EVE online turnir LIVE

Moderator: Moderators

Stevan

EVE online turnir LIVE

Post by Stevan »

AKo je neko raspolozen ovde vam je live prenos turnira..bice dobrih pegli:)
http://www.eveonline.com/events/allianc ... ewersd.asp

Poz,
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Re: EVE online turnir LIVE

Post by Dzon Vejn »

Jel ce 4s uspeti da nakupi neku ekipu? Mislim, one Kentucky Fried Chicken morone nekako ne zelim da gledam :D.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Stevan

Post by Stevan »

Ovo je aliance turnir..znaci tim je MM.
Btw..upravo su nas oprali :)

Al stvarno su dobre bitke...treba pogledati.
Sutra se nastavljaju mecevi.
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

MM skoro pa = 4s :D.

Ko je bio u timu?
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Stevan

Post by Stevan »

E sori Nesho,nisam pregledao forum neko vreme....ma bio je mix pilota iz nekoliko corpova.
U MM sad ima josh nekih korporacija koje u zivotu nisam video ranije:P.
Pandemic Legion je dobio turnir..i to prilicno ubedljivo.
Ovo mi je novi char btw http://rawr.eve-kill.net/?a=pilot_detail&plt_id=455852
Poz,
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

To je u redu :D. Samo kad nije Kentucky Fried Chicken ili kako se sad vec zovu :D. Doduse ni o Goonsima nemam mnogo bolje misljenje, ali ajde da im covek progleda na jedno zatvoreno oko zbog feata koji su postigli :D.

Na kom jeziku pozdravljaju Vuka sada :D ?

Glory to Arstotzka!
manson

Post by manson »

eng kao i ranije :)

je li dzone, jesi ti bio u 4s? mislim da jesi, bar se nesto secam sa 4s foruma neki slican lik je bio :)
koji ti je bio char u igri? batalio si eve?
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Jesam igrao EVE.

Voleo bih da igram ponovo, ali nemam dovoljno vremena za to... EVE jednostavno jede previse vremena - ili ja ne umem da ukomponujem posao, zenu, ostala interesovanja, ostale igre i EVE ;).

3 sata dnevno mi je odlazilo samo na istrazivanje marketa, transport 0.0 <---> Jita, postavljanje market buy / sell ordera, kupovinu "ad hoc" na marketu, podizanje i kupljenje produkcije, podizanje i kupljenje researcha, i proveravanje POSa :D. I to svaki dan "mora" da se uradi. Gde je tu sve ostalo? ;)

Glory to Arstotzka!
manson

Post by manson »

heh, true

ja vec 6 godina igram eve :) onako casual uglavnom
i batalio sam taj industry deo, samo pvp i pve tu i tamo :)

doduse ostale igre, ove o kojima je na ovom forumu uglavnom rec, ne igram, pa valjda tako imam vremena za eve :)
Stevan

Post by Stevan »

Mansone koji ti je ingame nick u eve..ako nije tajna?
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
manson

Post by manson »

nije :) zerospace, 4s corp

koji si ti? ako igras :)
Stevan

Post by Stevan »

Zerospajz ftw:)
Linkovo sam chara,skrolni malo iznad.
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"
manson

Post by manson »

haha
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Naime poceo sam malo da je igram medjutim trebaju mi neke parice pa se pitam da li neko od igraca ili bivisih igraca ovde moze da mi posalje neke parice (kako su mi rekli ljudi u igri ,i ako nemate uplaceno ,mozete uci na 4h kao da uplatite in game parama,samim tim tako i da mi posaljete)! :D

Ime lika Jericho fon Dragac
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Stevan

Post by Stevan »

http://www.eveonline.com/en/tournament/evetv

Live stream finalnog dana.
Bice dobrih pegli,ko moze,bavezno neka pogleda.
"Moj pas nema nos!"
"Pa kako onda mirise?"
"Odvratno!"

Return to “Kompjuterske igre”