Trazim protivnika.

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Re: Trazim protivnika.

Post by Hypodermic »

Damjane, dok se ti oglasis meni prodje raspust... kad si slobodan?
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Image Image :badger: :badger: :badger:
Rover

Post by Rover »

boco...ja sam u bechu...mislim da je malko komplikovano da dolazish ovamo :P. ja sam ti josh pre nove godine dok sam bio u bgu reko da cju mocji verovatno tek posle bozicja, ili za bozicj, poshto se vracjam u utorak, odnosno u sredu cju da budem u srbiji....
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Ti ne rece da ces biti u becu, vec da ces "mozda biti zauzet" (ne teraj me da trazim PM :P). Ok, javi kad se vrnes, ako budes mogao vec ovu subotu sto sledi, bilo bi super :D
Pendargon wrote:...po toj logici, mogao bih da isecem lepih 10 kockastih komada stiropora, na devet zalepim bolter i bolt pistolj, i granate, i mali nozic, jednom zalepim powerfist da viri, a na jednog zakacim lasscannon, i imam savrsenu jedinicu chaos space marinaca....
Razz

Post by Razz »

Doktore kad ce mo da igramo?Ili jer neko ima doktorov broj? Pera
Vodka! That's a child's drink, why am I drinking this stupid drink, oh and why am I on a traffic island?
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

065/240-13-59 Dr.Nick ili ti Vladan.
Zar niste trebali danas da igrate?
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."
Emperor of mankind – on the Creation of the Space Marines.

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"--At the cost of freedom."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."
"Yes. Listen. Listen to the sound of raw silence. Is it not serene?"
- Night Haunter addressing a gathering of Nostraman nobles

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
Rover

Post by Rover »

mogu u subotu...
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Damjane, mogao bi, ako si raspoložen a pošto te Boca obradi i samnom da zaigraš, zaigraš i zapjevaš, zapjevaš i kolo povedeš. Patuljčice će u kolo same doći.
http://www.youtube.com/watch?v=jyH_WT8GJUI
"This time, next year, we'll be millionaires!"
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

7.kolo
Pera vs Dr.Nick valjda danas
Deda vs Homer

8.kolo
Voja Milan vs Dobrivoje
Luka Rakocevic vs Sutic

II grupa:

8.kolo
Stole vs Mrx
Milos Rancic vs Damjan

9.kolo
Boca vs Kirgan
Beta vs Dule Ljiga
"They shall be my finest warriors, these men who give of themselves to me. Like clay I shall mould them, and in the furnace of war forge them. They will be of iron will and steely muscle. In great armour shall I clad them and with the mightiest guns will they be armed. They will be untouched by plague or disease, no sickness will blight them. They will have tactics, strategies and machines so that no foe can best them in battle. They are my bulwark against the Terror. They are the Defenders of Humanity. They are my Space Marines and they shall know no fear."

"By reason. By truth. I have learned how your hearts and minds function. With that lore, I brought peace to this culture."
"Peace reigns, as I reign. I wouldn't expect your to understand. You are a little man, with little dreams."
"--You've ushered in the peace of the graveyard. Peace, at the cost of surrendering all choice, all freedom. The city lies in terror, forced to live by the standards you place upon our shoulder."
"Yes...yes."
"--But every sin...is punished, but punished by death, no matter the crime. No matter the scale of the sin. The people of the city live in silence, lest a single word earn them death for speaking out against you."

"Your presence does not surprise me, Assassin. I have known of you ever since your craft entered the Eastern Fringes. Why did I not have you killed? Because your mission and the act you are about to commit proves the truth of all I have ever said or done. I merely punished those who had wronged, just as your False Emperor now seeks to punish me. Death is nothing compared to vindication."
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Jel moze br od voje milana?
audaces fortuna iuvat
Shunka wrote:Upravo sam se setio da sam ja mod ovde!
Aman bre ljudi ne preterujte u zajebavanju coveka!
Nindza

Post by Nindza »

Jel moze Damjanov broj?
Rover

Post by Rover »

jel mozesh ti u chetvrtak???
Nindza

Post by Nindza »

Mogu od 13:00 pa nadalje
RatGod
Strvinar

Post by RatGod »

Izvinte sto pitam ali jel se zna sta cemo i kada cemo igrati ovu igru,posto mi se cini da se nesto mnogo usporilo?
1000 year-old lords of the walking dead? Chosen avatars of the dark gods leading horrible creatures from another dimension? Ancient members of the civilization who created the very world upon which we wage our wars? Bah! We're skittish mutant rats. We've got a bell. And we're going to ring it till your ears hurt bleed. Bitches.
Rover

Post by Rover »

moze u 13:00.

