno na odgovoru.

Imam jos jedno pitanje :)

Desava mi se da naletim na primer na olupinu nekog broda i u njoj ima dosta lepih stvari, ali ako hocu da ih uzmem dobijem upozorenje da ce vlasnik moci da me napadne.

Zanima me da li to trajno traje ili ima neki cooldown (da li se stavlja bounty na na mene). Tj, da li se isplati to raditi (krasti tudje stvari) ili ne ?
Standard Champs 2006
Dani Fantazije 2007
Legacy Championship 2007
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Dobijes agrresion time koji je 15 min (cooldown kako kazes). Mislim (mada nisam siguran) da ti opada i security standing (sto sam vec opisao zasto ne valja). Pored toga, moze i vlasnik da te navata, a povrh svega, mozes da upadnes u crnu listu nekih korporacija / alijansi sto generalno nije dobra ideja (jer je lose za posao), osim ako ne planiras da igras kao pirat.

Generalno, mislim da ti to nije dobra ideja, jer niko ne ostavlja nista vredno. Sumnjam da ces ikada naleteti na nesto skuplje od 1 mil, a on se zaradjuje prilicno brzo ;)

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ko ovo nije procitao, taj ko da nije igrao EVE :lol:

http://forum.klubzmaj.org/viewtopic.php?f=4&t=5937

Glory to Arstotzka!
Shark

Post by Shark »

hm, lik je zheni za petu godishnjicu dao hulk...

meni je ovaj deo chista pobeda
and wait..like posinious snake ready 4 battle and warriorhood...

...or like klingong warrior waitin for romulan warbird to decloak.....

in dis case bellicose.... was romulan warbird....

I LOK ON TO ROMULAN WARBIRD AND GO POW POW POW
koji car.... jbt ovome je neka zhena rekla "da" :)
The mark of my divinity shalt scar thy DNA!
Up Up Down Down Left Right Left Right B A Start.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mislim da je kljucna rec NEKA zena... mislim jeste EVE cool igra i sve, ali ja ipak nekako ne bih voleo da moja zena igra EVE.... biti zena i igrati EVE nekako ne ide zajedno... ili jedno ili drugo ;)

Ima i boljih delova kao npr.:

lik1: Not as good as original El'tar pos thread
lik2: allmost reach his level :P
lik koji je napisao tekst koji si citao: i am el'tar

Pa onda:

1: wife was gots excite, i was do hulk make eject
2: I WARRIOR FOR WOMEN BELONG TO ME

I jedan od komentara :lol::

Somewhere in there an Oxford English Dictionary got ganked and podded. In fact I think if anyone shows them this the entire staff at Oxford will probably jump off a cliff somewhere.Possibly in Iceland. I hope they remembered to update their clones.

edit: gank = pirati koji te cekaju na krivini; podded = ubili su ti i brod i pod u kome ostajes nakon toga; clone = zeton, ako nisi updateovao clonea, najebao si.

Glory to Arstotzka!
Shark

Post by Shark »

ili ono "osetjao sam se odgovornim, jer bi ipak valjalo da ja nju uchinim sretjnim jer ona mene tolko usretjuje u krevetu" deo :)

mrzelo me da quotujem... lik je car, ako se kandiduje za Ministra Interneta, ima moj glas.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ja sam bez reci...
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Komirao sam se danas pri citanju opisa POSa:

The Matari aren't really that high-tech, preferring speed rather than firepower or involved technology. Unfortunately that doesn't apply very well to stationary objects, much to the liking of the Amarr Empire.

Amarrians call it a scrapheap of epic proportions. But don't underestimate these structures. Minmatar commanders usually have the last laugh when it comes to combat.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ukoliko ima neko sa minimalnim science skillovima - bacite oko ponovo na invention... prilicno je isplatljiv. Evo linkova:

http://games.chruker.dk/eve_online/invention_chance.php

http://www.eve-production.org/invention ... l#overview

Okvirno sa level 4 skillovima (sto je 2 nedelje treniranja u najgorem slucaju 0 da nemate ama bas ni jedan skill), meta 4 itemom i bez dekriptora, imate 75% sanse za uspeh.

