FUMBBL - online blood bowl liga revizija

Moderator: Moderators

joggy
Hronos
Hronos

FUMBBL - online blood bowl liga revizija

Post by joggy »

evo posle 4 godine (video u statistici) ponovo sam posetio FUMMBL sajt.
Sam sajt je sad pregledniji, jawa klijent je poboljsan i graficki i sto se tice preglednosti, uvedena su najnovija pravila LRB6.0.

Ali ono sto je najvaznije sada postoji sasvim nova liga koja se zove blackbox. U toj ligi racunar uparuje igrace na svakih 15 minuta po slucajnom izboru ali uzimajuci u obzir jacinu tima (team rating). Jednostavno napravis kolko oces timova, stavis ih kolko oces na cekanje, i racunar ti odabere protivnika (naravno, mozes da igras samo sa jednim timom u isto vreme). Naravno, nekad se desi (recimo ako stavis samo 1 tim na cekanje) da ti racunar ne nadje protivnika jer nema slicnih timova, ili je recimo prijavljeno neparan broj trenera, medjutim novo izvlacenje je 15 minuta daleko :D . Prednost ove lige je sto ljudi ne mogu da biraju sa kim ce da igraju, pa da bude onih namestanja rezultata ili da sa chaosima igras iskljucivo protiv wood elfova. Jednostavno, racunar ti odabere, ti moras da odigras ili da predas i to je to.

naravno, postoje i one stare lige. Kome se to svidjalo moze bez problema da nastavi.
Isto tako ima i mogucnost da useri naprave svoju ligu i onda igraju sa drustvom (u kom slucaju timovi ne mogu vise da ucesvuju u "ranked" ligama na samom sajtu).

ja odigrah 2 probne tekme juce i danas, i prilicno sam zadovoljan novinama. Pa ko oce, neka se ponovo uloguje :D
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Dzon Vejn

Re: FUMBBL - online blood bowl liga revizija

Post by Dzon Vejn »

Vidis juce nisam provalio to za taj blackbox. To mi se svidja, i mislim da je to upravo ono sto je falilo svim tim online verzijama. Napravis tim brate, i igras sa onim sto ti zapadne ;). Zvuci dovoljno dobro da bih probao. Grafika je i dalje... mmm... nema grafike :D. Ali prednost trenutno uzima team fortress 2 :D. Kad se malo izigram verovatno cu opet baciti oko tamo sta ima. I nervira me sto sam stekao healing potion i sad ga vise nema :(.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Priznaj da ti u TF2 najveće zadovoljstvo predstavlja ubijanje lika koji nosi luk i strelu? :mrgreen:
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Samo kad nosi "kapu" sa perom u glavi :mrgreen: .
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Danas sam konacno probao... sve preporuke. Posebno za black box, koji mi se ultimativno svideo.

Glory to Arstotzka!

Return to “Kompjuterske igre”