Guild Wars

Moderator: Moderators

The Sky Hero of War

Guild Wars

Post by The Sky Hero of War »

Igra li neko ovu igru.Jedva cekam da izadje GW2.Sad igram EOTN.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Guild Wars

Post by Hypodermic »

Mislim da si malo omasio sekciju, Guild wars ide u kompjuterske igre, ne u On-line RPG. Pod on-line RPG-om smo mislili na play-by-mail, play-by-forum i sl stvari :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
The Sky Hero of War

I zar niko neigra ovu super igru.LOL
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da... toliko je super da je niko ne igra ;)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Rover

Post by Rover »

ne...igra zapravo jeste super....a onda je predjesh :|
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Cela moja ekipa jos uvek igra GW. Sem mene. Mada evo, ponovo sam je instalirao. Al' nikako da je upalim.
Is it bright where you are? Have the people changed? Does it make you happy?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sve te ala-WoW igre imaju isti problem... u nekom trenutku ih "predjes", i onda si cao do sledeceg patcha. Jednostavo postane dosadno. OK, ne racunamo tu mog brata koji i dalje ubija vukove i ostale zveri po WoW-u 8O
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Istakao bih da je GW ipak nesto drugaciji. PvP je snazan i cak funkcionalan za razliku od wow-like igara (max equipment i statove mozes da dostignes za nedelju-dve jaaako laganog igranja a PvP-only likove pravis odmah takve; sve je u vestini igraca) a PvE se igra za titule kojih ima metricna tona. No, ocigledno, cim ne igram igru meni tu nesto bas i ne lezi. Al' fakto nije kao sve ostale. Mada nije ni EVE, koji je bog otac i majka priroda za online gaming.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ih necemo da preterujemo... U WoW-u ti ipak treba barem metar dana da stignes na level 70 (ako igras prvi put naravno... svaki sledeci put je nesto laksi posto znas napamet kvestove), i to postenog igranja... sad je PVP nesto pojednostavljen (tj mozes umesto honora da placas medaljama iteme, sto znatno skracuje vreme skupljanja istih)

To sve i dalje ne menja cinjenicu da sam se ja vratio na EVE ;)... Sto ipak govori o kvalitetu istog ;)

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ma ne bre, mislim u GW-u je maxovanje lika brz i lak proces. WoW se otelis, znam. Ovde ti je dovodjenje lika na max bukvalno tutorial igre, pravo igranje pocinje tek kada vise nema napredovanja. Zato je PvP toliko jak i ne zavisi od ultra-rare equipment-a.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

I glavni problem svih igara ovog tipa: kvestovi se svode na 2 tipa:

1. Idi ubij X komada necega
2. Prosetaj od tacke A do tacke B (i eventualno jos tacaka)

Sto postane uzasno dosadno nakon 100 takvih kvestova...

Eventualni spin se desi kada dodjes do jednog od onih kvestova (1/100) koji ima i time limit.

I posebno lose mi je: sve igre tog tipa, kada izbace patch, najbedniji novi itemi su 10 puta bolji od najboljih starih (pa tako recimo u outland u WoW-u kada udjes, naletis na kantu na kojoj pise: "thrash your equipment"... jer kvestovi daju iteme koji su bolji od nekih lvl60 epica). Pritom svaki novi patch placas, sto mi je totalno idiJotski - mislim da je mesecna pretplata sasvim dovoljna (mada istina, ako se secam dobro, u GW konkretno nema mesecne pretplate?)

EVE mozes da skines klijent kad god ti je volja - free... a garantujem da je hardver i proces backupovanja slozeniji i skuplji nego kod bilo koje druge igre.

Glory to Arstotzka!
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Opet, GW nije takav. Obzirom da je potpuno instanciran, svi questovi i misije su storyline tipa i za promenu su mahom zanimljive. Itemi svi prate odredjeni template. Postoji razlika u snazi, ali max oruzje je uvek isto i razlikuje se po bonusima, koji su takodje uvek isti. max damage bil ocega je jako lako naci, odredjene bonuse nesto teze (ali se mogu salvage-ovati sa itema i preneti na druge). Tako na primer +15% damage kada ti je health iznad 50% je verovatno najpopularniji upgrade, dok sam jos igrao bio je prilicno skup i redak. Medjutim vec +14% je bio vrlo pristupacan, a taj 1% bas i ne znaci mnogo. Patch-ovi rebalansuju skillove non stop (vazno je zbog PvP-a) i uvode nove unique iteme, ali unique item prati isti template kao i svi ostali, samo ponekad ima drugaciji manje ili vise dojajan skin i ponekad vrlo trazenu kombinaciju upgrade-ova koji se mogu reproducirati i "rucno". U stvari, skin je najskuplja komponenta svakog oruzja, retki skinovi umeju jako mnogo da kostaju (a ne dodaju efektivnosti oruzja, samo je vanity stvar).

I, da, GW nema mesecne pretplate.

A EVE... pa, mislim, jebiga. Covek moze da se luda zabavlja provaljujuci kako su MMORPG super super najsuper ikada, a kada mu dosadi da klikoca, farmuje i grinduje onda moze da dodje i do igre koja zaista jeste virtual world. Mada mnogi nemaju stomak za tako nesto, kad nema NPC-eva koji ti daju u krug repetitivne questove (mada... u stvari, imas agente ako ti se to radi) i govore gde da ides da bi povecao nivo nego ceo svet u kojem radis sta oces ljudi se izgube.
Slartibartfast

Post by Slartibartfast »

Zapravo, jedini MMORPG -evi sa dozom logike su Guild Wars, EVE Online* i, verovali ili ne, D&D Online. Koliko sam video od ovih nadolazecih, to su i dalje Everquest (i kojih li vec igara) klonovi. Jedina boljka tog zanra je sto je game design sveden na nulu...

*Ipak najbolji od pomenutih.
Meditations of evolution increasingly vaster: of the moon invisible in incipient lunation, approaching perigee: ...of the procession of equinoxes: ...of the parallax or parallactic drift of socalled fixed stars, in reality evermoving from immeasurably remote eons to infinitely remote futures in comparison with which the years, threescore and ten, of alloted human life formed a parenthesis of infinitesimal brevity.

-Excerpt of meditations during demonstrations of various constellations; Ulysses
The Sky Hero of War

A grafika u GW-u je fascinantna.I bolja mi je od WOW-a,a i nije toliko zarazljiva. :D
NightElf

Post by NightElf »

Pozdrav Dawngreeter-u.

http://www.gusterivatrostalni.com
Dawngreeter

Post by Dawngreeter »

Ali Boki, moras da se registrujes da bi tamo video ista, a za registraciju se primaju samo clanovi Guild-a...

Return to “Kompjuterske igre”