Rista vs Shunka
Pera vs Deda

II grupa:

5.kolo

Luka vs Dule Ljiga
Slovic vs Rancic

6.kolo

Stojcev vs Shilja
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Kirgan
Ser

Re: Trazim protivnika.

Post by Kirgan »

Moze 8)
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Posle bola i to puno u prva 2 kruga 3 patuljka manje prebiven gore no hobit neki ipak sam uspeo da zavrsim utakmicu koliko toliko normalno tj napravih pocasni CAS a sad Rancicu mi igramo sledecu i bice BAGERA 8) :twisted:

deka
Medved ili Jeti? Odlučite sami.

Post by deka »

Kirgan wrote:Posle bola i to puno u prva 2 kruga 3 patuljka manje prebiven gore no hobit neki ipak sam uspeo da zavrsim utakmicu koliko toliko normalno tj napravih pocasni CAS a sad Rancicu mi igramo sledecu i bice BAGERA 8) :twisted:
Bio bih zahvalan za prevod ili neki titl ove rečenice 8O 8O 8O
Image Image
PeraNekron

Post by PeraNekron »

deka wrote: Bio bih zahvalan za prevod ili neki titl ove rečenice 8O 8O 8O
Titl: "Odigrao sam utakmicu. Bilo je tesko, oterase mi 3 patuljka u prva 2 kruga u dead/injured box...kao da su hobiti, a ne patuljci (aluzija na hobitski notorno los armor, gde patuljci imaju notorno jak armor). Ipak sam uspeo da zavrsim utakmicu napravivsi pocasni casualty. Rancicu, mi igramo sledecu, i na toj utakmici cu imati Deathroller (bager, bukvalno traktor sa siljcima koji se koristi na tekmi, racuna se kao Secret Weapon)."
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Saethwyr wrote:
deka wrote: Bio bih zahvalan za prevod ili neki titl ove rečenice 8O 8O 8O
Titl:...
:applause: :applause: :applause:

Pero, zasluzujes diplomu svog fakulteta ;)
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

5.kolo

Dr.Nick vs Shutic ajde vec jednom!!!
Rista vs Shunka
Pera vs Deda

6.kolo

Struja vs Dobrivoje

II grupa:

5.kolo

Luka vs Dule Ljiga

6.kolo

Mrx vs Milos Rancic
Shilja vs Stojcev
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Nindza

Post by Nindza »

Mrx i ja pikamo u nedelju oko 14:00 :twisted:
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Kako stojis sa nedeljom da bas to sta nije bilo jasno :twisted:

Nindza

Post by Nindza »

Ako hoces mogu posle Mrx-a da se pomakljam i sa tobom 8)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Subota nema sanse imam vec isplanirano jbg :roll: :twisted:

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

5.kolo

Deda vs Pera nedelja
Shutic vs Dr.Nick hajde vec jednom!!!

6.kolo

Struja vs Dobrivoje
Shunka vs Voja Milan

II grupa:

5.kolo

Luka vs Dule Ljiga kad???

6.kolo

Mrx vs Milos Rancic
Shilja vs Stole

"Yes...yes."

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Da nedelja je extra i recite NE DROGAMA :roll: 8) :twisted:

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

5.kolo

Deda vs Pera pera predao, ali videcemo jos
Shutic vs Dr.Nick danas

6.kolo

Struja vs Dobrivoje
Shunka vs Voja Milan

II grupa:

6.kolo

Shilja vs Stole petak
Dule Ljiga vs Damjan
Beta vs Luka

7.kolo

Milos Rancic vs Kirgan

"Yes...yes."

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Homere kad ti odgovara?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Homer

Post by Homer »

Nedelja.
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

a posle nedelje - neki drugi dan?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Homer

Post by Homer »

Uf, nisam bas siguran, kako stojim sa vremenom tokom radnih dana.
Sledeci vikend bi trebalo da mogu da igram, ali ne mogu da obecam.
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Sad posle jos jednog poraza cekam Luku kad odigra sa Slovicem :twisted:

shilja

Post by shilja »

Hm... Kolko se secam nisam se nesto dogovarao sa stoletom za petak, posto sam pobego malo na selo, ali ne deluje lose. Aj mi samo daj njegov broj mobilnog da se cujem sa njime.
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

065/3334603

"Yes...yes."

shilja

Post by shilja »

Petak oko 14, it is.
"There are times when destiny calls forth a people and demands an action. Now is the time. We are the people. This is our action. Charge!"
"Sanity? Worthless things like that, I would not have as long as I can remember."
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Sta se desava sa Grupom 1 nesto je usporila i slabo se dogovara za tekme :roll: :twisted:

Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ma zajebavaju ljudi... nece ni forum da pogledaju kamoli da napisu da su slobodni i kad...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

6. kolo

Deda vs Dr. Nick (posto je Pera predao)
Luka Rakocevic vs Pera
Struja vs Dobrivoje sutra u 16h
Shunka vs Voja Milan
Sutic vs Homer

II grupa:

6.kolo

Dule Ljiga vs Damjan
Shilja vs Stole danas

7.kolo

Luka vs Slovic danas

"Yes...yes."

Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

A sad Boca pa Dule pa Damjan 8) :twisted:

Rover

Post by Rover »

meni je u toku ispitni rok...al cju se potruditi da odigram u toku nedelje(duletu je slava pa cju ga zvati sutra-prekosutra)
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

6.kolo

Deda vs Dr.Nick
Shunka vs Voja Milan
Shutic vs Homer

7.kolo

Travlic vs Luka Rakocevic

II grupa:

6.kolo

Dule Ljiga vs Damjan

7.kolo

Shilja vs Beta
Dule Kosanovic vs Stole

"Yes...yes."

Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Ja vs stole u subotu u 1h.
ImageImageImageImageImage
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

6.kolo

Shutic vs Homer

7.kolo

Dobrivoje vs Shunka
Travlic vs Luka Rakocevic

II grupa:

7.kolo

Damjan vs Boca
Mrx vs Dule Ljiga
Shilja vs Beta

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

Update.

"Yes...yes."

orome pancevo

Post by orome pancevo »

Moze shunkin br?
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

064/184-33-77

"Yes...yes."

Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

7.kolo

Pera vs Dr.Nick
Dobrivoje vs Shunka
Shutic vs Struja
Deda vs Homer

II grupa:

7.kolo

Damjan vs Boca
Mrx vs Dule Ljiga

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

O damjane, kada si slobodan?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
shilja

Post by shilja »

Aj nek mi se beta javi da se dogovorimo ove nedelje. Kako stoji radno vreme HS-a za ove praznike?
Nindza

Post by Nindza »

shilja

Post by shilja »

Fala vi.
Nindza

Post by Nindza »

Damjan nek se javi kad odigra sa Bocom

064/28-34560

Return to “Blood Bowl”