Takodje, interface-i su drasticno pali u ceni (~3-4 mil u proseku komad, osim ship interface-a, koji su ~80.... svaki od ovih je ranije kostao preko 130 mil). A oni se ne trose - dakle one-time buy.

Ako uzmete 10 puta 200mm AC kao primer - meta 4 je 200mm 'scout' koji kosta 500k-600k. Dekriptor ne kupujete. To je ulozenih 5-6 mil, a dobijenih 45 mil. Vrlo, vrlo isplativo. Cak i da vas bas nece i da imate duplo manji success, to je i dalje 20 mil na ulozenih 5 ;).

Pomislite samo na one BS stvarcice ;).

Glory to Arstotzka!
Shark

Post by Shark »

fin kalkulator ... svidja mi se ovaj deo "implants - these are still useless" :)
Stevan

Post by Stevan »

Kad se samo setim da sam ja vouchovo za prijem u korp najveceg kerbera u istoriji EVEa..sigh...

Elem ovaj topic je poprilicno ziv:)
Ajde kad zavrsite sa tim proizvodnjama :P ...cisto probajte ono zbog cega je EVE tu gde jeste.
Daleko najbrutalniji i najbolji PVP u MMO svetu.
Ne kazem da su drugi aspekti igre bez veze..ali PVP ne zelite da propustite.
Za ljude sa manje SP factional warfare bi mogao da bude prilicno interesantan.

Poz
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Za one sa jeftinijom ulaznicom:

SP - skill points
factional warfare - PVP tipa 20 VS 20

Da nisi vouchovao tog kerbera, vi biste jos vozili brodove iz doba drugog svetskog rata :lol:... a moj wallet bi bio daleko manji nego sto jeste :P

Glory to Arstotzka!
makifromtoronto

Post by makifromtoronto »

Kada eve zealot sa zmaja NN nece da stavi nista:
Već par dana nikakvih zanimljivih vesti, i onda kao grom iz vedra neba padne jedna vrlo interesantna i povrh svega dobra vest. Reč je o najvecoj ikada fleet battle između dve najvece supersile u igri, alijansa Band Of Brothers i skup alijansi Northen Coalition, koji su vec u par navrata bili u ratovima. Prema izveštajima, dve masivne flote, od ukupno 1214 pilota je bilo prisutno u M-OEE8 sistemu. Dobar deo ove vesti je ta što igrači tvrde da nije bilo uopste laga prilikom susreta toliko brodova u jednom jedinom sistemu, i to zahvaljujući CCP kompaniji koja je nedavno pustila u opticaj http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=584 sistem na serverima, sa ciljem da tačno pri ovako velikim okršajima ne bude nesnosnog laga koji se do sada redovno pojavljivao i kvario koncepciju igre i ratovanja. Naravno, taj sistem je daleko od perfekcije, tako da je u kasnijim segmentima laga ipak bilo, ali znatno manje nego do sada, tako da je to veliko poboljšanje i nada za buduće velike okršaje.

Do sada smo viđali isto velike bitke, velikih razmera, ali nikad sa ovoliko puno brodova, uglavnom su razmere tih ranijih bitaka bile oko 500 pilota u jednom sistemu, ali nikad preko 1000.

Ljudi koji ne igraju EVE jednostavno ne mogu da zamisle kako izgleda kad su tako velike i masivne bitke, ko u naučno fantastičnim filmovima iz Holivuda. To je najbolje uživo videti, ovako možemo preneti samo delić atmosfere.

Kraći report možete pročitati na ovom linku http://www.myth-games.com/news3540.htm

UKRADENO SA RURA BEZ SRAMA
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

4s (korporacija u kojoj je vecina nasih igraca) je deo northern coallition-a... i taj sistem je bio nas.

