Steam verzija Blood Bowla

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Dzon Vejn

Steam verzija Blood Bowla

Post by Dzon Vejn »

Drustvo, online sa par drugara igramo open verziju lige (legendary edition / chaos edition je u pitanju). Ukoliko ima ljudi koji poseduju BB LE / BB CE, i ukoliko ste zainteresovani za igranje, javnite, pa cu vam na PM pustiti sifru za ligu i ime lige.

Igramo otvorenu ligu (ko kad sa kim stigne i sa kim hoce).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
sstorm

Re: Steam verzija Blood Bowla

Post by sstorm »

Znaš li 'oće li biti BB2 uskoro?
Najavljuju ga već mesecima, čitam povremeno online ali nisam našao release date
Ja bi igrao online, ali ne bih kupovao ovaj ako će uskoro dvojka
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Skoro sam gledao, i vise ne moze da se nadje release date, mada je nekada bio septembar 2014. Trebalo bi da izadje u svakom trenutku, mada je to Cyanide, tako da.........

LE verzija (original) se moze naci za mnogo, mnogo manje para od full steam cene, tako da nama nije bilo frka.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
morkin

Post by morkin »

Meni je bolji interfejs na FUMBBLu... Ali može i ovde.
morkin

Post by morkin »

Odigrah prvu partiju...

Da li postoji nekakva indikacija u Blood Bowl da su učesnici lige online ili moram da budem sa njima Steam/Skype/Blood Bowl account friend?

Na Skype i u Blood Bowl sam username MorkinTheFree pa me dodajte...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Odaberes ligu, kliknes na svoj tim, i u donjoj polovini ekrana bi trebali da ti se prikazu protivnici koji su trenutno online u toj ligi (uz opcije matchmaking i challenge).

Ali generalno je mnogo lakse preko skype-a, jer mi uglavnom budemo svi online, pa se onda dogovaramo sta cemo da igramo (npr., juce dok ste ti i Nikola igrali BB, svi mi ostali smo bili na LoL-u).

Javicu ostalima da te dodaju po skype-u i steam-u.

Glory to Arstotzka!
Razon

Post by Razon »

Ja bih se rado pridruzio u BB CE. :)
Počeo sam sa Aud world i Naggaorth open, no tamo je stvarno teško naći normalnu partiju (gdje netko neće izaći van iz partije ako ju gubi). Sada igram Orca Cola Cup ligu, no 1 partija tjedno mi nije dosta.
Ako me dozvolite igrao bih sa Khemrijima ili Lizardima. Coach name mi je Razon.
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ma moze naravno, samo cisto da znas da ni mi sad ne igramo ne znam koliko puta nedeljno. Vec sam i zaboravio kako se tacno ubacuje neko u ligu, provericu kad dodjem kuci, pa javnem.

Glory to Arstotzka!
Razon

Post by Razon »

Ok, hvala.
Nas je u Zagrebu malo i nikad se ne uspije organizirati neka BB liga, pa htjedoh iskoristiti priliku kada ste vi već aktivni. :)
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

U zadnje vreme smo svi bili na LoL-u, posto je kraj sezone 11. novembra, a vecina je bila na ivici da udje u visu ligu ;). Mislim da ce posle toga biti vise zainteresovanih za BB ;).

Glory to Arstotzka!
sstorm

Post by sstorm »

Blood bowl 2 pre-purchase za tričavih 45 EUR + kasniji in game purchase timova... http://store.steampowered.com/app/236690/
Valjda su makar popravili AI...
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Valjda su namesti sve skillove da rade, a ne samo block...

Glory to Arstotzka!

Return to “Blood Bowl”