@luka ne znam...chini ti se...
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

Rakocevicu javi kad ti odgovara da igramo BB?
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
orome pancevo

Post by orome pancevo »

orome pancevo wrote:Jel moze br od voje milana?
Bilo ko?Neko?
audaces fortuna iuvat
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

8.kolo

Dr. Nick vs Struja
Voja Milan vs Dobrivoje
Luka Rakocevic vs Sutic
Rista vs Pera
Shunka vs Deda

II grupa:

8.kolo

Stojcev vs Mrx

9.kolo

Boca vs Kirgan
Beta vs Dule Ljiga
Damjan vs Slovic
Dule K. vs Milos Rancic

"Yes...yes."

orome pancevo

Post by orome pancevo »

Kako ja da odigram sa vojo milanom kad covek nit posecuje forum, nit ko ima njegov br? :D
audaces fortuna iuvat
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

Nindza, kada hoces da igramo. Meni ne bi bilo lose sutra, ili eventualno u utorak.
Evo moj mob : 063-73-98-699
ImageImageImageImageImage
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Damjane, lane moje, što te nema da se javiš.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

orome pancevo wrote:Kako ja da odigram sa vojo milanom kad covek nit posecuje forum, nit ko ima njegov br? :D
062/2245-90

"Yes...yes."

Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Kirgane, igramo u petak, u nekim ranim popodnevnim casovima (dva, tri)
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Ok znaci tad ce se pomeriti teziste planete zemlje ( za neupucene 2 osobe 250kg zive vage) 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

2 osobe 250kg zive vage
Samo...?
Razocaran sam, momci... jos cevapa iz mmajka :lol: :lol: :lol: :lol:
PeraNekron

Post by PeraNekron »

Kirgan wrote:(za neupucene 2 osobe 250kg zive vage) 8) :twisted:
Mnogo ste se vi rekreativci opustili. Obojica po supenu kasiku svinjske masti pre svakog obroka, sve to zajedno sa casom coca cole (ne one diet/light, to je za seka perse). I batalite salatu i ostali zelenis, to je za metroseksualce. :lol:
Mind Uploader wrote:... Kazem ja da je Pera isti Darth Vader, samo bez te moralne dubine...
Hypodermic wrote:Da nije robotech-a ne bih bio ovakakv kakav jesam!
Giga wrote:Realno, sasvim je logicno da mogu bez problema da ih bace sa par stotina metara i da budu prilicno sigurni da tom land raideru nece biti nista
igor wrote:jako je tesko uzimati puno poena jer se igra po knjizi.
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

Kada se galaksija nije urusila dok smo krle i ja sedeli jedan do drugog na vampirima, pa nece ni sada. I blize je negde 230kg, sem kirgane ako se nisi ugojio ;) :D
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Kada se galaksija nije urusila dok smo krle i ja sedeli jedan do drugog na vampirima
Pa, galaksija se nije urusila, ali frke jeste bilo :-D
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

8.kolo

Dr.Nick vs Struja
Voja Milan vs Dobrivoje kad ce ovo?
Rista vs Pera

II grupa:

9.kolo

Boca vs Kirgan sutra
Beta vs Dule Ljiga od ponedeljka neki dan
Dule K. vs Milos Rancici
Shilja vs Mrx
Luka vs Stole

"Yes...yes."

Nindza

Post by Nindza »

"Milos Rancici" auu bre postao sam jos i siptar :lol:
orome pancevo

Post by orome pancevo »

Mrzimsvee wrote:Voja Milan vs Dobrivoje kad ce ovo?
Najverovatnije sutra ili u subotu.
audaces fortuna iuvat
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Nindza wrote:"Milos Rancici" auu bre postao sam jos i siptar :lol:
Ma pusti to nego kad igramo? :-)
Nindza

Post by Nindza »

nedelja?
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

Ne mogu u nedelju. Imam turnir u warmachini.
Sutra, ili u subotu?
Nindza

Post by Nindza »

sutra od 14:00?
Pendargon
Moderator bez portfelja

Post by Pendargon »

moze
Nindza

Post by Nindza »

Aj nek bude ipak u 15:00 :P
Kirgan
Ser

Post by Kirgan »

Buldozer je dobio blok 8) :twisted:
Josef Quartjin (Enemy Within):

"Zbogom Wittgendorf-e na k...c te nabijem" Sommerzeit 13. 2512.
opsidiannight
Чика Дринки

Post by opsidiannight »

Koji je rezultat Kirgan spraću Boce?
Hypodermic
Blago kluba Zmaj

Post by Hypodermic »

2:1 za kirgana, 4:0 u cas za njega. Jednostavno kada covek baca pow pow na obe kocke nekako nijedan plan ne radi. Dodati na to da igraci nisu hteli da se vrate iz KO i sve ti je jasno.
Hvala bogu pa nije toliko cesto bacao velike brojeve za injury, ali je zato bacio 8 ili 9 puta duple sestice za proboj.
Mrzimsvee

Post by Mrzimsvee »

I grupa:

8.kolo

Dr.Nick vs Struja
Pera vs Rista

9.kolo

Dobrivoje vs Homer

II grupa:

9.kolo

Shilja vs Mrx
Luka vs Stole

10.kolo

Milos Rancic vs Boca
Slovic vs Dule Ljiga
Kirga vs Dule K.

"Yes...yes."

Return to “Blood Bowl”