Ali to sto ti pises je daleko od istine ;). Naime, laga jeste bilo manje nego ranije (da ne kazem da je ranije node pucao na daleko manje od 1000 ljudi u sistemu), medjutim ono sto je problem je:

- node je izdrzao 10 minuta pre pucanja
- kada je pukao node, usledili su multiple restarti
- Band of Developers (za one sa jeftinijim ulaznicama: alijansa koju developeri POPRILICNO favorizuju) je imao uputstva kako da "zaobidje" node crash, te je usledilo:
- Band of Developers uspeva da reloguje svoje capital brodove i upucava jedan po jedan NC capital brod dok ovi ne mogu nista da rade (dobijaju black screen (of death)).
- vrhunac svega je sto CCP jos uvek nije reimbuse-ovao brodove izgubljene njihovom krivicom (padom node-a)
- a mladji developeri (koji srecom nemaju konacnu rec) odbijaju peticije (sto prouzrokuje da igraci eksaliraju peticiju ka senior developerima (koji kao ne favorizuju ikoga (ili barem ne javno))

Epilog se jos uvek ocekuje, Band of Developers osim M-O sistema nije uspeo da uradi nista u celoj Tribute regiji (a i M-O su uzeli na prevaru), a ukoliko se CCP ne opameti, usledice masovna klanica po Jita sistemu :D (za one sa jeftinijim ulaznicama: Jita sistem je main hub u CELOJ IGRI - dakle tu se pretezno skupljaju kerberi (care bear) koji placu cim izgube brod i odmah prete prestankom igranja :D)

edit: znam da zvuci kao ona klasicna: svi su protiv srba :D, ali Band of Developers je alijansa koja je zaista MASNO favorizovana od strane proizvodjaca igre. Cak su svojevremeno morali da se javno izvine (game developeri) zbog pojedinih sranja koje su pravili (t2 lutrija).

Glory to Arstotzka!
makifromtoronto

Post by makifromtoronto »

jbg nisam bio tu samo sam preuzeo vesti a vidim da nisi nista stavio tako da detalje nisam znao daj neki video tih 15 minuta sa 1000 igraca bez laga.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Naravno :D

http://www.youtube.com/watch?v=jVrN-Rv2VEs

(citati slova!)

edit: raspitacu se da li neko ima ovo, mada mislim da je tesko da ce se nesto naci...

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nocas i juce u toku noci smo, pored nekoliko node crash-eva, pobili BoB flote najstrasnije... za sada jos nisu uspeli da uzmu nista novo, a navodno su obecali do utorka da ce da drze 3 sistema sa stanicama :D :D :D

Ovom prilikom cu ubaciti par slika da privucem ljude ;)

in warp

par NPC brodova eksplodira u isto vreme

ovako izgleda titan

velika flota

velika flota na 1 mestu

edit:
malo objasnjenja:

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ovako izgleda (Amarr) titan:

Ovako izgleda Capital Ship Fight:

Ovo ostane kad se ubije (Amarrski) titan:

Node je sinoc izdrzao local od preko 700 ljudi u istom sistemu. Osim titana, sinoc im je ubijen i minimum 1 mothership (prvi manji brod od titana), za drugog se jos ne zna da li je umro ili ne, kao i dosta dreadnoughta i carriera ;). Nama - 1 dreadnought. Tada su izlogovali capital flotu...

Glory to Arstotzka!
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

cini mi se ko da je neko pritiso dugme "start" i print screen u isto wreme. Rezultat - izgleda ko desktop.
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sinoc je bio naj-epic-iji fight od svih epic fightova ikad. Preko 100 capital shipova je umrlo :D. Local je bio 600+ od cega 200+ capital brodovi. Jake masine su podnosile lag (mali FPS, ali igrivo), dok su slabe masine imale problem (ali ne i black screen of death).

I opet smo oprali bandu developera :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Nadjoh konacno i titana u velikom planu:

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Cemu on sluzi osim da preti?
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Shark

Post by Shark »

Verovatno da nosi sve ostale/ostalo :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pa ima puno uloga... npr. ima doomsday spravicu, koja moze da se aktivira jednom dnevno i nanosi 75k dmga (dakle ubija sve sto je manje od battleshipa, plus battleshipe ako nisu fitovani da tankuju doomsday); zatim moze da otvori portal i izvuce/ubaci celu flotu u obliznje sisteme, itd., itd....

