Trazim protivnika.

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Megabaja
Baja

Re: Trazim protivnika.

Post by Megabaja »

Orome javi se kad odigras partiju Homeraoom pa da se podruzimo...
Caos...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
shilja

Post by shilja »

Ok, znaci treba mi Mr X, nek se javi prvom prilikom ili eventualno neko da me posavetuje kako da dodjem do njega :)
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Dule možeš li u sredu :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

mrksa ces morati da nadjes preko hobi stora siljo.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

shilja

Post by shilja »

Pa ja bi telefon ili tako nesto, probo al svi cute. Reko, mozda oni znaju nesto sto ja neznam 8)
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

063/858-58-76 Mrdjan
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Rancicu, ajd potvrdi mi za petak :)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Nindza

Post by Nindza »

potvrdjujem :)
13:00 moze?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Moze, vijdamo se tada.
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Suticu kad si slobodan?Moze cetvrtak,petak ili subota?
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

moze cetvrtak i petak kad ti odgovara?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

orome pancevo

Post by orome pancevo »

Cetvrtak oko 4-5?
audaces fortuna iuvat
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

moze. super. jos cu ti javiti sutra tacnije vreme...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

bicu oko pola pet u radnji.
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

orome pancevo

Post by orome pancevo »

Vidimo se.
audaces fortuna iuvat
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

8.kolo

Rista vs Pera

9.kolo

Dr. Nick vs Voja Milan valjda sreda
Struja vs Luka Rakocevic

10.kolo

Sutic vs Dobrivoje danas u 4:30

II grupa:

9.kolo

Shilja vs Mrx kad ce ovo?
Stole vs Luka subota 12h

10.kolo

Milos Rancic vs Boca petak
Slovic vs Dule Ljiga
Kirgan vs Dule
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
shilja

Post by shilja »

Ja sam se cuo sa Mrxom. Problem je u tome sto on strajkuje pa treba da bude ceo dan na poslu (ako sam je to dobro shvatio). Neznam kakve su sanse ako za vikend radite do 23 (bar tako pise) da onda odigramo neku kasnu utakmicu?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Mozete sutra da zakazete, ostacemo do 23h.

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

8.kolo

Rista vs Pera

9.kolo

DR.Nick vs Voja Milan sreda
Struja vs Luka Rakocevic sledeci vikend

II grupa:

9.kolo

Shilja vs Mrx valjda sutra

10.kolo

Stojcev vs Damjan
Slovic vs Dule Ljiga
Kirgan vs Dule

"Yes...yes."

shilja

Post by shilja »

Aj, pa da kazem subota oko osmice. Pa sta bude. Saturday Night Football :)
Homer

Post by Homer »

Kad Pera bude spreman za 10. kolo, nek se javi.
Bilo bi pozeljno u naredne dve nedelje.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Moja losa sreca se nastavlja sa Slejerima jedan poginuo( i to onaj napredni) a drugi misuje Dule pobedio sa 2:1 u produzetku :roll: :twisted:

Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Cisto da napomenemo da su u partiji oba apotekara iskoriscena da sprece smrt, i da je bilo 5:4 za mene u casualtijima.

I moj minotaur je dobio block!
Siljo, spremi se :twisted:
ImageImageImageImageImage
Nindza

Post by Nindza »

Ja izgubio od Boce 2-1 tako da ce biti guzno na tebeli, svi po 20 bodova :mrgreen: :twisted:
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

jel su igrali rista i pera? i kad ce?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

8.kolo

Rista vs Pera subota

9.kolo

Deda vs Rista mozda nedelja
Shunka vs Pera subota
Dr.Nick vs Voja Milan sreda
Struja vs Luka Rakocevic ovaj vikend

II grupa:

10.kolo

Mrx vs Beta
Slovic vs Dule Ljiga ???
Shilja vs Luka

11.kolo

Kirgan vs Damjan

"Yes...yes."

Rover

Post by Rover »

ja i stole igramo danas oko 12-13h.
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Extra onda cemo mi neki dan posle pa da vidim jesam li prosao u prva 4 :roll: :twisted:

opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Ljiga i ja u nedelju od dva širimo kulturu, pričamo masne viceve, dobacujemo ženama i igramo BB. Srča do kolena i junačke narodne pjesne.
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

9.kolo

Dr.Nick vs Voja Milan utorak

10.kolo

Homer vs Pera posle 12-og
Shunka vs Luka Rakocevic

11.kolo

Dobrivoje vs Travlic

II grupa:

10.kolo

Mrx vs Beta
Shilja vs Luka posle 12-og

11.kolo

Damjan vs Kirgan
Boca vs Slovic
Dule Ljiga vs Stole

"Yes...yes."

orome pancevo

Post by orome pancevo »

Ima li neko broj od Travlica?
hvala
audaces fortuna iuvat
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

060/712-1888 Milan

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

10.kolo

Rista vs Dr.Nick
Homer vs Pera Nedelja
Shunka vs Luka Rakocevic Ponedeljak
Voja Milan vs Deda

11.kolo

Dobrivoje vs Travlic

II grupa:

10.kolo

Mrx vs Beta
Shilja vs Luka Cetvrtak?

11.kolo

Damjan vs Kirgan
Boca vs Slovic
Dule Ljiga vs Stole

"Yes...yes."

Dexter

Post by Dexter »

Shunka i ja igramo najverovatnije sledeci ponedeljak.
"Jebes ti Cak Norisa kad Jelena Karleusa spava a budna je sasvim!" - Hitler

"On the first day, Man created the machine in his own image." - Library keeper, Animatrix
Homer

Post by Homer »

Pera i ja igramo u nedelju.
Rover

Post by Rover »

Kirgan i ja igramo u utorak...
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

10.kolo

Rista vs Dr.Nick
Homer vs Pera Nedelja
Shunka vs Luka Rakocevic Ponedeljak
Voja Milan vs Deda

11.kolo

Dobrivoje vs Travlic

II grupa:

10.kolo

Mrx vs Beta

11.kolo

Damjan vs Kirgan
Boca vs Slovic
Dule Ljiga vs Stole
Dule Kosanovic vs Shilja

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Slovicu, koji dan posle ponedeljka ti odgovara?
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

kad igra deda? sutra/danas?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Verovatno sledece nedelje. To je deda, on je star covek.

"Yes...yes."

Return to “Blood Bowl”