Lord of the Rings Online - Free to play od jesni

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Re: Lord of the Rings Online - Free to play od jesni

Post by Dzon Vejn »

Ne postoji ti bas "najbolji" izbor ;). Sta god dauzmes neces pogresiti. Ako ti je to prvi lik, najpre bih ti savetova mozda yeomena (mada je on najsmorniji) jer ces moci sam sebi da kuvas. Posle njega mozda najpre woodworker / historian, jer oni skupljaju resurse "usput", i prave neke konkretne stvari, za razliku od ostalih koji su vise naklonjeni tome kada imas vise likova, pa da ih opremas dok levelujes (jeweler, armorer, weaponsmith)
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mladizmaj

Post by Mladizmaj »

Uzeh stolarstvo/farmanje/sumarstvo pa kaobajagi posto sam ranger koristice mi da pravim svoje lukove :) Zanimljiva je igra za ljude koji uzivaju u kraftovanju :)

Od kog levela pocinju instance za grupe ? i jel postoji raidovanje u bilo kom obliku za one koji neplacaju ?
"You'll bend to my will - with or without your precious sanity."
Album sa mojim hordes figurama
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Od levela 20 ako se ne varam (Great Barrows). Ovo drugo nisam siguran kako radi kod free naloga. Znam da mozes da igras skirmishe, to sigurno.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Mladizmaj

Post by Mladizmaj »

I samo jos jedno pitanje, kako se kupuje mount ili skill za istog. Na pocetku sam dobio neku pistaljku ali ona mi je istekla posle nekih 12 sati.
"You'll bend to my will - with or without your precious sanity."
Album sa mojim hordes figurama
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Mount, ukoliko si VIP, mozes da naucis severno od Bree-a na 20. nivou, odradi se jedan Q (trka konjem). Ukoliko si FtP, mislim da kosta 95 poena da naucis da jases konja.

A sam konj je, ukoliko se dobro secam, 500 silvera.

Ovo ujedno smatram 2. po redu najvecim penalom kada si free to play (1. je nemogucnost koriscenja svih fast travel ruta).

Glory to Arstotzka!
mladizmajko

Post by mladizmajko »

I ja stigoh na neke malo vislje nivoe Vucica (loremaster) na 25 i Mladizmajko (ranger) 15. Igra je grindastog tipa skroz pogotovo ako hocete da je free play cela. Najbolja varijanta je da se uplati jedan mesec igranja da bi se otkljucale sve stvari koje idu uz to plus cini mi se da se dobije 500 turbine poena sa tim sto ce vas postedeti mnogo grindanja. Ja sam hard core i stedim pare pa idem tezim putem :mrgreen:.

Ko hoce ftp model moj savet je da otkljuca na pocetku riding skill (95p) i da kupi konja (500srebra) severno od Bree-ja a ostale poene steka. Dobija se jedna kutijica na pocetku koja daje razne stvari bonuse i tako to, uglavnom najbitnije je da daje konja na 24sata, neke knjige koje boostuju slayer deedove ( posto u ftp verziji svi deedovi moraju da se urade ovo ce pomoci) i token koji otkljuca sve rute za putovanje na sat vremena. Kanije na 20nivou daje dva qvesta koji daju po 10 turbine poena svaki. Postoje cak i deedovi da neumrete do 20 lv ( nisam siguran da li daju poene ali cini mi se da da). Najbitnija profesija na pocetku je kuvanje, levelovanje je mnogo zamornije bez toga ( regeneracija u borbi i van nje).

Inace jel ima neka naska guilda ili nesto tako slicno ? Cini mi se da sam video last balcan hope guildu ali neki bugarin je bio decko i nije bas bio raspolozen da mi odgovara.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Sa jednim mesecom uplate dobijate 500 poena, otkljucano sve, dodatne torbe, ukida vam se gold cap, itd., i kada vam prestane VIP status dobar deo tih stvari vam ostaje otkljucan.

Moj neki savet za pcoetnike bi bio: napravite lika, odigrajte FtP pocetnu regiju (zavisi od rase) + Old Forest, kupite lone lands za 1 poen, odigrajte i njega. Do tada ce vam vec sve biti jasno, a trebali bi da budete i negde oko 30. nivoa ako ste radili sve deedove regularnim putem.

Zatim mozete da odaberete 2 puta - heavy grindanje da bi se otvorile neke regije, ili uplacivanje 1 meseca da bi vam sve regije bile otvorene. Za mesec dana ako se posvetite igranju, svakako mozete stici do levela 50. A dotle cete opet znati da li zelite da se igrate dalje ili ne.

Morija kosta 2500 poena full verzija (juce je kupio \:D/ ), ili 1500 ako uzimate samo kvestove bez 2 dodatna karakter slota, 2 nove klase, cap-a za skirmish na level 15, itd. Ako se ne varam 2500 poena je nekih 30 evra.

Posle Morije ima jos Mirkwood koji u store-u nema da se kupi full (za sada), vec samo kvestovi za 1000 poena (sto je jos 2 meseca pretplate - ako se odlucite za moriju, tada uplatite jos 1 mesec, sto je u totalu 2 meseca, odnosno 1000 poena koliko vam treba za mirkwood).

Da vas samo ne zbuni prilikom uplate VIP statusa - poeni se dobijaju u roku od 24h.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

cek, cek, nisi valjda platio??? 8O :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Da, tako brze, bolje i lepse raste kupus :D.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

znaci ispunili su se uslovi da vitlas dzedajskim macem?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Eh sad nisam ispratio posalicu :D.

Zaboravio sam samo da dodam jednu stvar - ako se ne varam, kada kupite moriju i mirkwood imate ih full. Sto ce reci da komotno mozete da se vratite na neplacanje.

Glory to Arstotzka!
Bathory

Post by Bathory »

pa kad izadje star wars mmo da se sigras...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

A ne, to Nikola. Sta cu ja u star wars svetu, kad tamo nema da se sadi kupus :D ?

Glory to Arstotzka!

Return to “Kompjuterske igre”