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Plus, moras da ga napravis ako ga komsija vec ima. Propustis to i vec sledece nedelje ces imati najmanji plasma TV u kvartu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, a sagraditi jedan nije lako. Jer da bi sagradio titana, to moras da gradis u 0.0, a da bi gradio nesto u 0.0, moras da imas sovereignty, a to znaci da ostali nemaju (a svi bi nekako zeleli da drze 0.0 svemir). I onda, kada imas SOV 1, moras da ga drzis neko vreme da bi porastao na SOV 2, pa onda moras da imas SOV 2 jos neko vreme da bi imao SOV 3, pa onda moras da imas SOV 3 neko vreme, plus da imas nekoliko okolnih sistema sa SOV 3, da bi 1 SOV 3 prerastao na SOV 4. E tek u SOV 4 mozes da gradis titana.

Pa sad da bi njega sagradio, moras prvo da sagradis pun kurac i kusur komponenti, pa kad njih sagradis, sve to doteras u 0.0 (sto do skora nije bas bilo lak posao - sada postoje jump freighteri koji malo olaksavaju stvari, ali je i dalje zajebato i moras do jaja da vodis racuna o svemu), pa zapocnes gradjenje, pa uspes da drzis taj sistem 3 meseca (cini mi se da toliko traje izgradnja titana, mada nisam siguran) dok se gradi titan, inace: cao-zdravo ;).

Ah da, ako komsija to uradi, a ti ne, vrlo verovatno ce vam odnosi blago zahladneti u smislu da te komsija pojede :D.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Koliko sam shvatio on nije nista sto 40-ak fajtera (ono najmanje sto zuji svemirom) nemoze da pobije sa sve pratecom flotom.

Volim EVE, samo mi je zao sto nisam milioner sa 45 godina, zivota sa petoro odrasle dece i tridesetiro unucadi da mogu da se iskreno posvetim toj igri.

P.S. Vise nemam ni kreditnu karticu, posto mi u ovoj zemlji nije ni potrebna da bih ziveo bolje.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

opsidiannight wrote:Koliko sam shvatio on nije nista sto 40-ak fajtera (ono najmanje sto zuji svemirom) nemoze da pobije sa sve pratecom flotom.

Volim EVE, samo mi je zao sto nisam milioner sa 45 godina, zivota sa petoro odrasle dece i tridesetiro unucadi da mogu da se iskreno posvetim toj igri.

P.S. Vise nemam ni kreditnu karticu, posto mi u ovoj zemlji nije ni potrebna da bih ziveo bolje.
Erm... ne bas :D. Znaci pazi, ako imas 1000000000 brodova u blizini titana, i on pusti doomsday, SVI koji ne mogu da pretrpe 75k tog damage-a (a veruj mi, ima dosta ljudi koji ne znaju ni battleship da nameste da tankuje doomsday - cak i kada znaju da je titan u floti) instant umru. 40tak fajtera uz bilo koju kolicinu flote to ne moze da ubije ;).

Dalje, ako se dobro deploy-uje titan, i pokriju sve kapije za izlaz iz sistema, plus imas covert op brodove koji skeniraju sistem (u prevodu - ako je flota dobro organizovana), svi koji prezive doomsday, gotovo sigurno ce svi bidi nahvatani / trackovani i zatim pobiveni. Treba li da spomenem da ni jedna kolicina fajtera ne moze da nanese ovaj vid damage-a ;).

A ona sposobnost da warpuje celu flotu u obliznje sisteme je ekstremno korisna alatka. Imamo jednog u alijansi koji vozi titana i vodi flote. Ne mozes da verujes sta taj ubija svaki dan :D.

Titan ima puno svojih prednosti, i svakako da vredi svoje pare. Druga stvar, nasa alijansa ima nekoliko titana. Battleship moze da se namesti da tankuje 2 doomsdaya, ali je onda prilicno beskoristan u svim drugim vidovima. Mislim da 3 doomsdaya ne moze niko ko nije capital da prezivi. Znaci ako ubacis 2 titana u isto vreme negde - ti si pobio KOMPLETNO CEO support (cak se i battleshipovi racunaju kao support).

