Чика Дринки

Re: EVE online multiplayer

Post by opsidiannight »

Mozda je do RAM-a ima samo 512, grafika 5700
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Slovicu, ja imam ispod 900 MHz kuci, 32MB grafiku, 512 RAMa, 512/64 konekciju i sve radi kako treba ;)....

Jednostavno neke opcije ti jedu previse resursa, ako nisi truli bogatun i nemas uber-ala-dawngreeter masinu ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Eeeej bree, nije moja masina bas skroz uber! Samo je quad core sa 2GB RAM-a i nVidia 8800GT :D
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Koje opcije i da nije u pitanju spyware terminator. Mogu li iskljuciti zastitu ako sam samo na EVE.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Prvo iskljucis efekte turreta i pucanja (to ti je neka kombinacija alt+ctrl+shift+ (e ili t zavisi sta oces... ja bar mislim da je to shortcut))... oni jedu masno. U grafici iskljucis sve sto mozes (kao recimo da ti iza aeroplana ostaje trag).

Ja ne koristim nikakve anti viruse, anti spyware... nista. I nikada nisam imao nikakvih problema.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Dawngreeter wrote:Eeeej bree, nije moja masina bas skroz uber! Samo je quad core sa 2GB RAM-a i nVidia 8800GT :D
GT? Koji amater :P
Meditations of evolution increasingly vaster: of the moon invisible in incipient lunation, approaching perigee: ...of the procession of equinoxes: ...of the parallax or parallactic drift of socalled fixed stars, in reality evermoving from immeasurably remote eons to infinitely remote futures in comparison with which the years, threescore and ten, of alloted human life formed a parenthesis of infinitesimal brevity.

-Excerpt of meditations during demonstrations of various constellations; Ulysses
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Pa ono, ja jos nisam video GTX kod nekoga, a to je, kolko znadem, jedino bolje :P
Pricam o 512MB verziji, jelte. 8800GTS postoji sa 640MB ali je clock sporiji pa je efektivno slabija. A i svi testovi pokazuju da ne ume efikasno da iskoristi 640MB.

So there. :P
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Aman, postoji GTS sa 512 Mb (ja ga imam). I sigurno nema sporiji klok od GT -a, osim ako se u poslednjih par meseci nije pojavio novi GT. Sto valjda nije. Ma svejedno, 'be mi se i za moju i za tvoju graficku kartu.
Meditations of evolution increasingly vaster: of the moon invisible in incipient lunation, approaching perigee: ...of the procession of equinoxes: ...of the parallax or parallactic drift of socalled fixed stars, in reality evermoving from immeasurably remote eons to infinitely remote futures in comparison with which the years, threescore and ten, of alloted human life formed a parenthesis of infinitesimal brevity.

-Excerpt of meditations during demonstrations of various constellations; Ulysses
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

A jes', izasla i ta. Shnjuf.

I sta ti se bre 'be, postoji li ponsnija tradicija medj' gejmeriam od uporedjivanja konfjuktatorskih komponenti? :P
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja vas samo molim da to ne radite na temi o EVE-u ;)

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Uklonio STerminator i opcije u podesavanima, ide bolje ali kad se na ekranu nadje 50 objekata i dalje je cupavo.

Ne znam sto kukate oko novca igram max 10 sati sve zajedno i imam oko 700000 a potrosio sam do sada preko milion. Radim misije. Uzeo sam fajtersku pozadinu igru sam poceo sa oko 800000 skilova.

El to OK?
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Problem je kad ti, na primer, jedan advanced learning skill kosta 4.5 miliona. Da ti i ne pricam kada treba skupiti pare za battleship. Nije katastrofa, al' jeste mnogo para.

EDIT: otpriliek svako pocinje sa okvirno toliko skill poena, ako se ne varam. Koja rasa?
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Nemam pojma, ona na M.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

E fora je da iz overview-a izbacis sve sto ti ne treba - a toga ima dosta... Pa tako recimo, ako radis samo misije, iskljuci sve rude iz overviewa, zatim uvek zelis da iskljucis policiju i njihove towere (tih imas barem po 20 u svakom trenutku), i generalno sve sto ti ne treba iskljuci.

Zatim, izbegavaj naseljene sisteme - znaci nemoj igrati blizu Oursulaerta npr.... sto je vise ljudi u lokalu, to ce ti slabije ici (do 100-150 ljudi je ok.... preko toga pocinje da ne bude ok. Na dialup-u preko 75 ljudi pocinje da ne valja).

