Eurobowl 26-27.10.2013. u Austriji

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Severian

Eurobowl 26-27.10.2013. u Austriji

Post by Severian »

Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Severian

Re: Eurobowl 26-27.10.2013. u Austriji

Post by Severian »

Ja ću napraviti tim. Nemoj posle da bude da Vas nisam zvao :) :oops: .
Archibald Redoak, Grand Trabbar of Waukeen, Overgold of Eninok, Financial Minister of Bothwelian Duchy
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Poslacu ti na PM Dedin telefon. On ce vrlo verovatno biti zainteresovan. Meni nisu primamljiva pravila (nedostatak napredaka, sto je po mom misljenju osnova BB-a).
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Telion
Commissar Weasel

Post by Telion »

Sutic (Megabaja), Velja, Deda, mozda Dule K. i Steva Krka..mislim da su to neki igraci koji bi, iz mog iskustva, trebali da idu.
Samo je pitanje da li mogu..
"MISSION SUCCESSFUL! Once again, I...Cato Sicarius..."
Megabaja
Baja

Post by Megabaja »

ako mene pitate to je bacanje para... partije previse zavise od jednog rola da bi imale poentu...
Pamti, pa vrati...

Ignorance is bliss.
Cypher, Matrix

Pazi, vidi, kockica ima 6 strana, a terminator gine samo na 1... by Chomie
Severian

Post by Severian »

Mi smo skupili neki tim i idemo. Ako se neko predomisli ima još jedno mesto.... ?
www.valhala.eu
Severian

Post by Severian »

Pozdrav svima...

mi bili u Beču, izgubili grdno ali smo se poprilično lepo zabavljali, upoznali nešto ljudi i napravili neke kontakte. Rezultat je da nažalost nećemo moću da budemo domaćini Eurobowl-u pošto on id u Belgiju ali svakako imamo mogućnost da napravimo ETC Open timsko takmičenje. Ovo takmičenje nije još punopravni član ETC porodice pa kao i svako malo i razmaženo dete može da se organizuje kako hoće i odatle ono open :). To znači da ćemo pozvati i ugostiti i više od jednog tima po zemlji što obećava nadamo se pristojan broj učesnika.

Učlanili smo se u NAF, i bilo bi cool da svoju ligu i turnire prijavljujemo i tamo jer na taj način postajemo članovi veće zajednice.

Pošto se BB vidim po Beogradu dosta lepo igra a kod nas znatno slabije ja bi hteo da pokušamo da napravimo prventvo srbije ako se slažete. Slično onome što smo jednom uspeli da organizujemo u WHF da uradimo u BB.

Naša ideja je da formiramo tri lige (Bg-Ns-Kg) i da onda iz svake lige najbolji igrači igraju na nekom finalnom turniru. Idealno bi bilo da taj finalni turnir bude na Uprisingu.

Šta mislite o tome ? Ja bih pokušao da stupim u konatakt sa BB igračima u regionu pa da vidimo da li možemo od toga da napravimo neki balkanski kup u BB.
www.valhala.eu
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Ja nemam nista protiv. BB mi je omiljena igra, tako da sve sto je promovise da se igra cesce, od mene moze da dobije samo podrsku.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Pendargon
Moderator bez portfelja
Location: Between Heaven and Hell... In Heaven they don't want me, but the Devil doesn't want a competition

Post by Pendargon »

ja sam uvek za bb
ImageImageImageImageImage
Knight

Post by Knight »

Ja sam uvek tu kada je BB u pitanju :)

Mozda bi biloje bilo da se igra turnir umesto lige, ali ja sam za u svakoj BB varijanti ^_^
Homer

Post by Homer »

I ja sam za.
joggy
Hronos
Hronos

Post by joggy »

ja sam za ligu. Uprising mi ne bi bio dobar termin iz prostog razloga sto obicno dolazim da igram warhammer
"Narod u demokratiji ne može da pogreši. Kakva god da je odluka naroda to je odluka Boga." Vulin.
"Potrebno je da vozilo koje vrši transport ima onu ruku napred, da prebacuje... Imaju proizvođači, ja sad ne znam ko su“ Velja.
„Na Beka su pucali amateri, jednom je čak spala kapuljača“ Nesa.
Rover

Post by Rover »

uvek za bb
"I like my women like i like my cannons: Big, Loud and full of fire"
kgkid

Post by kgkid »

I ja sam za ligu-seriju turnira, ali kao i joggy nisam voljan da se na Uprisingu igram BB, već WHFB. Može jedan turnir da bude na Uprisingu, za zainteresovane, a finale da bude nešto kasnije?
kuliraj dete, zivot je pred tobom.

Return to “Blood Bowl”