Zatim ako branis POS, sistem ti je cynojammovan (sto znaci da neprijatelji ne mogu da imaju capitale u tvom sistemu, a ti pomocu jump bridge networka mozes), titan lepo sedi u force fieldu POSa, kada se ovi pojave da pucaju na POS, on lepo izadje iz FF, pusti DD, i vrati se u FF. POS gunneri dokrajce ostalo. Znaci ima taj titan puno uloga ;). I svakako da ga 40 fajtera (tih najobicnijih) ne moze pobiti ;).

Glory to Arstotzka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

a sta su beli ekrani na slici? neki tvoj top sikret?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Osoba koja je uzimala screenshot je izbrisala sve sa ekrana sto bi moglo da otkrije trenutnu lokaciju titana. Obzirom da titan ne moze nigde da se dock-uje cak i kada pilot nije online, non-stop je u opasnosti da ga brz i dobro koordinisan napad rokne.

EDIT: Ili mozda ipak nije. Sad sam tek video da sasvim lepo pise trenutni sistem. Sad ne kapiram zasto sakriti ime pilota a ostaviti lokaciju...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U slikama koje sam ja captureovao, ime sistema se ne vidi, izmedju ostalog i zbog toga sto je dawngreeter naveo.

Sa druge strane, svi ostali, "zamrace" razne stvari iz raznih razloga (par primera):

- chat kanali (ove velike kocke sa leve strane): svaki igrac moze da formira chat kanal koji moze a ne mora da bude zasticen. Vecina ljudi ne zeli da svi znaju koje sve chat kanale on prati. Kanali imaju razne funkcije (od ubijanja dosade, preko intel kanala koji ti pomazu da se kreces pored neprijatelja, do command kanala koji su najcesce zasticeni i vide ih samo osobe koje vode flotu... postoje i npr. scout kanali, gde su samo scouti trenutne flote, itd.). Shodno tome, ako ti imas otvoren npr. scout kanal, to znaci da obicno vozis scout brodove, sto znaci da bilo ko ko vidi tu sliku zna da si ti scout, sto ne treba da se zna.

- sa desne strane, igrac koji je captureovao sliku, imao je podesen overview tako da vidi i prijatelje i neprijatelje (sto je kranje neobicno - obicno trebas da namestis samo neprijatelje da vidis). Brod koji je "zamracen" je vrlo verovatno neki capital brod, te nije hteo da prikaze koji pilot vozi i koji tacno capital brod.

Titan moze da se seta po sistemima ako imas dobar jump bridge network, i moze da "ode na spavanje" na bilo kom POSu, mada se generalno preferiraju POS-evi u sistemima koji imaju SOV 4.

Osoba koja je uzimala screenshot nije iz alijanse koja je bila vlasnik titana, tako da je nama u cilju bilo da se zna gde je titan :D. Ako obratite paznju - kada sam ja captureovao naseg titana, lokacije je "zamracena".

Usput-budi-receno: veceras smo im slupali jos jednog titana :D.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Au, nicu titiani ko pecurke posle kise. Ali se i beru.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Koliko sam citao reportove, izgleda da su ga skinuli za manje od minut ovaj put :D. Osim toga, otislo im je i 33 dreki :D. Nama ukupno 8 brodova, od cega samo 1 capital (dreka) :D.

2 titana za nedelju dana :D.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Sila boga ne moli.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja samo da kazem da je umro JOS JEDAN titan :D.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ako bude bilo nekih novih igraca, na ovom linku se nalazi spisak sta koji karakter dobija pri kreaciji:

http://wium.dk/nw/evetool/EveNewSkills.pdf

a ovde posle mozete da gledate sta radi koji skill:

http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/

Glory to Arstotzka!
Boban

Post by Boban »

Želim da startujem novi lik u EVE Online-u. Ako je neko zainteresovan može mi poslati pozivnicu za Budddy program na e-mail [email protected]

Postoji prilična šansa da nastavim account i posle trial perioda, što bi za nekoga od vas značilo 30 dana free, :)

Pozdrav svima, Boban

Return to “Kompjuterske igre”