Kao sto ti je DG rekao, neki skillovi su skupi, a tebace ti vrlo brzo ;)... Neke od mojih skillova sam placao 60 miliona recimo (samo 1 skill.... a gde su oni koji mu prethode?). Generalno, ako vodis racuna, para ces uvek imati dovoljno. I postoji milijardu nacina da se zaradi, tako da stvarno nije frka. Samo uvek postavis prioritete i nema problema (tako sam ja skupio svoj prvi bilion - skupljao sam za svog freightera, a onda je Nikola prestao da igra, tako da sam pokupio njegovog, uplatio 4 meseca pretplatu, polupao par brodova, i ostao na 400 mil ;))

Nakon relativno novog patcha, svi pocinju sa otpilike toliko. Fora je sto neke kombinacije rasa i "podrasa" daju neke skillove na 5 (pa tako mozes recimo napraviti science alta - caldari naucnik, koji u startu moze da ti isrtazuje 6 BPO-a.... vrlo korisno ako se bavis produkcijom, te ja imam 2 takva alta ;) = 12 BPO-a + na main-u jedno 10 = 22 BPOa na istrazivanju u svakom trenutku). E sad, opet zavisi od toga sta igras, kako ces koristiti slotove za altove - PVP igraci koriste altove kao skaute, PVE igraci obicno imaju trade altove (kasnije kupis jako puno loota po misijama, pa treba sve to prodati), industrijalisti imaju science altove, itd...

Slovic igra gallente na moju preporuku ;)... (ili ne???)

Jos par hintova Slovicu:

1. razvi salvagaing skill, i obavezno nakon misije radi salvage - to ti donosi lepe (i dodatne) pare.
2. ako ne zelis da se bavis nikakvom produkcijom, mozemo se cak dogovoriti i da ti otkupljujem sve materijale koje nabavis salvagingom - jer se od toga proizvode rigovi, sto ja radim ;)
3. Vodi racuna da ima dosta mentola u igri koji na neke cake mogu da te ubiju i u imperiji (safe space - tamo gde ima policije)... znaci nikome nemoj da verujes.
4. Postoji kanal koji se zove "help"... tu pitas sta god ti nije jasno... ponekad moze i local da posluzi.
5. Cuvaj brodove - he who runs away, lives to fly his ship another day... znaci bolje ti je da moras da ubijas nekog NPCa izpocetka nego da zagines.
6. Slusaj starije :lol: - ja sam polupao 3 broda od kada sam poceo da igram PVP - sva tri zato sto nisam slusao ;)... E kad puknes BS, onda ti se naglo otvore usi ;)
7. Mislim da sam ti to vec rekao, ali cu ti ponoviti - gledaj da sto pre razvijes skillove za cruisera, kako bi mogao da radis level 2 misije. One ce ti donositi drasticno vise para.
8. Radi misije za korporacije koje imaju R&D agenete - trebace ti posle... spisak mozes videti:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard ... adid=86084
a ja cu ti izvuci za gallente:
Gallente

CreoDron
Size: Large
Implant: Willpower
Highest R&D: lvl. 5
Main Research: Electronic Engineering, Caldari Starship Engineering & Gallentian Starship Engineering

Roden Shipyards
Size: Medium
Implant: Willpower
Highest R&D: lvl. 5
Main Research: Gallentian Starship Engineering, Plasma Physics & Quantum Physics

Duvolle Laboratories
Size: Medium
Implant: Intelligence
Highest R&D: lvl. 4
Main Research: Plasma Physics & Gallentian Starship Engineering

Mozes naci u kojim sisitemima ima ovih korporacija tako sto u peoples and places izaberes da trazis korporaciju i ukucas ime neke od ove tri.

edit: i vodi racuna da neki igraci imaju napravljene korporacije sa slicnim imenima - znaces koja je prava, tako sto imas slicicu za gallente kada kliknes na show info.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Dzon Vejn wrote:7. Mislim da sam ti to vec rekao, ali cu ti ponoviti - gledaj da sto pre razvijes skillove za cruisera
Poznato pravilo izbora razvoja skill-ova na pocetku igre: IGraci se dele na one koji posle frigata kupe cruisere i na one koje kupe destroyer i onda poginu od onih koji su kupili cruisere.
Nemam pojma, ona na M.
Minmatar? Padni mi na grudi! :D
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Destryera treba razviti na 1 jer je jako zgodan za salvaging zbog 8 hi slotova ;) (4 za salagere i 4 za tractor beam).

Osim toga, nisam mu nasao neku primenu...

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ma nisam minmatar nego Galante :)

Polako, nemam ni 12 sati igranja.

Learning skil na max odma i srodne potom a onk sve ostalo.

U kojoj grupi skilova je salvage?
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Dzon Vejn wrote:Destryera treba razviti na 1 jer je jako zgodan za salvaging zbog 8 hi slotova ;) (4 za salagere i 4 za tractor beam).

Osim toga, nisam mu nasao neku primenu...
Mozda u nekim PvP situacijama... tko ce ga znati. Mislim, kao, jeftini su. A sigurno bi bili dobar odgovor za one jeftine 8-frigate napade koji su cujem jako efikasni u medjukorporacijskim carkama (kako jedan guide kaze, ako svaki peti napad ubije jednog kapitalca i svaki put izgubis svih osam fregata, i dalje je protivnik izgubio neverovatno vise resursa... a onda jos u cargo svake fregate stavis container koji se zove "cela flota nas je kostala manje nego metci koje si potrosio" :lol: ).
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ma vi ste sekta al dobra. :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma si lud... capital ship ne mogu da ubiju frigate... ni jedna kolicina istih... ni destroyera. To je prva stvar. Druga stvar, samo lud covek vozi capital ship bez support flote... u nasoj korporaciji pijes odmah kick ako sednes u SVOJ capital bez support flote...

