Šta i kako?

Sve vezano za ovaj board game.

Moderator: Moderators

Bloodsucker

Šta i kako?

Post by Bloodsucker »

Mnogo volim koncept BB-a i kroz godine uvek sam prolazio kroz faze kad ga igram (online, na fumbblu ili pc veziju), al nikad se nisam iscimao da zapravo nabavim fizikcku verziju, jer kao i sve ostalo od GW-a (i generalno svih minijatura), previse je truda neophodno, a ja sam lenj.

E sad kolko sam skontao, GW je discontinueovao BB, tako da moram da se dovijam ako zelim da zapravo nabavim figure/igru/teren/kocke i sve ostalo. Interesuje me kakvo je stanje sto se tice nabavke svega toga u Beogradu. Mislio uzimao bih bilo sta sto lici na nesto, ne mora sve da bude super oficijalno 100%. Al posto stvarno ne znam nista, necu previse da lupetam nego cu da sacekam da mi neko ko je u toku odgovori. Kako sta gde koliko ?

hvala
"Funkcija lepe je da bude Gulan."
~Žena
Dzon Vejn

Re: Šta i kako?

Post by Dzon Vejn »

Pretpostavicu da je GW nekome uvaljao prava za to, tako da mislim da neka firma sigurno ima pravo na pravljenje / prodaju tabli za BB (izguglaj ko). Ebay je takodje uvek opcija. Mi cemo za potrebe kluba uskoro raditi table, tako da imas i takvih nekih opcija (uradi sam).

Ako si vec zainteresovan za Blood Bowl, meni bi bilo drago da se prijavis za prvenstvo Srbije u BB. Uskoro ce biti organizovana i liga (nevezana od prvenstva), tako da mozda i o tome razmislis. Za par dana ce biti nekih najava.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Histericni Istoricar
Kапитан Рубинщайн

Post by Histericni Istoricar »

Dzon Vejn wrote:Pretpostavicu da je GW nekome uvaljao prava za to, tako da mislim da neka firma sigurno ima pravo na pravljenje / prodaju tabli za BB (izguglaj ko).
Naravno da nije, sve se sto postoji na trzistu, a ima veze sa BBom je kopija. GW za sada nije prodao licence za igre koje je u protklom periodu bacio na led, dao je FFGu licence i prava za odredjene proizvode i imena i to je sve. Medjutim mnoge firme prave razne drangulije za ove igre pa se tako mogu naci na netu timovi, table i slicno. Ebay je dobro mesto da se pronadju razne stvari, medjutim posto su u pitanju rariteti cene su odgovarajuce. Neces verovati koliko kosta figurica za Necromundu, presecena na pola, bez oruzja.

Evo neceg zanimljivog za BB naprimer:

http://us-store.warlordgames.com/collec ... ehammerers
U jednog Bocu, mi verujemo!
Bloodsucker

Post by Bloodsucker »

Dzon Vejn wrote:Pretpostavicu da je GW nekome uvaljao prava za to, tako da mislim da neka firma sigurno ima pravo na pravljenje / prodaju tabli za BB (izguglaj ko). Ebay je takodje uvek opcija. Mi cemo za potrebe kluba uskoro raditi table, tako da imas i takvih nekih opcija (uradi sam).

Jel to znaci da nema nikog kod nas (u Bgu) da valja figure?
Dzon Vejn wrote: Ako si vec zainteresovan za Blood Bowl, meni bi bilo drago da se prijavis za prvenstvo Srbije u BB. Uskoro ce biti organizovana i liga (nevezana od prvenstva), tako da mozda i o tome razmislis. Za par dana ce biti nekih najava.

Nema bas puno poente da se prijavljujem s ozbirom da nemam figure zar ne ? A i pored toga sam vuna. :) Al bih svakako potencijalno svratio da gledam kad se bude igralo.
"Funkcija lepe je da bude Gulan."
~Žena
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Imaju klubski timovi, tako da imas prilican izbor u tome sta mozes da igras. I puno ljudi ce biti novih, tako da nema razloga da brines. A liga van prvenstva bi ti bila dodatna sansa da se oprobas i naucis kako se igra.

Nema kod nas nikoga ko "legalno" valja. Ne znam druge opcije kakve su.
That was a hazardous consultation of the Libre Mortis my Lord. An ordeal of high and low doom. The moment I approached the book, it bit me most ferociously.
I must appologize for the explosion that blew off the door of The Chamber Unbreachable, but the simultaneous emergence of seventeen demons from the book spine, caused the spiritual detonation in the soul stoned air of the room.
The whole enterprise was an experience most horrendeous. None but I could have endured it. I was almost damned twice. Even now my soul is twisted to a cork screw.
I suggest you keep the state of your soul to yourself, and inform us, instead, what you have gleamed from the Grimoire.

Hatred and prejudice will never be eradicated. And witch hunts will never be about witches. To have a scapegoat - that's the key. Humans always fear the alien, the odd. Once the mages had left Novigrad, folk turned their anger against the other races... and, as they have for ages, branded their neighbors their greatest foes.

And 'cause I was gazillionaire and I liked doing it so much, I cut that grass for free.

Glory to Arstotzka!
Dzon Vejn

Post by Dzon Vejn »

Takodje, zaboravio sam da napomenem: vecinu timova mozes konvertovati, uz minimum truda, od jedne kutije odgovarajucih gw figura (sto sam ja uradio za vise svojih timova).

Glory to Arstotzka!

Return to “Blood Bowl”