Pretezno se voze reckoni i cruiseri za PVP skirmishe... bar kod nas.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ne znajem, nisam ja toliko daleko u igri. Cak je trenutno i ne igram, nikako da sredim problem sa karticom. Al' sam cit'o sta ljudi pricaju. Sa E-WAR stvarcicama i zujanjem unaokolo, kazu da jaci brodovi od cruisera komotno padaju. A kad kazem komotno, mislim da su sanse da jedan u pet 8-frigate napada moze da uspe.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jaci brodovi od cruisera da, ali capital shipovi ne ;)... Znam ekipu koja je vozila 5 interceptora (to je jos manje od frigate), i rusila BSove time ;)

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Reci cu vam samo da je kombinacija:

skillovi za proizvodnju rigova + Jita + pristup 0.0 golden nugget ;)

A za 4 dana mi se zavrsava istrazivanje sledece ture rig BPO-a :twisted:

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

E, a gde da nadjem skill tree.
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Imas na Eve sajtu. A mozes i da ukljucis u opcijama da ti kod skillova prikazuje i one skillove kojima trenutno nemas pristup (znaci, efektivno sve koji postoje).
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Pre je postojao program EVEmon, koji je to imao... medjutim koliko se secam od njega se nesto odustalo.

Jebiga ja znam napamet skill tree (za sve sto planiram u narednih XYZ meseci da ucim) pa mi vise ne treba :lol:

U svakom slucaju, imas u okviru marketa "skills" drop down menu, pa u okviru njega imas sve sto ti treba. Gledanjem infoa svakog od skillova vidis prerequisite. Vodi racuna da recimo kod skillova za brodove, jedno su prerekviziti za skill, a drugo za voznju samog broda (sto znaci da moras da pogledas i info broda da bi znao koji ti SVE skillovi trebaju))

edit: evo i linka ka sajtu:
http://www.eve-online.com/itemdatabase/EN/skills/

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Aj nek mi neko posalje pozivnicu, pa kad budem uplatio dobija i on 14 day free. Nenade. [email protected]
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Meni nesto taj buddy program ne radi... kada kliknem na submit, dobijem error da im fali neka strana...

Plus nigde ne vidoh da pise da dobijam 14 dana, nego da ucestvujem u nekoj nagradnoj igri, pa koga izvuku.

Gde si ti to video? Moze li neki link?

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ma isao sam na onaj eve help pa je lin tu negde sa desne strane

Ljudi ovo je zaraza, zaraza kazem Vam.

Svi ste vi narkomani a ja najgori.
makifromtoronto

Post by makifromtoronto »

ako ti treba trial mogu da ti sredim 21 day trial ^^ samo vikni
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Sredi ako mozes. Mislim ja sam vec na onom 14 day obicnom za sve smrtnike. Sto vise mogu da iskamcim, to bolje.
makifromtoronto

Post by makifromtoronto »

hmm dang.... samo daju jedan po accountu da napravim,ali fora za 21 day trial ti je da nadjes nekoga ko ima steam account (neko ko je igrao CS preko neta sigurno ima neko sa foruma) i da ti posalje taj ekskluzivni trial iz steam-a koji traje 21 dan tako sam sebi uzeo,ali bedak je sto daje samo jedan trial po accountu :( :-({|=
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ili da koristis bilo koji banner koji stoji na svakom drugom gaming sajtu. Ja sam koristio 30 day free trial a vi crknite od zavisti :P
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ej, uzo fregatu sa 4 slota za oruzje a daje mi da stavim samo dva small lasera. U cemu je fora. Kaze da nema vise mesta za module na brodu.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Broj hi slotova nije jednak broju LASERA koje mozes da vozis. Znaci da ta frigata moze da stavi 2 lasera plus izvestan broj missile launchera (ili rocket launchera ili sta god... te raketle).

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

I tako konanco reaktivirah nalog. There will be shipwrecks! 8)
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Kupio sam destrojer pa rokam, nije lose, 5 raila je ok plus skill 5 na small hibrid turets .

Cini mi se da polako kontam. Dobro je sto nisam 100% Bosanac onda nikada ne bih skontao :) .
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja obrisah jednog starog alta, i napravih jednog novog - eh da sam ovako napravio lika kad sam pocinjao, sada bih plivaop u bilijardama....

Minmatar -> Vherokior -> Traders -> Enterpreteur

Trade skillovi sa kojima pocinje:
Trade 5
Daylight trading 5
Retail 4
Broker relations 2

Za tradera mislim da ne moze bolje od ovoga za pocetak...

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Upravo sam primetio da imam nesto preko 50 miliona u salvage materijalima... 8O

Eto meni Battlecruisera.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

A sta ti to gomilas?

Salvage je strava, ubo sam nesto sto je 500k i nesto za 250k mislim, brod iz kog je doslo vredi manje od toga ihaha.

Return to “Kompjuterske igre”